Witam,
Jestem a raczej byłem szczęśliwym posiadaczem Blackstone. Telefon posiadam od 2 lat. Dokładnie rok temu padł mi pierwszy raz dotyk - posłałem na gwarancję, uwineli się w tydzień (wymienili ekran) i byłem na powrót zadowolony. Niestety pół roku temu sytuacja się powtórzyła i znowu ta sama procedura - lekko się zirytowałem bo nowy ekran wytrzymał tylko pół roku. No ale stwierdziłem, że może jakiś trefny egzemplarz wstawili wcześniej.
Niestety z końcem marca skończyła mi się gwarancja a teraz po raz trzeci padł mi dotyk

Co mogę w takim przypadku zrobić?
Odsyłać na gwarancji - chyba nie ma szans skoro minęła?
Reklamować wcześniejszą naprawę - minęło pół roku?
Czy po prostu dać do odpłatnej naprawy gdyż i tak z serwisem nie mam szans?
A może jestem w stanie sam wymienić dotyk?
Proszę o rady.