Opinia o serwisie /adzios/

  • 19 Odpowiedzi
  • 2314 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline glang

  • 45
Opinia o serwisie /adzios/
« dnia: Listopad 06, 2006, 23:38:52 »
ja tak króciótko o serwisie który sięreklamuje że jest SZYBKI.
27 wrzesień mail i rozmowa tel i ustalenie co i jak jaki koszt naprawy
20 październik kontakt ze strony www.pdaserwis.pl co mam robić /tylko 3 tygodnie czekania/
20 październik rejestracja na stronie
22 październik odpowiedź od serwisu z adresem do wysyłki
23 październik wysyłka sprzętu priorytetem
dzisiaj tj 6 listopad CISZA /mineły 2 tygodnie/
zero kontaktu
zero maila
nie odbiera telefonu ciągle "odrzuca" połaczenia
2 szt. Mio 168 które tam leżą są już moje bo żaden z klientów nie chciał czekać tak długo na naprawę.
pzdr
Grzegorz L.

*

Offline ziele

  • *****
  • 5159
  • Sprzęt: Axim x51v, Samsung Galaxy S IV, PSP Slim
Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 07, 2006, 00:51:11 »
kto by się spodziewał...  :mysli:
Are you shpongled?

*

Offline holtex

  • *****
  • 1277
  • Płeć: Mężczyzna
  • Białystok
  • Sprzęt: xperia x8 , n95 8gb
Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 08, 2006, 15:26:28 »
glang
 Musiałeś zapłacić im za te mio?

*

Offline xpablo

  • *****
  • 1294
Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 08, 2006, 16:36:41 »
Powiem szczerze że jestem zaskoczony, z Adziosem zazwyczaj załatwiam naprawy osobiście lub podsyłam mu klientów i jak do tej PORY NIE BYLO ŻADNEGO problemu.

*

silentjob

Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 08, 2006, 16:50:00 »
Może niech sam Adzios się wypowie, jakoś trudno w to uwierzyć :mysli:...

*

Offline adzios

  • *****
  • 1214
  • Płeć: Mężczyzna
  • PDAserwis - Naprawa urządzeń mobilnych.
    • Naprawa urządzeń mobilnych
  • Sprzęt: Lutownice IR BGA, Weller, Ersa, HotAir'y i inne cuda do napraw.
Re: Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 09, 2006, 11:18:21 »
Cytat: "glang"
ja tak króciótko o serwisie który sięreklamuje że jest SZYBKI.
27 wrzesień mail i rozmowa tel i ustalenie co i jak jaki koszt naprawy
20 październik kontakt ze strony www.pdaserwis.pl co mam robić /tylko 3 tygodnie czekania/

Bo trzeba wiedziec co wypalnic na stronie, umiec sie zalogowa, jakos inni nie maja z tym problemu, a na pewno tlumaczylem przez telefon co i jak, ale jak widac czasem ludzie  wiedza lepiej...
szkoda ze tego nie dopisal Pan..
Cytat: "glang"

20 październik rejestracja na stronie
22 październik odpowiedź od serwisu z adresem do wysyłki
Odp z adresem generowana jest automatycznie... wiec nie wiem  jak moglo to trwac 2 dni.
Cytat: "glang"

23 październik wysyłka sprzętu priorytetem
dzisiaj tj 6 listopad CISZA /mineły 2 tygodnie/
paczki dostalem 28go w sobote
Cytat: "glang"

zero kontaktu
zero maila

po co mam  sie z Panem kontaktowac jesli moze Pan sobie sprawdzic status  On-line 24h/dobe na stronie WWW po zalogowaniu sie (o czym na pewno tez informowalem)
tym bardziej ze jest to klamstwem gdyz wspolnik regularnie odpisywal na Pana maile.
Cytat: "glang"

nie odbiera telefonu ciągle "odrzuca" połaczenia

nie wiem kiedy Pan dzwonil ale  od 18 do 10 rano nie odbieram telefonow, co jest chyba zrozumiale, zas w dzien czasem bywa t ak ze nie jestem w stanie odebrac telefonu.
Poza tym otrzymal Pan drugi numer telefonu pod ktory mozna sie dodzwonic praktycznie 24/h na dobe, ale lepiej pisac tylko te zle strony sprawy, prawda?
Cytat: "glang"

2 szt. Mio 168 które tam leżą są już moje bo żaden z klientów nie chciał czekać tak długo na naprawę.

na wlazne zycznie, bo nie widze tutaj z mojej strony problemow, nawet wiecej, opisy usterek do urzadzen sie nie zgadzaja (zupelnie inne niz w rzeczywistosci), co prowadzilo do dezorientacji co tez sie  przyczynilo to czasu oczekiwania, kolejna sprawa to to iz numery seryjne urzadzen na zgloszeniu nijak zgadzaja sie z tymi z urzadzenia.
Cytat: "glang"

pzdr
Grzegorz L.


