pdaserwis.pl - PRZESTRZEGAM

  • 3 Odpowiedzi
  • 855 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline pafciu

  • **
  • 126
  • Płeć: Mężczyzna
pdaserwis.pl - PRZESTRZEGAM
« dnia: Listopad 09, 2010, 10:54:00 »
W lipcu HD2 wypadł mi na chodnik i pękł wyświetlacz.
Wysłałem telefon do pdaserwis, wrócił po tygodniu z nowym wyświetlaczem.
Niestety nie podświetlały się klawisze pod wyświetlaczem, klawisze głośności jakoś dziwnie luźno latały.
Ze względu na to, ze akurat wybierałem się na urlop wstrzymałem się z odesłaniem sprzętu z reklamacją. Zrobiłem to na początku września.
Kiedy po 3 tygodniach zadzwoniłem do pdaserwis otrzymałem informację, że telefon leży i nikt się jeszcze nim nie zajął. Zadzwoniłem po tygodniu, telefon był „w naprawie”.
Po kilku dniach ponownie zadzwoniłem, dalej był „w naprawie”.
Po kilku kolejnych dniach zadzwonił do mnie właściciel serwisu i poinformował, że jest problem, bo nie da się naprawić podświetlania klawiszy bez wyjęcia i zepsucia wyświetlacza i są dwie opcje: 1. zwrócą mi część pieniędzy za naprawę; 2. wymienią wyświetlacz i naprawią klawisze na swój koszt.
Oczywiście nie zgodziłem się na pierwszą opcję, bo chcę mieć sprawny telefon. Naprawa miała potrwać ok. tygodnia.
Trwała przeszło 3 tygodnie, otrzymałem telefon z podświetlającymi się klawiszami, które jednak nie działały tak jak powinny – przyciśnięcie klawisza uruchamiało inną funkcję niż ta, do której klawisz jest przypisany, nie działały czujniki zbliżeniowy i światła, nie działał GPS.
Zgłosiłem reklamację. Zadzwonił do mnie właściciel serwisu z pretensjami, że „nie chciałby mnie oceniać, ale jestem...” – nie dokończył, ale chyba niczego miłego nie miał na myśli. Dowiedziałem się, że „za dużo wymagam od urządzenia, mam wysłać telefon, oni wstawią mój pęknięty wyświetlacz, przywrócą telefon do stanu sprzed naprawy i oddadzą pieniądze”.
W ciągu najbliższych dni mam go odebrać, zobaczymy, co jeszcze dali radę zepsuć, przygotowałem sie już do spotkania w sądzie z tą firmą, żartobliwie zwaną "serwisem" (prosta sprawa - wykonanie usługi niezgodnie z umową).
Jeżeli chcesz oddać urządzenie do naprawy w pdaserwis.pl lepiej od razu połóż je na torach kolejowych - efekt podobny, tyle, że w krótszym czasie i bez nerwów (poziom kultury właściciela to osobna historia).

*

Offline fiolemonq

  • **
  • 113
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: note3, s gsII, motorola defy
Odp: pdaserwis.pl - PRZESTRZEGAM
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 09, 2010, 15:13:02 »
widzę ze PDAserwis dalej zalicza wpadki... na początku tego roku zawiozłem im Touch Pro z padnietym lcd. Dostałem z powrotem NIE DO KOŃCA SKRĘCONY! (otwieram klapkę od baterii, a tam wypada śrubka), bez ogranicznika slidera, z mrugającym podświetleniem lcd, nie działającymi klawiszami pod lcd, i dziwnymi reakcjami na przyciski głośniej/ciszej. Dwa razy był wysyłany na reklamacje. W moim przypadku skończyło się na włożeniu przez PDAserwis, starych części i zwrócenie mi kosztów jakie miałem ponieść za wymianę lcd. Niestety za pozostałe usterki nikt nie chciał wziąć odpowiedzialności. Sprawy nie kierowałem na drogę sądowa bo szkoda mi było czasu i nerwów, a druga sprawa nie miałbym jak tego udowodnić. Kontakt jest w miarę w porządku do czasu, w którym się zaczynają pojawiać jakieś problemy.

Nawet najgorszemu wrogowi nie polecę tego "serwisu".

P.S. nie wiem jak można odesłać urządzenie, które nie działa tak jak powinno... Oni sprawdzają je jakoś po naprawie? Nie działające przyciski pod lcd, czy tak jak u kolegi brak podświetlenia chyba da się zauważyć na pierwszy "rzut oka".
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2010, 15:15:06 wysłana przez fiolemonq »
trium eclipse -> 3200 -> c650 -> c651 -> c975 -> e398@e1 -> k700i -> 6300 -> e65 -> e8 -> n93i -> n95 -> HTC touch pro [ * ] -> HTC diamond -> TG01 -> galaxy SII -> Note3 -> ?

*

Offline ziele

  • *****
  • 5159
  • Sprzęt: Axim x51v, Samsung Galaxy S IV, PSP Slim
Odp: pdaserwis.pl - PRZESTRZEGAM
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 09, 2010, 15:38:23 »
"...nie da się naprawić podświetlania klawiszy bez wyjęcia i zepsucia wyświetlacza..." dziwne skoro ja je wymieniam bez ruszania lcd.
Are you shpongled?

*

Offline pafciu

  • **
  • 126
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: pdaserwis.pl - PRZESTRZEGAM
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 23, 2010, 11:06:50 »
"...nie da się naprawić podświetlania klawiszy bez wyjęcia i zepsucia wyświetlacza..." dziwne skoro ja je wymieniam bez ruszania lcd.

Raczej nie dziwne, widocznie mają takie procedury  :]

Telefon wrócił do mnie. Wstawili stłuczony wyświetlacz (nie mój zresztą) i wydaje mi się, że wszystko działa jak powinno (oddam do prawdziwego serwisu to się okaże).
Czyli potrafią wstawić pęknięty wyświetlacz w taki sposób, żeby urządzenie działało, jednak przy wstawieniu sprawnego wyświetlacza potrafią tylko zepsuć urządzenie.
Tak czy inaczej przypięty wątek z reklamą tej firmy w dziale "serwisowanie" uważam za czarny humor.