Regeners walczę z nimi przy pomocy HTC POLSKA - USA

  • 5 Odpowiedzi
  • 3807 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Regeners walczę z nimi przy pomocy HTC POLSKA - USA
« dnia: Kwiecień 04, 2011, 16:18:46 »
Witam
Jestem kolejną osobą która poczuła na własnej skórze jakim beznadziejnym serwisem jest firma REGENERSIS.....
Telefon został kupiony 03-09-2009r jako MDA VARIO IV. Rękojmia skończyła się po 12 miesiącach więc odesłałem ten telefon jako naprawa gwarancyjna:
1) Telefon został wysłany 10 listopada 2010 roku z problemami restarty samoczynne i zawiechy, na moje nieszczęście podczas pakowania go wypadł mi i wyświetlacz pajęczynka.....Wysłałem go z adnotacją że zgadzam sie na odpłatną wymianę wyświetlacza opisując przy tym pozostałe niedziałające rzeczy.  Telefon wraca do mnie po miesiącu włączam go i co... to samo po 5 minutach pracy restart no myślałem że wyjdę z siebie.... , do tego zgubili mi rysik a na nowo wymieniony wyświetlacz nie przykleili nawet folii ochronnej ....
2) Następnego dnia roboczego 13 grudnia wysyłam do nich telefon z opisem że dalej jest niesprawny, mało tego nasmarowałem całą stronę A4 usterek które pojawiły się po dokonaniu "naprawy" że przestała działać klawiatura albo sie zacina albo działa po mocniejszym naciśnięciu, wi-fi nie działa i w dalszym ciągu restarty, telefon przyszedł 18  stycznia efekty dalej takie same..... czyli po wymianie płyty głównej w dalszym ciągu efekt taki sam, telefon samoczynnie się wyłącza, klawiatura przestaje działać itd... podsumowując naprawę: operacja się udała ale pacjent w dalszym ciągu nie żyje. Dzwonie do Regenersis i mówię ludzie trzymacie go od 11 listopada, odsyłacie że jest dobry a jest w takim samym stanie do tego trzymacie prawie 3 miesiące telefon, konsultant mówi że mu przykro,  ale pewnie płyta którą Panu włożyliśmy jest wadliwa i żeby Pan napisał pismo do operatora z prośbą o wymianę telefonu bo dokonaliśmy już tylu istotnych napraw a telefon dalej nie działa....
3) Nie miałem czasu w lutym więc wysłałem telefon 4 marca 2011 z listą usterek, przy okazji napisałem pismo do Ery z prośbą o wymianę na nowy. Era odpisała mi że telefon nie jest już objęty rękojmią a sprawy gwarantem jest producent wobec czego prosimy kontaktować się z HTC. Skoro tak chciałem poczekać na to co zrobi ten wspaniały cudny serwis, i co zrobił nic.... Dzisiaj mamy 4 kwiecień 2011 miną miesiąc a telefon jest w dalszym ciągu w naprawie. Po kilku telefonach udało mi się dowiedzieć że telefon został zakwalifikowany do wymiany płyty głównej...... JUŻ DRUGI RAZ!!!! Moja cierpliwość się skończyła,
Znalazłem telefon do Pani Marty Tomasiak -Dedykowana osoba do obsługi HTC specjalista ds. obsługi klienta w REGENERSIS
Tel. 022-703-41-12
e-mail: Marta.Tomasiak@crc-polska.com

dzwonie i mówię że to jakieś kpiny, że jestem pozbawiony telefonu przez 4 miesiące a Wy piszecie mi że jest Wam przykro i że dołożycie wszelkich starań itd.. , co ja mam dalej robić. Pani Marta bardzo rzeczowo odpowiedziała mi że czekają na części i nawet nie może mi powiedzieć kiedy takowe przyjadą i jedynie firma HTC może nakazać im wymianę telefonu, ponieważ tylko HTC decyduje o tym czy można wymienić telefon czy dalej go naprawiać. Powiedziała że nie będzie obiecywać mi gruszek na wierzbie i że ona nie jest w stanie nakazać technikom wymiany telefonu ani przyśpieszyć jego czasu naprawy. Podała mi nr na infolinię HTC  UWAGA W USA 008001211666 obsługa w języku POLSKIM gdzie konsultant zapytał mnie co i jak żebym mu podał IMEI i że to już on sam będzie się kontaktował z HTC i w ciągu kilku dni powie mi co i jak i jaka jest decyzja HTC w sprawie wymiany telefonu, złożyłem także reklamację na skandalicznie działający serwis REGENERSIS. Teraz czekam na odpowiedź od HTC i dam znać co dalej.


