Naprawa nowego mda pro a niezgodność towaru z umową.

  • 0 Odpowiedzi
  • 974 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline nurek3

  • ***
  • 442
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Acer N30, Palm Visor Platinum
Naprawa nowego mda pro a niezgodność towaru z umową.
« dnia: Listopad 03, 2011, 20:23:50 »
Jak w temacie - mam problem odnośnie fabrycznie nowego mda pro kupionego 10 sierpnia 2011r. Telefon został kupiony na allegro w autoryzowanym punkcie T-Mobile w Siedlcach. Po 2 dniach telefon wyłączył się i świeciła tylko czerwona dioda.

Telefon został oddany wraz z fakturą zakupu do sieci T-Mobile we Wrocławiu gdzie został przyjęty do naprawy. Po dwóch tygodniach stwierdzono brak numeru seryjnego na fakturze i odesłano bez naprawy. Brak został uzupełniony i został ponownie oddany do naprawy. Po dwóch miesiącach telefon został zwrócony bez naprawy z powodu braku spójności daty sprzedaży na fakturze z datą podawaną przez operatora sieci T-Mobile. Telefon po oddaniu ma zerwaną plombę gwarancyjną. A telefon jak nie działał tak nie działa.

Jak ubiegać się o zwrot zapłaconej kwoty? Czy obowiązuje w tym przypadku zwrot z tytułu rękojmi? Czy jest jakiś inny sposób ubiegania się o naprawę telefonu? Telefon został wysłany za każdym razem do REGENERIS WARSZAWA.
http://www.pdaclub.pl/info.php?id=6656

Bardzo śmieszne malucha i resztę usuwać ;]