Jak w temacie - mam problem odnośnie fabrycznie nowego mda pro kupionego 10 sierpnia 2011r. Telefon został kupiony na allegro w autoryzowanym punkcie T-Mobile w Siedlcach. Po 2 dniach telefon wyłączył się i świeciła tylko czerwona dioda.
Telefon został oddany wraz z fakturą zakupu do sieci T-Mobile we Wrocławiu gdzie został przyjęty do naprawy. Po dwóch tygodniach stwierdzono brak numeru seryjnego na fakturze i odesłano bez naprawy. Brak został uzupełniony i został ponownie oddany do naprawy. Po dwóch miesiącach telefon został zwrócony bez naprawy z powodu braku spójności daty sprzedaży na fakturze z datą podawaną przez operatora sieci T-Mobile. Telefon po oddaniu ma zerwaną plombę gwarancyjną. A telefon jak nie działał tak nie działa.
Jak ubiegać się o zwrot zapłaconej kwoty? Czy obowiązuje w tym przypadku zwrot z tytułu rękojmi? Czy jest jakiś inny sposób ubiegania się o naprawę telefonu? Telefon został wysłany za każdym razem do REGENERIS WARSZAWA.