Witam
jakiś czas temu w moim samsungu i780 zaczęły dziać się złe rzeczy. najpierw ucichł zestaw słuchawkowy (ten na kablu). było tak jakby ktoś wziął i ściszył na maksa - słyszałem osobę po drugiej stronie ale baaaaardzo cicho.
dwa dni później przestał mi sie synchronizować za pomocą kabla - trzeba było docisnąć kabel aby i780 zauważył, że jest podłączony. no i na sam koniec telefon przestał mi się ładować przez ładowarkę.
jedyna synchronizacja jaka mi pozostała to przez Bluetooth a ładowanie przez drugą baterie w pojemniczku.
zadzwoniłem na infolinie jakiegoś serwisu i powiedziano mi że to pewnie coś ze złączem (takie było też moje podejrzenine, skoro kable dobre były). Powiedziano mi, że jesli tego nie da sie gwarancyjnie naprawić to koszt wyniesie około 80 zł. Oddałem telefon do serwisu. Ten serwis przekierował telefon do innego serwisu (na literkę "C") z którego otrzymałem informacje o mechanicznym uszkodzeniu gniazda na płycie głownej. nie moga wymienic gniazda - musza cala plyte glowna. koszt - okolo 900 zł
Czy ktos z Was miał podobny problem ? jesli tak to jak go rozwiazal ? czy mozliwe jest zeby serwis postawił niepoprawną diagnoze ? albo ze łatwiej im taką diagnoze postawić ? nei wydam 900 zł za naprawe telefonu za który dałem w czerwcu 830 zł (brutto, wiec VAT odliczylem). Poprzedni model i780 ktory mialem smigal bez zajakniecia przez ponad pol roku i nie mialem z nim najmniejszych problemow. W tym, ktory oddalem do serwisu krozystalem tylko z markowych zasilaczy i kabli ....
jezeli nie serwis to moze sie zwrocic do samsunga ?