PDASERWIS.PL - przestrzegam

  • 9 Odpowiedzi
  • 1365 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

PDASERWIS.PL - przestrzegam
« dnia: Listopad 03, 2008, 02:46:15 »
Witam koledzy,

chcialbym was przestrzec przed sytuacja w jakiej ja się znalazlem.

W kwietniu zakupilem uzywanego (rocznego) MDA Compact III z jeszcze miesieczna gwarancja w Erze(simlockiem i blokada na system) i do września bylem zadowolonym uzytkownikiem. Niestety ni z owad telefon we wrzesniu zawiesil się bez przyczyny i już przestal wspolpracowac.
Raz się wlaczal po chwili wylaczal – nadmieniam ze telefon za mojej kadencji nie spadl, nie był uzywany jako mlotek, uzywalem go jak normalnego telefonu – więc najpierw sprobowalem soft resetu, pomoglo na dzien, w kolejnym dniu bylo jeszcze gorzej już nawet nie wlaczal się na dluzej niż 10min.
Na xda znalazlem podobny problem, w tamtym przypadku pomogl hard reset, sprobowalem – niestety w moim przypadku nie pomogl. Nastepnym artykul który znalazlem nie był już optymistyczny i okazalo się ze ten model ma jakas wade i czasami pojawiaja się wlasnie takie objawy.

Jako ze moje zdolnosci w naprawie telefonu skonczyly się razem ze zrobieniem hard resetu zaczalem szukac serwisu – ale jak to obecnie w polsce jest więcej „pseudoserwisow” niż prawdziwych które znaja się na rzeczy.
Zaczalem szukac więc na forum pdaclub serwisu polecanego przez uzytkownikow i po przejzeniu forum zdecydowalem się na pdaserwis.pl w Plonsku ( ze względu na pozytywne wypowiedzi zadowolonych uzytkownikow a także wypowiedzi samego serwisanta który aktywnie udzielal się na forum).

Jako ze przebywam obecnie w warszawie bylem zadowolony gdy na ich stronie znalazlem ze mają swoj punkt w warszawie na elektoralnej. Owszem jest informacja ze ten pkt.nie sluzy do celow wysylkowych, ale myslalem ze nie będzie problemu z przyjeciem telefonu do naprawy. Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy po telefonie do Pana Adama okazalo się ze pkt.jeszcze nie dziala, no coz trudno.
Poczcie nie ufam(liczba zagubionych paczek jest za duza, a zreszta naczytalem się dużo zeby wiedziec ze jeżeli są wyjda jakieś porysowania/uszkodzenia w drodze w telefonie to serwis zazwyczaj zgania na poczte ze to jest ich wina), totez pozostalo mi przejechac się osobiscie do pkt.w Plonsku.

Po przeczytaniu kilku wpisow uzytkownikow na wszelki wypadek przed wyjazdem 07.10.08 zrobilem dokladne zdjecia telefonu(zdjecia ponizej). Wyjazd niestety opoznil się do 09.10.08, i ten dzien widnieje na zleceniu naprawy.

Telefon przyjela uprzejma Pani, myslalem ze zdajac telefon osobiscie dostane papierowe przyjecie naprawy, jednak procedura wyglada tak samo jak zlecenie naprawy na odleglosc.
Tzn. Pani w serwisie zalozyla mi konto i przyjela telefon do naprawy, informacje jakie jej udzielilem byly nastepujace:
czyli
telefon czasami się wlacza, a w większości przypadkow nie
poinformowalem ze robilem soft i hard reseta i ze to nie pomoglo
poinformowalem o simlocku i blokada na system
odkrylem również ze jeżeli telefon się wlaczy to wystarczy palcem lekko nacisnac obudowe w okolicach obiektywu i telefon się zawiesi – i po tym wnioskuje ze to nie jest wina oprogramowania tylko prawdopodobnie jest jakieś uszkodzenie na plycie
następnie dopytalem się o mozliwosc odbioru w warszawie bo wyczytalem np.na stronach allegro (aukcjach pda) ze jest mozliwosc odbioru w warszawie, Pani potwierdzila ze jest taka mozliwosc po ówczesnym kontakcie telefonicznym – chcialem sprawdzic telefon po naprawie – gdyż za dużo zamawiam na allegro zeby nie wiedziec jak dziala reklamacja i czas jaki się marnuje na to
poprosilem również 2 razy o telefon w sprawie diagnozy uszkodzenia i ewentualnych kosztach – zebym mogl zadecydowac czy jest sens naprawy – tu tez nie bylo problemu powiedziano ze zostane poinformowany ale potrwac to może do wtorku bo mają dużo zlecen

Po chwili zszedl jeszcze serwisant ktoremu powtorzylem również te informacje, również z nadmieniem ze nie uwazam ze jest to wina softu, gdyż telefon wiesza się po nacisnieciu obudowy w okolicach obiektywu.

