PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: rojek666 w Październik 17, 2007, 20:32:00
-
Witam
Nie wiem czy w dobrym miejscu umieściłem tego posta, ale nie wiem gdziemam się zapytać o rzecz która mnie nurtuje odnośnie gwarancji.
Zakupiłem sobie mio p550m w sklepie w moich okolicach (kutno). Oczywiście dosatałem gwarance na produkt ze sklepu, ale nie mam czegoś takiego jak gwarancja producenta. Mio chciałem chce zabrac brat do szczecina (tam mieszka). I teraz moje pytanie:
- czy jeśli mu by się cos stało z palmem to czy muszę go oddać do sklepu gdzie był zakupiony czy naprzykład moge go wysłac do producenta (jakiegoś serwisu w polsce mio).
dzięki za info i pozdrawiam
-
Od 2 kwietnia 2007 wszystkie reklamacje należy zgłaszać oraz rejestrować tylko i wyłącznie poprzez stronę internetową http://service.mio-tech.com , na której można zgłaszać urządzenia do serwisu oraz usterki.
-
hehe czyli nie bedzie żadnego większego problemu :)
Dzieki wielkie za informację
Pozdrawiam
-
Witam,
Nie chcę otwierać nowego wątku - niestety, ale mam problemy z moim p550m. Wyłącza sie po podpięciu go do ładowarki samochodowej. Mogę go oddać do naprawy w Warszawie (gdzie?), czy musze go wysłać? Jeżeli to drugie, to kto ponosi koszty przesyłki?
-
Witam!
jeżeli Twoje Mio jest na gwarancji najlepiej odeślij go na serwis. Tak jak wcześniej napisał JD-MM możesz to zrobić tylko poprzez stronę http://service.mio-tech.com rejestrując się do klubu Mio. Jedyny serwis znajduje się obecnie w Krakowie i tam pojedzie Twoje Mio kurierem UPS wygenerowany z powyższej strony. Koszt transportu ponosi firma Mio.
Pozdrawiam :)
-
Jest na gwarancji.
Dzięki za odpowiedź.
-
andrzejsl nie zapomnij wysłać w pudełku również ładowarki samochodowej ;)