Połączone: Kwiecień 04, 2011, 19:18:58
Taaadam, Właśnie oddzwonił do mnie pracownik HTC z informacją że telefon zostanie wymieniony na nowy, kurcze jak widać kilka godzin od telefonu na infolinię HTC sprawa nabrała tępa i da się załatwić a nie czekać miesiącami aż łaskawcy z Regenersis wyślą Ci bardziej popsuty telefon. Można - można :-) Każdy kto ma problem z Regenersis niech dzwoni na infolinie HTC, proponuje składać tam również reklamację i opinie działania tego serwisu. Jeżeli więcej osób będzie zgłaszało problemy z tym pożal się Boże serwisie, to może w końcu dotrze do HTC że Regenersis zamiast naprawiać telefony to najzwyczajniej w świecie je psuje....
pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2011, 19:18:59 wysłana przez sprycha »

*

Offline open

  • ****
  • 799
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto Defy
    Touch Pro
    Lark FreeBird 5.1
Odp: Regeners walczę z nimi przy pomocy HTC POLSKA - USA
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 04, 2011, 20:38:37 »
Gratuluje :) o jakosci serwisu tej "firmy" na tym forum pisano juz wiele...
Ciekawe kiedy w tym chorym kraju konsument zacznie byc powaznie traktowany? Tu o wszystko trzeba zawalczyc i udowadniac, ze nie jest sie jeleniem...

Odp: Regeners walczę z nimi przy pomocy HTC POLSKA - USA
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 07, 2011, 09:43:45 »
Wczoraj po południu zadzwonili do mnie z salonu że przyszedł do mnie nowy MDA VARIO IV. Postanowiłem że przed odbiorem dokładnie go sprawdzę na miejscu na oczach pracownika punktu obsługi żeby nie było że przypadkiem nie włącza się i jest zalany (wielokrotnie opisywany był sposób serwisu na "kropelkę") I teraz mogę dobitnie powiedzieć że w Regenersis pracują niekompetentni i niedouczeni serwisanci !!!! Wysłali mi nowy telefon z naklejoną folią na wyświetlaczu ale co się okazało że gniazdo rysika jest uszkodzone. Rysik, zamiast delikatnie chować się w telefonie i być  podtrzymywany magnesem,  wchodzi na siłę i trzyma się tylko dzięki temu. O zgrozo, nie zostawię na nich suchej nitki, dzisiaj dzwonie do HTC i nie daruje im tego, przecież to chore żeby wysyłać niesprawdzony telefon. Po powrocie z salonu dzwoniłem do Regenersis do Pani Marty Tomasiak  i usłyszałem że musi to obejrzeć technik, zaraz mnie krew zaleje, powiedziałem jej że nie zgadzam się na jakiekolwiek naprawy wysłanego telefonu  przez nich telefonu tylko mają mi wysłać sprawny nowy a nie naprawiać ten który wysłali, usłyszałem że jak tylko do nich przyjdzie telefon od razu zajmą się tym. Ja też się tym zajmę i dzisiaj jeszcze raz dzwonie do HTC zobaczymy co wskóram a nie daruje tego w jaki sposób podchodzą do klientów i jak miernej jakości są serwisem

Połączone: Kwiecień 08, 2011, 23:51:20
No i poinformowałem o "debeściakach "z Regenersis producenta  i dzisiaj oddzwoniła do mnie Pani z HTC że w poniedziałek maja mi wysłać drugi telefon , zobaczymy co teraz będzie dam znać czy w końcu wyślą mi sprawnego czy znowu coś przeoczą.
pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2011, 23:51:20 wysłana przez sprycha »

Odp: Regeners walczę z nimi przy pomocy HTC POLSKA - USA
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 18, 2011, 11:15:06 »
I jak zadziałała moc sprawcza HTC, urządzenie wymienione? Pytam bo aktualnie mój bohater do nich trafił po raz 4 i czekam aż wymienią.

Pozdro

Odp: Regeners walczę z nimi przy pomocy HTC POLSKA - USA
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 19, 2011, 18:10:00 »
A moc zadziałała :-) dostałem kolejny nowy telefon,  i tym razem wszystko działa, nawet folia ochronna na wyświetlaczu była, do tego na karcie naprawy jest wpisany bezpośrednio numer na infolinię HTC gdyby coś nie działało ;-p

Odp: Regeners walczę z nimi przy pomocy HTC POLSKA - USA
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 21, 2011, 18:03:09 »
No to mam nadzieję że już u Ciebie będzie oki, mój Bohater za to wrócił z regenersis no i oczywiście zamiast wymiany został naprawiony. Szybki telefon do Pani Marty (dzięki za podanie tego namiaru) i Pani powiedziała by odesłać i że zrobiła odpowiednią adnotację w systemie. Ale oczywiście dla pewności zadzwoniłem na infolinię HTC i Pan też powiedział że wysłał im specjalną wiadomość. Zobaczymy co z tego będzie.