HTC, serwis i 14 dni bez żadnej informacji

  • 2 Odpowiedzi
  • 2214 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

HTC, serwis i 14 dni bez żadnej informacji
« dnia: Październik 10, 2012, 13:28:39 »
Cześć,

Wysłałem swój telefon do Regenersis przez firmę w moim rodzinnym mieście 24/09. Na stronie Regenersis mam 26/09 jako date odbioru (a więc dotarł) i 26/09 jako datę rozpoczęcia obsługi serwisowej. Dzisiaj miają dwa tygodnie więc z tego co wiem reklamacja prawnie została zaakceptowana (miałem kiedyś taki przypadek z obuwiem co rozwiązałem przez sąd konsumencki i poinformowano mnie że jeśli w przyszłości w ciągu 14 dni nie dostanę żadnej informacji to oznacza zaakceptowanie reklamacji).

Pytanie co mogę zrobić teraz? Czytałem wiele opinii o Regenersis i długich czasach oczekiwania itp. i prawdę mówiąc nie wiem jak się do tego ustosunkować. Powinienem napisać do HTC najpierw?

Pzdr!
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2012, 13:40:33 wysłana przez darkoo »

*

Offline WaFel1985

  • ****
  • 979
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XIAOMI MI4S ;SGS3;2x6310i;SeLWW
Odp: HTC, serwis i 14 dni bez żadnej informacji
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 10, 2012, 16:55:48 »
Ja 1.10 wyslalem do naprawy.Dotarł 8.10.
Dzisiaj zmienili status na "w trakcie naprawy serwisowej"
Cóż, pozostaje czekać

*

Offline b7rabbitdj

  • ****
  • 846
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Z ultra, Hazel, Smart, E61i, Q1, M300
Odp: HTC, serwis i 14 dni bez żadnej informacji
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 11, 2012, 00:14:39 »
Naprawda gwarancyjna może trwać bardzo długo (chyba nie jest to okreslone). 14 dni - tak, w przypadku towaru niezgodnego z umową, wtedy w ciągu 14 dostaniesz odpowiedź - jezeli jej nie dostaniesz to z marszu zgadzają się na Twoj warunek postawiony w tym przypadku. Ja czekałem max 2mc, przez avans'a leciało do samsunga, normalnie przez pośredników typu sklepy sprawe się załatwia w ciągu 21 dni roboczych. Jeżeli wysyłasz do oficjalnego serwisu, a jeszcze lepiej, jeżeli korzystasz z door-to-door - może się udać nawet w 5 dni roboczych załatwić sprawę. Zawsze masz infolinię i numer reklamacji - zadzwonić, spytać się na jakim etapie jest reklamacja.