PDA FIRM SERWIS - NIE POLECAM

  • 9 Odpowiedzi
  • 1615 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline brzozzi

  • 29
  • Sprzęt: IPAQ 4150, Dell Axim x5, BlackBerry 8900
PDA FIRM SERWIS - NIE POLECAM
« dnia: Czerwiec 12, 2009, 13:01:35 »
Bardzo gorąco tego serwisu Panstwu.... NIE POLECAM !!!
http://www.pda-serwis.pl/kontakt.html
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2009, 14:03:10 wysłana przez brzozzi »

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: PDA FIRM SERWIS
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 12, 2009, 13:16:17 »
może rozwiniesz wątek?
nie polecasz, ponieważ ...

*

Offline brzozzi

  • 29
  • Sprzęt: IPAQ 4150, Dell Axim x5, BlackBerry 8900
Odp: PDA FIRM SERWIS - NIE POLECAM
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 12, 2009, 16:48:38 »
Wyslalem do naprawy mojego Della Axim x51v z uszkodzonym panelem dotykowym. Prosilem jednak o sprawdzenie calego urzadzenia czy jest w pelni sprawne. I naprawe/wymiane wszystkich potrzebnych podzespolow, jesli bedzie taka potrzeba.
Po kilku tygodniach otrzymalem go z powrotem "naprawionego" jednak nie moge go wlaczyc. Czasem zaskoczy ( ale wyswietacz caly czas miga) jednak zaden z przyciskow nie reaguje. Skontaktowalem sie z serwisem w tej sprawie i otrzymalem odpowiedz ze w moim urzadzeniu naprawiany byl tylko panel dotykowy i osoba ktora go naprawiala nie miala zasilacza i nie byla w stanie spawdzic urzadzenia !!!.
Za cala usluge zaplacilem 90 PLN (wraz z wysylka) + w rozliczeniu  IPAQ 4150 z uszkodzonym wyswietlaczem, panel dotykowy caly + MIO (ale modelu nie pamietam).
Poproszono mnie o odeslanie urzadzenia do ponownego sprawdzenia, wiec zadalem pytanie kto zaplaci za przesylke w obie strony.... i od tej pory glucho....uplynal ponad miesiac, wyslalem kilka maili +sms-ow w tej sprawie i nie dostalem zadnej odpowiedzi.
Napisane: Czerwiec 12, 2009, 13:29:28
oho... wlasnie dostalem maila zeby odeslac urzadzenie do ponownego serwisu (chyba juz maja zasilacz do tego modelu :) ) ale nadal bez odpowiedzi kto poniesie koszty przesylki w obydwie strony...
Zupelny brak profesjonalizmu, zenada, normalnie rece opadaja i plakac sie chce... :mad:

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: PDA FIRM SERWIS - NIE POLECAM
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 12, 2009, 18:55:28 »
Po samej stronie WWW można stwierdzić że to jest kaszanka-serwis... to taką stronę wogle dopuściłby jako główną  :-?

Cytuj
Insatalacja oprogramowania

Cytuj
http://www.pda-serwis.pl/cennik%20przesyłek.html

jakby poszukać więcej to znalazło by się trochę baboli...

dlaczego nie sprawdziłeś firmy przed decyzją naprawy? na forum się ogłaszaja także osoby (klubowicze) wykonujący takie czynności...
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2009, 18:59:31 wysłana przez beju69 »
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline brzozzi

