PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: narqotic w Luty 03, 2010, 20:33:54
-
Niedawno zakupiłem na allegro samsunga sgh-i780 na gwarancji i od początku były jakieś problemy z wifi, później zaczął się wieszać, czasami nie działał GPS. Jako że mam na niego ważną gwarancję postanowiłem oddać go do serwisu.
Serwis CCS stwierdził cytuję: "STWIERDZONO USZKODZENIE MECHANICZNE PŁYTY GŁÓWNEJ TELEFONU - PĘKNIĘTY KLEJ PRZY PROCESORZE. ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI KARTY GWARANCYJNEJ, SERWIS ODMAWIA PRZEPROWADZENIA NAPRAWY GWARANCYJNEJ."
Moje pytanie brzmi: Jak mogło dojść do mechanicznego uszkodzenia płyty głównej, skoro telefon nigdy nie upadł, nie jest obity, nigdy nie był rozbierany itp.? Czy rzeczywiście w takim przypadku serwis może odmówić naprawy?
-
Generalnie może nie być z wierzchu uszkodzeń, a płyta główna może być uszkodzona... Poprzez np wygięcie.
Jeśli CCS ma fotki na których faktycznie widać że coś jest nie halo to pozostaje ci niestety odwoływać się do Samsunga (choć wiem jak się to skończy...) lub uderzać do sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umowa.
-
No to ciekaw jestem co na to sprzedawca... Samsung był kupiony używany i z gwarancją do listopada.
-
Beju, jak możesz to zerknij na PW :)