PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: asiek120 w Styczeń 07, 2007, 16:49:25

Tytuł: Gorąca prośba do posiadaczy MDA Vario I w ERA
Wiadomość wysłana przez: asiek120 w Styczeń 07, 2007, 16:49:25
Mam gorącą prośbę do posiadaczy MDA Vario I z ERA o przesłanie mi zeskanowanej karty gwarancyjnej a dokładnie tej strony, gdzie sa opisane warunki gwarancji itp.

Moje MDA i moja karta gwarancyjna jest w tej chwili po raz kolejny oddane do serwisu ponieważ ma kilka usterek, które sa bagatelizowane i nie są naprawiane w sposób należyty. Wcale nie są usuwane tylko wgrywany jest nowy interfejs.

Fragment dotyczący warunków gwarancji potrzebny mi jest ponieważ  wybieram się do Rzecznika ochrony Praw Konsumenta po poradę jak "walczyć" z ERA.

Jeżeli ktokolwiek bedzie chętny do wysłania to proszę przesłać na asiek120@gmail.com

Z góry dziękuję
Tytuł: Gorąca prośba do posiadaczy MDA Vario I w ERA
Wiadomość wysłana przez: xpablo w Styczeń 07, 2007, 17:07:21
asiek120
Jesli idziesz do rzecznika praw konsumenta nie potrzebujesz karty gwarancyjnej ( o ile nie zakupiłas sprzetu na firmę). Możesz się powoływać na ustawę o szczególnych warunkach sprzedazy konsumenckiej z 27 lipca 2002 (temat poruszany m.in w dziale Asus) i na 90% będą dla Ciebie korzystniejsze niż zapisy karty gwarancyjnej.
Tytuł: Gorąca prośba do posiadaczy MDA Vario I w ERA
Wiadomość wysłana przez: asiek120 w Styczeń 07, 2007, 19:48:48
to wiem ale w karcie gwarancyjnej jest zapis o rodzaju napraw (ze po 4 naprawach zasadniczych należy sie nowy sprzęt) i ze naprawa zasadnicza nie jest wymiana oprogramowania a era wysyła sprzet do serwisu z zapisem ze symptomem usterki jest oprogramowanie.

A ja reklamuje trzaski w głośniczkach stereo i kropki na zdeciach w trybie nocnym. A to nie ma nic wspolnego z oprogramiowaniem :)