We wtorek do 15 nie bylo telefonu totez dzwonie ponownie do Pana Adama tym razem w celu uzyskania informacji czy został zdiagnozowana przyczyna wieszania się telefonu, po krotkiej rozmowie w której wyjasnilem kiedy telefon został oddany, o tym ze mial ktos do mnie z taka informacja zadzwonic, Pan Adam powiedzial ze nie wie jaki jest status zlecenia, ale zapewnia ze bede zadowolony z naprawy, i zebym poczekal bo na pewno dostane informacje o diagnozie usterki, gdyż teraz mają dużo zlecen.
Sroda 15.10.jakiez moje zdziewnie kiedy odbieram telefon w poludnie i okazuje się ze dzwoni Pani z Plonsk i informuje ze telefon został naprawiony!!! Ale pytam jak to przeciez wczoraj dzownilem do Pana Adama i nie wiedzial nic o naprawie, a po drugie prosilem o informacje z diagonoza a nie dowiaduje się ze telefon już naprawiony!! Pani sobie przypomniala mnie i przeprosila za zaistniala sytuacje, ale jako ze koszt naprawy wyniosl 150zl (taka kwote również podawano mi kiedy dzwonilem po innych serwisach). Kwota byla do przyjecia więc nie spieralem się.
Jako ze wyjezdzalem na tydzien z warszawy to poinformowalem ze zadzwonie w przyszlym tygodniu w sprawie odebrania telefonu w warszawie.

W srode 22.10 dzwonie do Pana Adama aby umowic się na odbior w Warszawie, uzyskuje informacje zebym zadzwonil do Pana Marcin i z nim umowil się na odbior. Po telefonie do Pana Marcina umawiamy się na odbior w piatek 24.10 po godzinie 16 na elektoralnej.

W tenze piątek o godzinie 15 dzwonie do Pana Marcina celem potwierdzenia przybycia po telefon.
Tu spotyka mnie niemila niespodzianka w której dowiaduje się ze telefonu nie odbiore gdyż jest bardzo zajety i nie mial czasu go przywiesc, informuje natomiast ze przywiezie go na poniedzialek 27.10.
W poniedzialek niestety musialem zostac dluzej w pracy totez zadzwonilem we wtorek ponownie do Pana Marcina.
I tu spotyka mnie kolejna niemila niespodzianka telefonu dalej nie ma w warszawie Pan Marcin był w Plonsku ale nie mogl znalezc telefonu. Prosi zebym zadzwonil do Plonska zeby przygotowano telefon a on będzie w srode i odbiore go w srode po 16 w warszawie.
Więc wykonuje telefon do Plonska informuje o sytuacji – Pani mnie już poznaje i dziwi się bo dawala telefon Panu Marcinowi i myslala ze go zabral. ( z tego wychodzi ze Pan Marcin nietylko jest zabiegany ale nie pamieta tez roznych rzeczy).

Nadchodzi 29.10 kolejny telefon do Pana Marcin. I co się okazuje???????
Ze znowu nie mial czasu pojechac....teraz już puszczaja mi nerwy informuje ze sytuacja jest co najwyzej irytujaca, ze ile razy można się umawiac z klientem i go olewac. Ze skoro widnieje opcja odbioru osobistego w Warszawie i skoro zostalem poinformowany ze moge z niej skorzystac to CHCE Z NIEJ SKORZYSTAC. Pan Marcin informuje „ze on nie ma czasu się umawiac z klientami na odbior, ze jest/byla ta opcja....ale OD TERAZ jest nie akutalna”. Spytal się dlaczego nie chce przesylki kurierem? Powiedzialem ze taka opcja mnie nie interesuje i ze chce odbior osobisty – doszlismy do porozumienia ze on zamowi kuriera z Plonska na elektoralna i ze odbiore go w ich pkt . 30.10 po 16. (bo kurier i tak codziennie jest zamawiany)
I można by pomyslec ze to jest już koniec calej sytuacji....ten kto tak mysli jest w ogromnym bledzie.


30.10 po 16 pojawiam się na elektoralnej i tu nastepuje kolejna seria zdarzen!!

