PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: krzysio_18 w Sierpień 14, 2010, 18:13:07
-
Chciałbym ostrzec wszystkich użytkowników chcących skorzystać z usług tej firmy!
Poprzez Allegro.pl zamówiłem u nich kod zdejmujący sim-locka z Xperii X10, kod otrzymałem po około 5 dniach z instrukcją co i jak, wprowadziłem kod według instrukcji i ... telefon się wyłączył i już nie chce się włączyć!Panowie oczywiście nie chcą uwzględnić reklamacji na usługę i mówią,że grzebałem coś w telefonie, a ja jak Boga kocham nawet go nie tknąłem! Zaproponowali,abym wysłał im telefon, zgodziłem się, na co otrzymałem odpowiedź, że jestem oszustem i nie będą rozpatrywać reklamacji!
Dzwoniłem do serwisu SE i powiedziano mi,że jezeli generator kodów się pomyli, to można w ten sposób uszkodzić telefon i że trzeba zrobić buck'up sim-locka i powinienem od fantel.pl dostać kod buck'up i nowy kod do zdjęcia sim-locka i wszystko powinno być ok, ale problem w tym,że oni mają mnie gdzieś!
Czy jeśli zamówiłem usługę poprzez Allegro.pl mogę napisac do obsługi w celu wyegzekwowania reklamacji usługi?
Zaprawdę powiadam Wam, strzeżcie się Fantel.pl
-
Spróbuj z niezgodnością towaru z umową.
-
Przejrzalem ich strone i...
"w przypadku Xperia X10, X10 mini, X2
wkładamy inną kartę sim i pokarze sie informacja wprowadz kod odblokowania wpisujemy podany przez nas kod i zatwierdzamy odblokuj
jak pokaże sie napis skątaktuj sie z operatorem to oznacza ze masz zblokowany licznik wpisów kodów simlocka.
WAŻNE!!!
Przed zakupem kodu Proszę sprawdzić licznik błędów nie zwracamy pieniążków za telefony z zablokowanym licznikem!
jak sprawdzić licznik w X10, X2 sekfencja:
Menu Back Back Menu Back Menu Menu Back"
Coz, patrzac na ilosc bledow ortograficznych, jezykowych czy brak interpunkcji uznalbym, ze ta firma jest zupelnie niepowazna i nigdy nie skorzystalbym z jej uslug.
A "skątaktuj" i "sekfencja" mnie rozwalily.
Walcz, powodzenia!
-
Wystosowałem odpowiednie pismo,wysłałem do nich i czekam na odpowiedź.
-
dobrze ze maja choc na stronie informacje odnosnie Twojego telefonu, ale to IMHO jest zdecydowanie za malo bo powinni byli Cie powiadomic o procedurze postepowania mailem oraz w instrukcji do zdejmowania simlocka .... o tym co re_ znalazl na ich stronie
jesli tego nie zrobili to sa ugotowani na miekko
nie wiem czy jest sens pisac do nich pism chyba ze wiesz co i jak napisac
federacja konsumentow moze byc tutaj jak najbardziej pomocna
BTW czy wystawili jakis dokument sprzedazy ? paragon ? FV ?
( do Twojej transakcji z nimi)
-
Transakcję zawarłem z nimi poprzez allegro, więc wszystko jest tak, jak w sklepie. Co do instrukcji jak sima ściągnąć to zrobiłem dokładnie wszystko tak jak napisali, kropka w kropkę i telefon jest do wyje...ania!
-
Temat odświeżam.
Po długich konwersacjach z tą firmą dogadaliśmy się, powiedzieli :" proszę przysłać telefon, naprawimy ..." no i wszystko ładnie, pięknie, telefon wysłałem , tylko problem w tym, że mamy już miesiąc LISTOPAD, a ja dalej nie otrzymałem telefonu ... Są wymówki typu, telefon jest w serwisie, czekamy na części, części przyszły ale to nie jest wina części, trzeba wymienić części klejone, telefon był ZALANY ( g...wno prawda, telefon nie widział jakiejkolwiek kropli wody) ... Ostatnia wymówka, to oczekiwania na płytę główną ... Ja nie mam już do nich siły ...
Miałbym wielką prośbę do jakiejś osoby mieszkającej w Łodzi, gdyby ktoś mógł do nich podjechać i podpytać co i jak ? Oczywiście wszystkie koszta fatygi bym zwrócił + jakiś gratis ... Gdybym nie był na wyjeździe sam bym podjechał i sprawdził, ale wracam dopiero na Święta ;/ ...
-
Skoro zwracasz koszty dojazdu i dorzucasz jakis gratis to moge podjechac :E
-
Z tym,że chyba nie jesteś z Łodzi? :wink:
Połączone: Listopad 11, 2010, 18:52:45
Przepraszam, "firma" ma siedzibę w Warszawie, nie w Łodzi ( coś innego myślałem w danym momencie a coś innego napisałem ) ...
-
Cena taka sama czy to "Óć" czy Wawa - zamyka sie w kwocie ok.200 za paliwo, w bonusie wystarczy mi postawienie sniadania w Mc syfie w Ostrodzie :E
-
I co Panie Krzysio_18 wysłaliśmy Panu kod autodestrukcji!?
Widzę, że ci co dawali świetne rady nie pomyśleli jakim cudem po wpisaniu kodu telefon przestał się włączać.
Pan Krzysio kupił nie wiadomo gdzie i jaki telefon i ma pretensję, że telefon się zepsuł.
A co do rozpatrzenia Pana reklamacji:
Dostał Pan od nas Nową płytę główną! Ale nie łaska już było napisać!
Pozdrawiam!
-
W sumie to podziwiam Firmę FAN Tel bo z fizycznego punktu widzenia nie idzie ubić telefonu żadnym kodem więc to tylko ich dobra wola że Ci go naprawili
-
To po raz kolejny pytam jak to jest możliwe, że po wpisaniu waszego kodu telefon się wyłączył i już się nie włączył?! 100 razy nie będę pisał tego samego, bo to i tak już nic nie wniesie do tematu. Zaznaczam, że za ów płytę główną musiałem sobie zapłacić!
Dawix, to może Ty odpowiesz jak to jest możliwe ? Proponuję zamknąć temat, bo każdy będzie "ciągnął" w swoją stronę.
-
Złośliwość rzeczy martwych, splot nieszczęśliwych zdarzeń, nietypowe ułożenie planet w Układzie Słonecznym. Może po prostu w tym momencie padła płyta lub coś innego. Pech.
-
W sumie faktycznie nie ma możliwości uszkodzenia telefonu poprzez wpisanie nawet złego kodu. Najwyżej zablokowanie licznika. Widocznie błąd w oprogramowaniu. Zastanawia mnie tylko czemu zmiana oprogramowania nie postawiła go na nogi. Musiało się coś mocno podziać w odpowiedniku GDFSa dla PDA SE.
-
Proszę napisać za ile wymieniliśmy, za tą cenę każdy by wymienił nawet w swoim używanym telefonie bo cena Była super! Myślę, że i na dzień dzisiejszy to niezła cena.
A nasz kod nie mógł w żaden sposób uszkodzić telefonu więc nie musieliśmy tego załatwiać.
Więc uważam, że powinien Pan wyprostować ostrzeżenie.