  • 29
  • Sprzęt: IPAQ 4150, Dell Axim x5, BlackBerry 8900
Odp: PDA FIRM SERWIS - NIE POLECAM
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 12, 2009, 22:48:43 »
dobre pytanie ... strona faktycznie nie wyglada apetycznie :), jakos tak wyszlo, bylem juz znudzony szukaniem serwisu tutaj (mieszkam w uk) wszedzie mi mowiono zeby go wyrzucic do kosza i kupic nowego, nie jestem maniakiem technologicznym i generalnie staram sie wykorzystac w 150 % to co mam az padnie na amen albo napotka mur (AXIM x5, ktorego posiadam sluzy mi juz 5 lat nie pamietam juz ile razy upadl na beton czy inna skale, raz nawet do potoku mu sie udalo wskoczyc.... lezal 2 tygi i sie osuszal i dziala nadal bez zarzutu).
Wiec chcialem go po prostu naprawic ( a nie zasmiecac i tak juz zasmiecona planete kolejnym elektronicznym smieciem).
No i tak jakos wyszlo...
Po odpowiedzi jaka Pan z serwisu dostal ode mnie, ze wyrobie mu dobra opinie na forach zwiazanych z PDA, nagle mnie zaczal bombardowac mailami :) ... ze na koszt  firmy, moze  zamowic kuriera...
Podaruje juz sobie, moj x5 mam nadziej podziala jeszcze troche... a do terenowych zastosowan upatrzylem juz sobie GPS Garmina i sprawa bedzie zalatwiona...

Trzeba bylo sprawdzic doglebnie na forum, chyle czolo i przyznaje racje...Tutaj popelnilem blad

Napisane: Czerwiec 12, 2009, 22:28:05
A Aximem x51v zajmie sie firma utylizujaca elektronike w ekololiczny sposob...

*

olmeca

Odp: PDA FIRM SERWIS - NIE POLECAM
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 13, 2009, 10:49:55 »
Jezeli chcesz utylizowac axima to z wielka checia go przygarne do polskiej utylizacji na zasadzie proby ozywienia. Z checia pokryje koszty przesylki :grin: A jezeli nie calego bardzo bym Cie prosil chociaz o odsprzedanie tych gumowych zaslepek.

*

Offline re_

  • *****
  • 4165
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
Odp: PDA FIRM SERWIS - NIE POLECAM
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 13, 2009, 22:32:19 »
dobrze wiedziec, byl juz jeden serwis- and net zdaje sie co po dymach jakie byly tu zrobione po prostu przestal istniec. moze podkleic?

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: PDA FIRM SERWIS - NIE POLECAM
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 13, 2009, 22:41:42 »
o mało nie pomyliłem tego z serwisem Adziosa
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline brzozzi

  • 29
  • Sprzęt: IPAQ 4150, Dell Axim x5, BlackBerry 8900
Odp: PDA FIRM SERWIS - NIE POLECAM
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 15, 2009, 11:16:46 »
Wczoraj jakims sposobem Axim sie wlaczyl...chyba sie przestraszyl zlomowania:),  ale ekran miga jak oszalaly i reaguje strasznie topornie,  trzeba go porzadnie pierdyknac stylusem zeby zadzialal. Reaguje tak jakby byl nieskalibrowany prawidlowo (ma ok 1 cm przesuniecia) jak odpale Memory Map i probuje przewijac mapy to szaleje. Probowalem zrobic Hard Reset ale nadal jest to samo.

Napisalem dzisiaj do Serwisu z prosba o zamowienie kuriera na moj adres w UK, zobaczymy jaka bedzie ich odpowiedz.


...Serwis zaoferowal, zwrot kosztow za naprawe (pieniadze powinny byc dzisiaj przeslane) oraz pomoc/rekompensate nieudanej naprawy... Musze przyznac ze to bardzo milo z ich strony, szkoda tylko ze tyle to trwalo i trzaba bylo uzyc argumentu  - w postaci postów na pdaclub.pl !!! - ale za to widac jaka moc drzemie w tym forum ! :)


26.06... Maly update - CZekam na przekaz pieniezny - zwrot kosztow naprawy, a wramach rekompensaty za straty moralne serwis sie zobowiazal do odebrania urzadzenia (na ich koszt) i naprawy ! Wiec tylko jak bede w Polsce to zamawiam kuriera i moze uda sie go jeszcze naprawic, co bardzo mnie cieszy.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2009, 20:42:42 wysłana przez brzozzi »

*

Offline ziele

  • *****
  • 5159
  • Sprzęt: Axim x51v, Samsung Galaxy S IV, PSP Slim
Odp: PDA FIRM SERWIS - NIE POLECAM
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 19, 2011, 17:28:56 »
Koledze zablokował się Shift? Popraw tego posta.
Are you shpongled?