PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: kluczus w Czerwiec 02, 2008, 07:59:25
-
Witam,
Niestety po niefortunnym upadku ekran Kaiser odmówił częściowo posłuszeństwa. Wygląda na to jakby się coś odlutowało/poluzowało. Warstwa dotykowa działa, ekran nie jest pęknięty, zawartość ekranu jest widoczna z tym, że jest baaaaaaardzo jasna. Po dociśnięciu w pewnym miejscu (oklice czerwonej słuchawki) wszystko wraca do normy, po puszczeniu znowu ekran robi się strasznie jasny. Jakieś pomysły co się stało, gdzie w Wawie i za ile można to zrobić ??
z góry dzięki, pozdrawiam
-
Wygląda to na to jak mówisz, coś się poluzowało jakaś tasiemka pewnie.
Najbliżej koło Warszawy masz serwis Adziosa.
-
Witam,
Niestety po niefortunnym upadku ekran Kaiser odmówił częściowo posłuszeństwa. Wygląda na to jakby się coś odlutowało/poluzowało. Warstwa dotykowa działa, ekran nie jest pęknięty, zawartość ekranu jest widoczna z tym, że jest baaaaaaardzo jasna. Po dociśnięciu w pewnym miejscu (oklice czerwonej słuchawki) wszystko wraca do normy, po puszczeniu znowu ekran robi się strasznie jasny. Jakieś pomysły co się stało, gdzie w Wawie i za ile można to zrobić ??
z góry dzięki, pozdrawiam
pomoge - zdiagnozuje usterke - w Szczecinie :)
-
Dzięki, znalazłem fakturę więc obstawiam, że załapię się na naprawę gwarancyjną, gdyby nie, odezwę się.
Swoją drogą trzeba mieć niezłe nerwy żeby naprawiać pocketa w CRC. Barany gubią dokumenty, faktury. Najchętniej wszystko robili by odpłatnie.
Właśnie, jak to jest, czy w przypadku nie brendowanego pocketa? Nie ma on "normalnej papierowej gwarancji", czy konieczne jest przedstawianie dowodu zakupu ?? Po zarejestrowaniu w HTC widnieje info, że w przypadku nie przedstawienia dowodu zakupu gwarancja obowiązuje od daty wyprodukowania sprzętu a nie daty sprzedaży. Jak to wygląda od strony prawnej/technicznej ?