Z tego co widze to chyba najlepiej bedzie uciac ta rozmowe odsylajac Panu sprzet tak jak go Pan tu wyslal, trudno narobimy sie wlutowywujac ponownie uszkodzone gniazdo, ale innego wyjscia chyba nie widze, bo to co Pan tutaj wypisuje to troche nie jest na miejscu... jak sie juz cos pisze to pisze sie wszystko i cala prawde a nie wyrywkowo... bo to nie jest fair[/list]
PDAserwis - Naprawa urządzeń mobilnych

*

Offline glang

  • 45
Re: Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 09, 2006, 12:15:27 »
no to teraz moja odpowiedź
własnie zakończyłem rozmowę telefoniczną z Panem z serwisu który poinformował mnie że....
PAN ADZIOS SIĘ OBRAZIŁ I SPRZĘTY KTÓRE SĄ JUŻ NAPRAWIONE I GOTOWE DO WYSYŁKI BEDĄ SPOWROTEM PRZYWRÓCONE DO STANU PRZED NAPRAWĄ czyli "zepsute" i zostaną mi odesłane nie naprawione !!!!!!!!!!!!!
co do komentarzy adziosa poniżej to chyba go trochę poniosło


Adzios
"Bo trzeba wiedziec co wypalnic na stronie, umiec sie zalogowa, jakos inni nie maja z tym problemu, a na pewno tlumaczylem przez telefon co i jak, ale jak widac czasem ludzie  wiedza lepiej...
szkoda ze tego nie dopisal Pan.."

skoro dostał sprzęt to znaczy że potrafiłem się zalogować i wysłać a to że utraciłem dane do logowania może się zdażyć każdemu. niestety prośba o odtworzenie hasła lub odblokowanie konta na pdaserwis do dzisiaj jest bez odpowiedzi.

Adzios:
"po co mam  sie z Panem kontaktowac jesli moze Pan sobie sprawdzic status  On-line 24h/dobe na stronie WWW po zalogowaniu sie (o czym na pewno tez informowalem)
tym bardziej ze jest to klamstwem gdyz wspolnik regularnie odpisywal na Pana maile."

tak to proszę pokazać mi maile od wspólnika o mozliwości odblokowania konta lub zmiany hasła. w dodatku kilka mail poszło na maila podany na pdaclubie a nie na stronie firmy

nie odbiera telefonu ciągle "odrzuca" połaczenia

Adzios:
"nie wiem kiedy Pan dzwonil ale  od 18 do 10 rano nie odbieram telefonow, co jest chyba zrozumiale, zas w dzien czasem bywa t ak ze nie jestem w stanie odebrac telefonu.
Poza tym otrzymal Pan drugi numer telefonu pod ktory mozna sie dodzwonic praktycznie 24/h na dobe, ale lepiej pisac tylko te zle strony sprawy, prawda?"

tak prawda. otrzymałem i dodzwoniłem się ZA PIERWSZYM razem a skoro ktoś nie może odbierać telefonów między 10-18 to nie powinien go używać jako przedstawiciel firmy czy seriwsu. w dodatku wiele razy dzwoniłem przed 10 rano i grubo po 18 nawet przed 22 i zawsze to samo.

2 szt. Mio 168 które tam leżą są już moje bo żaden z klientów nie chciał czekać tak długo na naprawę.[/quote]

Adzios:
"na wlazne zycznie, bo nie widze tutaj z mojej strony problemow, nawet wiecej, opisy usterek do urzadzen sie nie zgadzaja (zupelnie inne niz w rzeczywistosci), co prowadzilo do dezorientacji co tez sie  przyczynilo to czasu oczekiwania, kolejna sprawa to to iz numery seryjne urzadzen na zgloszeniu nijak zgadzaja sie z tymi z urzadzenia."

co za bzdury. wysłałem 2 paczki i 2 mio 168 zamieniając urządzenia w paczkach. dziecko by się domysliło tym bardziej że napisałem o tym maila z PILNE w tytule i dostałem na niego odpowiedź żeby zaznaczyć to w drugiej paczce. a co do dezorientacji to ja nie jestem serwisantem. opisałem uszkodzenia - w jednym brak synchronizacji a w drugim brak ładowania. co w tym może być dezorientującego??

