Kaiser - problemy z ekranem

  • 4 Odpowiedzi
  • 742 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline NarSan

  • ****
  • 580
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Kaiser - problemy z ekranem
« dnia: Lipiec 13, 2008, 14:27:47 »
Witam. Przygotowuję swojego Kaiser'a (kupywany w Orange) do wysłania do CRC. Mam kilka obaw no ale cóż...
Mam do was kilka pytań:
1. Jeżeli mam wciśnięty ekran (od początku zakupu Kaiser'a) to czy serwis może mi tego nie uznać lub powiedzieć że jest to moja wina? (naciskając lekko ekran w dolnym, lewym rogu pojawiają się przebarwienia jak bym wciskał ekran)
2. Coś zaczęło dziać mi się z kalwaiturą - przyciski "E" i "W" przy pisaniu wpisują się 2 razy, lub w ogóle się nie pojawiają (przy szybkim pisaniu), wcześniej tak nie było...
3. Przy uruchamianiu systemu widać (pod pewnym kątem) dziwną plamkę pod ekranem. (jest widaoczna tylko na zielonej tapecie - przy screenie Windows Mobile) jak zrobić zdjęcie, lub pokazać że jest tam plamka?
4. Jak długo trzeba czekać aż serwis naprawi telefon.
5. Do gwarancji wystarczy tylko rachunek i karta gwarancyjna (telefon był brany na firmę, więc chodzi mi o to czy nie jest potrzebny podpis właściciela firmy lub coś w tym stylu)?
6. Od zakupu minęło 7 miesięcy więc nie wiem czy CRC nie zwali winy wadliwego ekranu na mnie.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2008, 14:29:50 wysłana przez NarSan »
HTC HD2
ROM: 3.14 WWE
RADIO: 2.15.50.14
PROTOCOL: 15.42.40.11U

*

Offline medive

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire, ASUS S96S
Odp: Kaiser - problemy z ekranem
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 13, 2008, 20:05:18 »
1 jeśli mineło 7 miechów mogą zrzucić to na ciebie
2 to musi być coś softwarowego :P
3 może uda ci się aparatem fotograficznym to chwycić
4 jak każdy serwis czekasz 2 tygodnie albo dostajesz nówke sztuke
5 tylko rachunek i ważna karta gwarancyjna

*

Offline NarSan

  • ****
  • 580
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: Kaiser - problemy z ekranem
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 13, 2008, 20:28:18 »
co do klawiatury. wcześnie było dobrze. Po pewnym czasie użytkowania strasznie mi muliło jak pisałem sms'y więc HR. Było dobrze, późnij znów to samo. Wkurzyłem się HR. Teraz też było dobrze... aż do czasu. Teraz nawet jak się w czasie pisania włącza spację to tak muli... też myślę że to wina oprogramowania no ale niech juz sami mi all zmiania potem se najwyżej zmienie rom :)

EDIT:
doszedłem do wniosku że nie warto dawać mi Kaiser'a na gwarancję, bo nie dośc że winę mogli by zrzucić na mnie (i prawdopodobnie tak by było) bo zamiast od razu dać na gawancję to czkeałem (mój pierwszy PDA, wcześniej były tylko smartfony) to po za tym te ich oprogramowania jest gó*no warte. Zmieniłem właśnie zdanie co do innych ROM'ów. Nie ma co jutro wgrywam nowy rom. Raz się żyje :)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2008, 22:44:48 wysłana przez NarSan »
HTC HD2
ROM: 3.14 WWE
RADIO: 2.15.50.14
PROTOCOL: 15.42.40.11U

*

Offline pajeros

  • ***
  • 251
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kaiser - problemy z ekranem
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 15, 2008, 01:06:59 »
I dlatego kupuję telefony bez gwarancji.
Standardowe romy sa kijowe, działają wolniej i mniej stabilnie.
Jeśli chcesz używać Kaisera z przyjemnością zmień rom na inny.
Co do plamki na ekranie- może to jakaś wilgoć... widziałem już podobne przypadki.
Przebarwienia najprawdopodobniej są winą złego złożenia obudowy, może budowa jest lekko krzywa i mocniej dociska LCD w jednym miejscu.
Five Star Service
Serwis pogwarancyjny i sprzedaż PDA, PNA, GPS, Iphone.

*

Offline azmo

  • ***
  • 424
  • Płeć: Mężczyzna
    • szymtech.pl
Odp: Kaiser - problemy z ekranem
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 15, 2008, 15:59:57 »
jak każdy serwis czekasz 2 tygodnie albo dostajesz nówke sztuke
niestety nie w przypadku CRC. U nich czeka sie o wiele dluzej, pozatym 2 tygodnie czeka sie na odpowiedz z serwisu o trybie zalatwienia reklamacji (naprawa / wymiana). Na sama naprawe nie ma okreslonego terminu.
Sprzęt: HTC TP2, TyTN II, Toshiba G900, SPV m650, Xda Exec + TomTom MkII, SPV M3000, Acer n35, Motka A920