SPV M3000 dziwne problemy oraz kilka pytań

• 2 Odpowiedzi
  • 498 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SPV M3000 dziwne problemy oraz kilka pytań
« dnia: Sierpień 25, 2008, 11:09:33 »
Witam to mój pierwszy post na tym forum, proszę o wyrozumiałość, bo jestem kompletnym laikiem w sprawach sprzętów mobilnych.

Wpadł mi w ręce SPV M3000, posiadał typowe (jak wyczytałem) usterki problemy z wyświetlaczem oraz wypadający rysik. Sprzed został oddany do naprawy i …

Kilka dni działał w miarę normalnie później jednak pojawiły się problemy po naciśnięciu na obudowę na dole koło phonepada pojawiały się jakieś bezsęsowne piksele, na domiar złego klawiatura fizyczna (nie ekranowa) przestała działać po rozsunięciu nawet się nie podświetla :(

Podczas krótkiego działania sprzęt bardzo mi się spodobał, moje pytanie brzmi czy warto go reanimować czy lepiej go sprzedać. Mam jeszcze dwa telefony SE D750i oraz K510i. Kompletnie nie wiem ile to może być warte i czy za to, co bym ewentualnie uzyskał mogę kupić jakieś PDA, tu wielka prośba do znawców o rade. Co polecacie, czy opłaca sie używany?

Niewiedziałem gdzie umieścic ten temat więc prosze o ewentualne przeniesienie
« Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2008, 11:16:46 wysłana przez mauser »

*

Offline Kajetan Krykwiński

• 6211
    • Kocham Wieluń: dziennik internetowy poruszający zagadnienia związane z Wieluniem i okolicami
  • Sprzęt: Karton antyków. Albo i dwa.
Odp: SPV M3000 dziwne problemy oraz kilka pytań
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 25, 2008, 11:54:33 »
Padnięta taśma, pewnie została naprawiona sposobem na sreberko.

Odp: SPV M3000 dziwne problemy oraz kilka pytań
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 25, 2008, 15:31:00 »
Dzięki za szybką odpowiedz, nawiązując do drugiej części mojego pytania ile mogę dostać za ten cały złom (m3000,D750i,K510i) i jaki PDA za taka cenę polecacie? Chciałbym WiFi i trochę wieksza wytrzymałość jak m3000 sprzęt będzie wykorzystywany przede wszystkim jako telefon.