Adzios:
Z tego co widze to chyba najlepiej bedzie uciac ta rozmowe odsylajac Panu sprzet tak jak go Pan tu wyslal, trudno narobimy sie wlutowywujac ponownie uszkodzone gniazdo, ale innego wyjscia chyba nie widze, bo to co Pan tutaj wypisuje to troche nie jest na miejscu... jak sie juz cos pisze to pisze sie wszystko i cala prawde a nie wyrywkowo... bo to nie jest fair

no tak o tym już napisałem na poczatku. moim zdaniem jest nie fair olewanie klienta - nie odbieranie telefonu, nie odpisywanie na maile a po tym jak ktoś zwraca uwagę odsyłanie mu po 3 tygodniach nie naprawionego sprzętu
koniec z mojej strony niech każdy sam oceni bo wystarczyło napisać że każdy się może mylić i sprawa JEST JUŻ ZAŁATWIONA
pzdr
Grzegorz L.

*

Offline glang

  • 45
Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 09, 2006, 12:18:25 »
Cytat: "holtex"
glang
 Musiałeś zapłacić im za te mio?


sprowadziłem im mio 550 a te pójdą do komisu lub na allegro
pzdr
Grzegorz L.

*

Offline adzios

  • *****
  • 1214
  • Płeć: Mężczyzna
  • PDAserwis - Naprawa urządzeń mobilnych.
    • Naprawa urządzeń mobilnych
  • Sprzęt: Lutownice IR BGA, Weller, Ersa, HotAir'y i inne cuda do napraw.
Re: Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 09, 2006, 12:38:32 »
Cytat: "glang"


Adzios:
"nie wiem kiedy Pan dzwonil ale  od 18 do 10 rano nie odbieram telefonow, co jest chyba zrozumiale, zas w dzien czasem bywa t ak ze nie jestem w stanie odebrac telefonu.
Poza tym otrzymal Pan drugi numer telefonu pod ktory mozna sie dodzwonic praktycznie 24/h na dobe, ale lepiej pisac tylko te zle strony sprawy, prawda?"

tak prawda. otrzymałem i dodzwoniłem się ZA PIERWSZYM razem a skoro ktoś nie może odbierać telefonów między 10-18 to nie powinien go używać jako przedstawiciel firmy czy seriwsu. w dodatku wiele razy dzwoniłem przed 10 rano i grubo po 18 nawet przed 22 i zawsze to samo....

... nie odbieranie telefonu, nie odpisywanie na maile a po tym jak ktoś zwraca uwagę odsyłanie mu po 3 tygodniach nie naprawionego sprzętu

'nie odbieram telefonow od 18 do 10' to nie to samo co
nie odbieram telefonow od 10 do 18'  a ze Pan sam pisze ze dzwoni grubo po 22 to nie dziwne ze rozmowa jest odrzucana, jakies granice sa.. a 22 nie jest pora na takie rozmowy telefoniczne, przynajmniej misie tak wydaje..

kolejna sptrawa to to ze u mnie sa te PDA 1,5 tyg i co sie z nimi dzialo w miedzy czasie to nie wiem, wiem jedno, 1,5 tyg nie jest to chyba dlugo.

Tak jak rozmawialismy telefonicznie, nie beda juz zalegaly u mnie ani dnia wiecej.
Serdecznie Pozdrawiam, dla mnie temat tej rozmowy dalej mija sie z celem, uwazam ze sprawa jest juz wyjasniona.
[/list][/list]
PDAserwis - Naprawa urządzeń mobilnych

*

Offline glang

  • 45
Re: Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 10, 2006, 08:23:07 »
Cytat: adzios
Cytat: "glang"

'nie odbieram telefonow od 18 do 10' to nie to samo co
nie odbieram telefonow od 10 do 18'  a ze Pan sam pisze ze dzwoni grubo po 22 to nie dziwne ze rozmowa jest odrzucana, jakies granice sa.. a 22 nie jest pora na takie rozmowy telefoniczne, przynajmniej misie tak wydaje..
[/list][/list]


przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem to co ja napisałem i popraw swoją odpowiedź a ja skasuję tą. dokładnie o to o której dzwoniłem. nie ma tam ani jednej wzmianki o tym że dzwoniłem po 22.
pzdr
Grzegorz L.

