Witam,
Jakieś półtora roku temu kupiłem w RTV EURO AGD komputerek

Desire A8181. Ogólnie działał dobrze, czasem się zrestartował, ale było to na tyle rzadkie, że zwykle puszczałem płazem. Teraz jednak telefon jest wykorzystywany częściej do grania w gry, co powoduje częstsze restarty - aż do takiego stopnia, że jest to bardzo uciążliwe, pomijając zupełnie fakt, że żadne restarty nie powinny mieć miejsca. Szukałem jakichś informacji na tym forum, doszukałem się właściwie dość jednoznacznego komentarza, w stylu "wymiana płyty głównej" w autoryzowanym serwisie HTC, "CRC" w Jankach w Warszawie. Jestem w stanie w sumie na to pójść, tylko nie wiem jak wygląda sprawa organizacyjna oddania telefonu na gwarancję, gdy kupiony był w EURO RTV? Pan z infolinii niestety nie wiedział, jaki mam model Desire ("ale napewno nie ma pan Desire S? Ani Desire Z? Zwykly Desire? Jaki to jest?"), więc do końca nie pamiętam, czy mam gwarancję na rok, czy dwa lata. Czy ktoś przypadkowo kupował Desire'a w EURO i pamięta, na ile czasu dawana jest gwarancja? Czy powinienem posiadać książeczkę gwarancyjną, czy panom w CRC wystarczy paragon i faktura z EURO?
Aha, jeszcze jedno. Kilka dni temu wrzuciłem aktualizację do Gingerbread, którą należało zrobić manualnie, nie OTA. Chyba nie powinienem stracić przez to gwarancji?
Z góry dzięki za jakiekolwiek info.