Pytam się osoby która podaje mi telefon jaka przyczyna byla usterki, tutaj zostaje poinformowany ze nastapila wymiana oprogramowania – jakiez jest moje zdziwienie ale coz przyjmuje do wiadomosci.
Biore telefon i co się okazuje:
ze zostala wymieniona klapka od baterii, na pierwszy rzut oka widac roznice jest znacznie ciemniejsza – pytam o powod wymiany - „ zapewne zostala wymieniona razem z bateria bo byla przyczyna usterki”
no to sprawdzamy dalej – teraz bateria....co się okazuje?? Ze bateria jest stara ( sprawdzam z nr seryjnymi) – oczywiscie osoba w pkt.nie zna przyczyny.
I kolejna rzecz brakuje rysika! - pytam się gdzie rysik – tutaj zostaje poinformowany o jakims regulaminie ze nie powienienem zostawiac dodatkowych akcesoriow – ale mowie ze to dla mnie nie jest dodatkowe akcersorium, i ze nie zostalem informowany o zadnym regulaminie ( przed chwila sprawdzalem na stronie, przy zakladaniu konta ani nigdzie nie znalazlem informacji ze rysik powinienem zabrac ze soba, w Plonsku tez nie powiedziano zebym go zabral) – tu nastepuje telefon do Plonska
ja dalej sprawdzam telefon, wkladam karte, telefon się odpala.......i tu nastepuje SZOOOOOKKK lekko naciskam palcem obok obiektywu i telefon się zawiesza!!!
ogladam dalej telefon i pytam się czy był rozkrecany – pada odpowiedz ze nie, ze tylko oprogramowanie bylo zmieniane!! - patrze a plomba jest WBITA!! mowie ze jak to nie był jak był!! Pada pytanie a skad Pan wie, bo mowie ze mam zdjecia na dowod!


Osoba z elektoralnej dodzwonila się do Plonska tam po kilku min odnajduja moje zlecenie, zostaje zapewniony ze rysik się znajdzie, tutaj oddaje telefon i mowie ze dalej jest niesprawny.
Nastepuje przelaczenie do serwisanta który zapewnia ze nie był telefon rozkrecany, ze byla tylko wymiana oprogramowania. Przeginaja mysle sobie, pokazuje wbita plombe, pokazuje ze telefon jest niesprawny. Każą odeslac z powrotem telefon do plonska ( co by bylo gdyby taki telefon został przeslany mi kurierem – pewnie twierdzili by ze ulegl uszkodzeniu podczas przesylki).

Ponownie informuje ze najprawdopodobniej nie jest to wada oprogramowania, ze chce z powrotem moja stara obudowe od baterii i rysik który zgubili.A także ze chce telefon kiedy zostanie zdiagnozowana usterka i koszt naprawy.

Coz koledzy moge napisac...Jestem zszokowany tak nieprofesjonalnym podejsciem i zachowaniem tej firmy mam tylko nadzieje ze sprawa zostanie wreszcie pozytywnie zakonczona bo na pewno nie dam się robic w konia. I bede walczyl o swoje prawa. A wam radze udokumentowywac wszystkie rzeczy – nawet jeżeli np. serwis jest polecany przez innych.

Tutaj moge jedynie zacytowac cytat ze strony pdaserwis.pl (który w duzym stopniu przekonal mnie do podjecia naprawy u nich), mam nadzieje ze przeczytaja go jej wlasciciele i sami się do nich zastosuja( bo jak na razie to są tylko puste slowa):

„Nasz personel gwarantuje fachowość napraw oraz dobre wsparcie techniczne, które często jest pomijane przez inne serwisy. Chcielibyśmy podkreślić iż dbamy o klienta i dlatego zawsze stosujemy się do obowiązujących przepisów prawa konsumenta, na wszystkie naprawy udzielamy pełnej gwarancji, klient otrzymuje pełną informację co zostało wymienione i informowany jest o ewentualnych dokładnych kosztach. „


O dalszym przebiegu poinforumuje.



ps.jezeli zly dzial to prosze moderatora o przeniesienie
« Ostatnia zmiana: Styczeń 17, 2009, 15:24:45 wysłana przez cvallo2 »

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: PDASERWIS.PL - przestrzegam
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 03, 2008, 12:54:44 »
niestety takie rzeczy się zdarzają, poczytaj więcej na forum to znajdziesz niejedną podobną wypowiedź.
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline ziele

  • *****
  • 5159
  • Sprzęt: Axim x51v, Samsung Galaxy S IV, PSP Slim
Odp: PDASERWIS.PL - przestrzegam
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 03, 2008, 14:55:21 »
Kiedyś to był dobry serwis. Szkoda że nie poczytałeś tych świeższych opinii. Od dłuższego czasu zbiera negatywy.
Are you shpongled?