PS. najlepiej się "obrazić" na klienta bo nam coś wytknał, odesłać mu sprzęt niech znowu poczeka ze 2 tygodnie. a co!! zrobimy mu na złość. a wystarczyło by napisać dwa normalne zdania i zakończyć temat. każdy się może mylić ale sztuką jest przyznać się do pomyłki i ją naprawić.

*

Offline glang

  • 45
Re: Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 16, 2006, 22:02:21 »
Cytat: "adzios"


Tak jak rozmawialismy telefonicznie, nie beda juz zalegaly u mnie ani dnia wiecej.
Serdecznie Pozdrawiam, dla mnie temat tej rozmowy dalej mija sie z celem, uwazam ze sprawa jest juz wyjasniona.
[/list][/list]


no to ja jeszcze raz. sorki ale piszę tutaj bo jest szybsza reakcja niż odebranie telefonu.
ktoś tu się napinał że ani dnia dłużej nie poleży. mija już tydzień a ja nie mam dalej tych mio.
pzdr
Grzegorz L.

PS. w moim mieście listonosze nie strajkują.

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 09, 2006, 06:52:27 »
mysle ze kazdemu moze cos pojsc nie tak, mnie jest czy tutaj czy teraz trudno oceniac .... jednak trudno mi uwierzyc w w/w bo ja, kilkakrotnie korzystajac z pomocy ADZIOSa, nigdy nie mialem z jego serwisem problemow a z obslugi bylem bardzo zadowolony

*

Offline MaDuch

  • *****
  • 1518
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD2, SGS, HTC TouchPro, Asus 636
Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 09, 2006, 08:53:59 »
Też wielokrotnie korzystałem z pomocy adziosa i polecałem ją znajomym i nigdy nie było żadnych problemów.

Szybka diagnoza, ustalenie terminu i kosztu wykonania naprawy, odbiór sprawnych urządzeń w ustalonym terminie.
Polecam Regulamin forum !!

*

Offline glang

  • 45
Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 10, 2006, 09:56:57 »
mysle ze kazdemu moze cos pojsc nie tak, mnie jest czy tutaj czy teraz trudno oceniac .... jednak trudno mi uwierzyc w w/w bo ja, kilkakrotnie korzystajac z pomocy ADZIOSa, nigdy nie mialem z jego serwisem problemow a z obslugi bylem bardzo zadowolony

Też wielokrotnie korzystałem z pomocy adziosa i polecałem ją znajomym i nigdy nie było żadnych problemów.

Szybka diagnoza, ustalenie terminu i kosztu wykonania naprawy, odbiór sprawnych urządzeń w ustalonym terminie

no widzicie a ja miałem pecha. skończyło się na tym że pojechałem osobiście odebrać sprzęt KTÓRY NIE BYŁ ANI NAPRAWIONY ANI WYSŁANY /mimo że mineły 2 tygodnie od tego jak napisał na forum że wysyła nienaprawione/
jednego palma naprawił mi "od reki" a drugiego odebrałem tak jak był. jednak dało się to załatwić.
sprawa jednak się nie zakończyła jeszcze ale o tym może innym razem jesli tylko pdaserwis sobie zażyczy aby wszyscy się o tym dowiedzieli.
pzdr
Grzegorz L.

*

Offline DJ MHz

  • **
  • 148
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://eksploracjapolkowice.fora.pl
  • Sprzęt: Dell Axim x51v + SDHC 4GB + GPSlim 236
Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 10, 2006, 13:41:05 »
Panie adzios, tak off topic, jak tam z układem do dźwięku acera n30 ? Posiada Pan taki ? Razem z bezpiecznikiem do niego. Bo dla mnie lepiej by było kupić od Pana go a wymiane zrobie sobie u mnie tutaj w serwisie elektronicznym , tak bedzie moze taniej i szybciej.

