PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: kreteda w Luty 04, 2010, 22:30:51

Tytuł: jak ująć podanie o gwarancje
Wiadomość wysłana przez: kreteda w Luty 04, 2010, 22:30:51
jak waszym zdaniem ująć prośbę o naprawę gwarancyjną zbrickowanego magica ( zrootowanego z nieorginalnym romem ). na dniach bd jestem zmuszony oddać go na gwarancje, czy polecacie jakiś serwis poza gwarancją który podjął by się naprawy.
Tytuł: Odp: jak ująć podanie o gwarancje
Wiadomość wysłana przez: DawiX w Luty 04, 2010, 23:03:00
skoro masz gwarancje to oddajesz i masz wszystko w D
Tytuł: Odp: jak ująć podanie o gwarancje
Wiadomość wysłana przez: Antej w Luty 04, 2010, 23:03:23
w tym stanie nie przyjma go jako naprawa gwarancyjna, pozostaje spalic plyte glowna i odegrac glupka.
Tytuł: Odp: jak ująć podanie o gwarancje
Wiadomość wysłana przez: kreteda w Luty 08, 2010, 21:28:22
heh jak spalić płyte ? :P      czy ktoś próbował już tak zrobić ?
Tytuł: Odp: jak ująć podanie o gwarancje
Wiadomość wysłana przez: don.kamillo w Luty 09, 2010, 08:35:54
Wyjmij baterię i podepnij pod ładowarkę...

Skoro jest zbrickowany, to jak sprawdzą, jaki był soft na nim?
Kiedyś podobnie miałem z k310. Wgrałem mu soft od w200, ale po paru zdniach zdechł na amen. Na bezczela oddałem do serwisu i mi wymienili płytę główną.
Tytuł: Odp: jak ująć podanie o gwarancje
Wiadomość wysłana przez: kreteda w Luty 09, 2010, 15:13:53
bez baterii i pod ladowarką nie spale plyty głównej :<  zresztą nawet nie bd bo jak sie okaze ze i tak anulują, regnesis to regnesis. a tak to moze do pdaserwis wysle na diagnoze bo moze jakos bez zmiany plyty sie uda :<