Witam
Jestem kolejną osobą która poczuła na własnej skórze jakim beznadziejnym serwisem jest firma REGENERSIS.....
Telefon został kupiony 03-09-2009r jako MDA VARIO IV. Rękojmia skończyła się po 12 miesiącach więc odesłałem ten telefon jako naprawa gwarancyjna:
1) Telefon został wysłany 10 listopada 2010 roku z problemami restarty samoczynne i zawiechy, na moje nieszczęście podczas pakowania go wypadł mi i wyświetlacz pajęczynka.....Wysłałem go z adnotacją że zgadzam sie na odpłatną wymianę wyświetlacza opisując przy tym pozostałe niedziałające rzeczy. Telefon wraca do mnie po miesiącu włączam go i co... to samo po 5 minutach pracy restart no myślałem że wyjdę z siebie.... , do tego zgubili mi rysik a na nowo wymieniony wyświetlacz nie przykleili nawet folii ochronnej ....
2) Następnego dnia roboczego 13 grudnia wysyłam do nich telefon z opisem że dalej jest niesprawny, mało tego nasmarowałem całą stronę A4 usterek które pojawiły się po dokonaniu "naprawy" że przestała działać klawiatura albo sie zacina albo działa po mocniejszym naciśnięciu, wi-fi nie działa i w dalszym ciągu restarty, telefon przyszedł 18 stycznia efekty dalej takie same..... czyli po wymianie płyty głównej w dalszym ciągu efekt taki sam, telefon samoczynnie się wyłącza, klawiatura przestaje działać itd... podsumowując naprawę: operacja się udała ale pacjent w dalszym ciągu nie żyje. Dzwonie do Regenersis i mówię ludzie trzymacie go od 11 listopada, odsyłacie że jest dobry a jest w takim samym stanie do tego trzymacie prawie 3 miesiące telefon, konsultant mówi że mu przykro, ale pewnie płyta którą Panu włożyliśmy jest wadliwa i żeby Pan napisał pismo do operatora z prośbą o wymianę telefonu bo dokonaliśmy już tylu istotnych napraw a telefon dalej nie działa....
3) Nie miałem czasu w lutym więc wysłałem telefon 4 marca 2011 z listą usterek, przy okazji napisałem pismo do Ery z prośbą o wymianę na nowy. Era odpisała mi że telefon nie jest już objęty rękojmią a sprawy gwarantem jest producent wobec czego prosimy kontaktować się z HTC. Skoro tak chciałem poczekać na to co zrobi ten wspaniały cudny serwis, i co zrobił nic.... Dzisiaj mamy 4 kwiecień 2011 miną miesiąc a telefon jest w dalszym ciągu w naprawie. Po kilku telefonach udało mi się dowiedzieć że telefon został zakwalifikowany do wymiany płyty głównej...... JUŻ DRUGI RAZ!!!! Moja cierpliwość się skończyła,
Znalazłem telefon do Pani Marty Tomasiak -Dedykowana osoba do obsługi HTC specjalista ds. obsługi klienta w REGENERSIS
Tel. 022-703-41-12
e-mail: Marta.Tomasiak@crc-polska.com
dzwonie i mówię że to jakieś kpiny, że jestem pozbawiony telefonu przez 4 miesiące a Wy piszecie mi że jest Wam przykro i że dołożycie wszelkich starań itd.. , co ja mam dalej robić. Pani Marta bardzo rzeczowo odpowiedziała mi że czekają na części i nawet nie może mi powiedzieć kiedy takowe przyjadą i jedynie firma HTC może nakazać im wymianę telefonu, ponieważ tylko HTC decyduje o tym czy można wymienić telefon czy dalej go naprawiać. Powiedziała że nie będzie obiecywać mi gruszek na wierzbie i że ona nie jest w stanie nakazać technikom wymiany telefonu ani przyśpieszyć jego czasu naprawy. Podała mi nr na infolinię HTC UWAGA W USA 008001211666 obsługa w języku POLSKIM gdzie konsultant zapytał mnie co i jak żebym mu podał IMEI i że to już on sam będzie się kontaktował z HTC i w ciągu kilku dni powie mi co i jak i jaka jest decyzja HTC w sprawie wymiany telefonu, złożyłem także reklamację na skandalicznie działający serwis REGENERSIS. Teraz czekam na odpowiedź od HTC i dam znać co dalej.
Połączone: Kwiecień 04, 2011, 19:18:58
Taaadam, Właśnie oddzwonił do mnie pracownik HTC z informacją że telefon zostanie wymieniony na nowy, kurcze jak widać kilka godzin od telefonu na infolinię HTC sprawa nabrała tępa i da się załatwić a nie czekać miesiącami aż łaskawcy z Regenersis wyślą Ci bardziej popsuty telefon. Można - można :-) Każdy kto ma problem z Regenersis niech dzwoni na infolinie HTC, proponuje składać tam również reklamację i opinie działania tego serwisu. Jeżeli więcej osób będzie zgłaszało problemy z tym pożal się Boże serwisie, to może w końcu dotrze do HTC że Regenersis zamiast naprawiać telefony to najzwyczajniej w świecie je psuje....
pozdrawiam