Pozdro
a099

*

Offline adzios

  • *****
  • 1214
  • Płeć: Mężczyzna
  • PDAserwis - Naprawa urządzeń mobilnych.
    • Naprawa urządzeń mobilnych
  • Sprzęt: Lutownice IR BGA, Weller, Ersa, HotAir'y i inne cuda do napraw.
Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 12, 2006, 00:22:30 »
Cytat: "DJ MHz"
Panie adzios, tak off topic, jak tam z układem do dźwięku acera n30 ? Posiada Pan taki ? Razem z bezpiecznikiem do niego. Bo dla mnie lepiej by było kupić od Pana go a wymiane zrobie sobie u mnie tutaj w serwisie elektronicznym , tak bedzie moze taniej i szybciej.

Pozdro
a099


odezwij się w tej sprawie na maila adamkasprzyk@gmail.com - przypomnij które to układy były...
powinienem już coś mieć
Napisane: Grudzień 12, 2006, 00:05:03
Cytat: "glang"


no widzicie a ja miałem pecha. skończyło się na tym że pojechałem osobiście odebrać sprzęt KTÓRY NIE BYŁ ANI NAPRAWIONY ANI WYSŁANY /mimo że mineły 2 tygodnie od tego jak napisał na forum że wysyła nienaprawione/
jednego palma naprawił mi "od reki" a drugiego odebrałem tak jak był. jednak dało się to załatwić.

owszem dało...
Bluzgając co drugie słowo przekleństwami, strasząc mnie i moją rodzinę tym że dobrze się składa że wiesz gdzie mieszkam bo zawsze może coś mi się zdarzyć na ulicy jak wracam do domu albo mojej rodzinie...
taaaak powiedz to..  bo chyba zapomniałeś dodać tego drobiazgu
Cytat: "glang"

sprawa jednak się nie zakończyła jeszcze ale o tym może innym razem jesli tylko pdaserwis sobie zażyczy aby wszyscy się o tym dowiedzieli.
pzdr
Grzegorz L.

tak życzę sobie
Sprawa się nie zakończyła bo tego tak nie zostawię, do tego UKRADŁEŚ naprawionego palmtopa bo zabrałeś go nie płacąc za naprawę biorąc ze sobą FV jak i palmtopa, mimo iż bluzgając jak prymityw ustaliłeś ze mną inaczej przed dwoma godzinami z przed naprawy.
o tym też zapomniałeś napisać?
wiem że czasami może to niektórym ludziom wejść w krew ale wszyscy nie traktują tego  za oczywistość więc warto dodać tą jakże błachą dla ciebie informację.
PDAserwis - Naprawa urządzeń mobilnych

*

Offline DJ MHz

  • **
  • 148
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://eksploracjapolkowice.fora.pl
  • Sprzęt: Dell Axim x51v + SDHC 4GB + GPSlim 236
Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 12, 2006, 23:29:13 »
Panowie zamist rozwiązać to po męsku (nie mówie o biciu) tylko o zapłąceniu za usługę i naprawieniu tego pda, to wy się kłucicie na forum...


PS
Wysłałem panie adzios maila mam nadzieję że doszedł.

Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 22, 2006, 01:50:13 »
co do Pana Adziosa...
otóz zamawiałem od Pana obudowe do palmtopa, juz nie wspominam ile to trwało i ile razy do Pana wydzwaniałem w tej sprawie. Pan twierdził ze posiada takową obudowę i prosił bym złozył zamówienie na stronie pdaserwis.pl, tak wiec od razu zrobiłem lecz zadnej odpowiedzi meilem ani inną drogą nie dostałem :/
jak wydzwaniałem to slyszałem:
"jutro wysle fotki, które juz zrobiłem i ustale cenę"

5-6 tygodni??

no rozumiem kazdemu zdarzy sie zapomnieć, być moze załącznik przekroczył limit meila wtedy otrzymał by Pan meila zwrotnego, ale nie tak ze ja dzwonie co tydzien pytajac o cene. Mysle ze wycena to chwila spojrzenia na stan obudowy, otóż odpowiedz wyceny dostałem bodajze po 6 czy 7 tygodniach gdy do Pana zadzwoniłem, z czego ost. 2 tygodnie to szukał Pan tylnej klapki od baterii, która nie została znaleziona. Rozumiem zapodziała sie gdzies, dziwne ze Pan tego wczesniej nie zauwazył skoro na poczatku slyszalem ze jest obudowa w calosci i "jutro" ustale cene.

W rezultacie:
cena: 150 zł wraz z wysyłka (??) (dla porówniania)
lecz niestety bez tylnej klapki tak wiec podziekowałem tracąc czas i pieniądze na wydzwanianie. W ogóle nie zauwazylem zaangazowania z Pańskiej strony w tej sprawie.