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: PDASERWIS.PL - przestrzegam
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 03, 2008, 15:33:48 »
Kiedyś to był dobry serwis. Szkoda że nie poczytałeś tych świeższych opinii. Od dłuższego czasu zbiera negatywy.

mojego iPAQa też nie postawili na nogi, ale akurat tego im nie będę wytykał. Nikomu się nie udało.
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline eSJot

  • 41
  • Sprzęt: HTC TyTN II + Nokia Communicator 9500 + HTC Wings + Fujitsu Siemens LOOX T830
Odp: PDASERWIS.PL - przestrzegam
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 03, 2008, 17:24:54 »
Ulalala... Dobrze wiedzieć, że gdzieś tam jest takie coś co nazywa się... PDASERWIS.PL   

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: PDASERWIS.PL - przestrzegam
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 03, 2008, 17:31:12 »
w płońsku...
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline eSJot

  • 41
  • Sprzęt: HTC TyTN II + Nokia Communicator 9500 + HTC Wings + Fujitsu Siemens LOOX T830
Odp: PDASERWIS.PL - przestrzegam
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 03, 2008, 18:25:20 »
Czytając wypowiedź autora tego tematu włos na łysej głowie jeży się... Mam całkiem niezłego stracha po przeczytaniu tego wszystkiego bo właśnie dziasiaj oddałem swojego prawie nowego HTC Kaiser do... naprawy. A raczej oddałem go do punktu sprzedaży i sprzedawca dalej gdzieś wysyła... w celu serwisowania. Ciekawy jestem co z tego wyjdzie? Za późno przeczytałem ten wątek... Obawiam się bym czasem nie miał takich przygód jak autor tego wątku. Palmtop również oddałem do serwisu w koplecie czyli z baterią i rysikiem... Oczywiście, żadnego pokwitowania nie otrzymałem... Myślę, i mam nadzieję, że wszystko będzie OK.
W końcu HTC Kaiser jest jeszcze na gwarancji a poza tym firma www.palmtops.com.pl jest chyba raczej uczciwą firmą i nie pozwala sobie na zagrywki poniżej pasa... Czekam co z tego serwisowania wyniknie. Zdam relację... a tymczasem pozdrawiam.

*

Offline fezz

  • **
  • 192
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire [MIUI XJ]
Odp: PDASERWIS.PL - przestrzegam
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 30, 2008, 02:02:51 »
Uff... dobrze, że przeczytałem tą opinię bo już miałem umawiać się na naprawę mojego Hermesa. W takiej sytuacji gdzie teraz można naprawić w Polsce PDA?
SPV C600->MDA M3100->HTC TyTN II->HTC Desire

*

Offline ziele

  • *****
  • 5159
  • Sprzęt: Axim x51v, Samsung Galaxy S IV, PSP Slim
Odp: PDASERWIS.PL - przestrzegam
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 01, 2008, 13:57:07 »
Czytając wypowiedź autora tego tematu włos na łysej głowie jeży się... Mam całkiem niezłego stracha po przeczytaniu tego wszystkiego bo właśnie dziasiaj oddałem swojego prawie nowego HTC Kaiser do... naprawy. A raczej oddałem go do punktu sprzedaży i sprzedawca dalej gdzieś wysyła... w celu serwisowania. Ciekawy jestem co z tego wyjdzie? Za późno przeczytałem ten wątek... Obawiam się bym czasem nie miał takich przygód jak autor tego wątku. Palmtop również oddałem do serwisu w koplecie czyli z baterią i rysikiem... Oczywiście, żadnego pokwitowania nie otrzymałem... Myślę, i mam nadzieję, że wszystko będzie OK.
W końcu HTC Kaiser jest jeszcze na gwarancji a poza tym firma www.palmtops.com.pl jest chyba raczej uczciwą firmą i nie pozwala sobie na zagrywki poniżej pasa... Czekam co z tego serwisowania wyniknie. Zdam relację... a tymczasem pozdrawiam.
pdaserwis nie jest gwarantem htc więc na pewno tam nie trafił. Na pewno go wysłali do CRC.
Are you shpongled?

*

Offline jackcze

  • **
  • 220
  • Płeć: Mężczyzna
  • Deus Ex Machina
  • Sprzęt: był Tungsten E - był Tungsten T - jest Tungsten T3 i Clie TH-55
Odp: PDASERWIS.PL - przestrzegam
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 02, 2008, 19:37:21 »
Fajny tekścik - Ja jutro oddaję ups do naprawy i muszę również zrobić zdjęcia bo nigdy nic nie wiadomo. :E
Pierwszym urządzeniem mogącym przypominać dzisiejsze palmtopy był Psion Organizer, który powstał w 1984 r. Wyglądem i funkcjonalnością przypominał rozbudowany kalkulator. W 1989 r. powstały dwa urządzenia: Atari Portfolio oraz Pocket PC