Obudowe zamowiłem poprzez ebay.de
nowa obudowa + firmowy rysik: 23 Euro
przelew: 4 Euro
wysyłka z ubezpiecz: 14 Euro
koszt całkowity: 41 Euro tj ~ 160 zł


Zdaje sobie sprawe ze zapewne jest Pan dobry w tym co robi oraz ze wiekszość klientów jest zadowolona z Pana usług, lecz mi z Panem interes w ogóle nie wypalił, tak wiec opinie wystawiam negatywną.

z poważaniem
Adam K.

*

Offline Adamerso

  • :)
  • ******
  • 4139
  • Płeć: Mężczyzna
  • abonent czasowo niedostępny
  • Sprzęt: Oneplus 9 pro + Teclast T50 PRO + Jornada 728 :))
Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 22, 2006, 16:18:11 »
kiedyś wymieniłem klawiaturkę do mda3 i byłem 100% happy odnośnie ceny i jakości usługi. hm.. Ale widzę, że Adzios ma coraz mniej czasu... I patrząc na posty wyżej niestety jakość usług na tym traci... :(

I ceny? pheh - za lcd+digit do hw6515 750zł (i to po pytanie czy potrzebna faktura - nie potrzeba) W serwisie (mogłoby być z fakturą) 500.  :mysli: Absurd.

*

Offline glang

  • 45
Opinia o serwisie /adzios/
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 30, 2006, 10:08:20 »
Cytat: "adzios"
Cytat: "glang"


no widzicie a ja miałem pecha. skończyło się na tym że pojechałem osobiście odebrać sprzęt KTÓRY NIE BYŁ ANI NAPRAWIONY ANI WYSŁANY /mimo że mineły 2 tygodnie od tego jak napisał na forum że wysyła nienaprawione/
jednego palma naprawił mi "od reki" a drugiego odebrałem tak jak był. jednak dało się to załatwić.

owszem dało...
Bluzgając co drugie słowo przekleństwami, strasząc mnie i moją rodzinę tym że dobrze się składa że wiesz gdzie mieszkam bo zawsze może coś mi się zdarzyć na ulicy jak wracam do domu albo mojej rodzinie...
taaaak powiedz to..  bo chyba zapomniałeś dodać tego drobiazgu

no tak trochę pobluzgałem to prawda przyznaję. ale Twoja olewka wyprowadziła by z równowagi świętego Józefa nawet. co do rodziny to pierwsze słyszę że ją masz :)

Cytat: "glang"

sprawa jednak się nie zakończyła jeszcze ale o tym może innym razem jesli tylko pdaserwis sobie zażyczy aby wszyscy się o tym dowiedzieli.
pzdr
Grzegorz L.

tak życzę sobie
Sprawa się nie zakończyła bo tego tak nie zostawię, do tego UKRADŁEŚ naprawionego palmtopa bo zabrałeś go nie płacąc za naprawę biorąc ze sobą FV jak i palmtopa, mimo iż bluzgając jak prymityw ustaliłeś ze mną inaczej przed dwoma godzinami z przed naprawy.
o tym też zapomniałeś napisać?
wiem że czasami może to niektórym ludziom wejść w krew ale wszyscy nie traktują tego  za oczywistość więc warto dodać tą jakże błachą dla ciebie informację.


ukradłem? człowieku dałeś mi go do ręki z fakturą. przyjęcie faktury oznacza zaakceptowanie warunków. zrozumiesz to kiedyś? ani nie uciekałem ani nie schowałem go do kieszeni. jesli ukradłem trzeba było iśc na policję przecież była 100 metrów obok. nie zdążył bym odjechać z parkingu. powiedziałem wyraźnie że się zgadzam na tą cenę. po powrocie do domu wystwiłem Ci fakturę na taka samą kwotę za koszty. ciesz się że tylko tyle bo teoretycznie powinna być 4 razy większa. dopisałem tez magiczne słowo KOMPENSATA więc uważam ze nic nikomu nie jestem winien. zrozum że to TY powinieneś za to słono zapłacić.
no i może w końcu odeslesz mi notę korygującą

aha. dziękuję za da nowe wątki w sprawie. potwierdza to tylko fakt o którym ktoś już napisał że chyba coraz więcej pracy i coraz gorsza jakość. a ceny? o tym nie dyskutuję
GL