Skoro już o takich przypadkach mowa to mogę dołożyć coś od siebie,
a właściwie od mojego znajomego który korzystając z usług pewnej firmy
natrafił na głupie problemy... No więc to wyglądało tak, że qmpel
Miał Tytn'a m3000. Usterka polegała na tym, iż wyświetlacz przestał wyświetlać obraz, a
właściwie wyświetlał go na biało. Telefon oczywiście reagował na podłączenie do komputera,
Ładowarki itp. Słowem działał normalnie, gdyby nie wyświetlacz...
Wysyłając go do serwisu w Warszawie na początku zdiagnozowali że to taśma
jest uszkodzona. Po długim czasie telefon wreszcie został odesłany jako nie naprawiony,
z tym że przestał dawać jakiekolwiek oznaki "życia"(!) Telefon nie reagował
na nic, nie włączał się etc. Po konsultacji z tamtejszym serwisem,
powiedzieli że z tego co się orientują, to prawdopodobnie był przelutowany
procesor i szanse na sukces w tym przypadku są pół na pół...
Po odesłaniu telefonu okazało się że koszty naprawy wyniosą +/- 400zł,
samej usterki, żeby mógł się włączyć(!) Kiedy w końcu
doszli do jakiegoś porozumienia, po dłuższym czasie, serwis ten miał zrobić to za darmo.
W końcu dostał ten telefon i już według zapowiedzi, miał wyświetlać się lcd prawidłowo,
z tym że panel dotykowy miał nie działać, ale to niby wina i tak taśmy, więc na jedno mu to wychodziło.
Tak właśnie zakończyła się ta niemiła przygoda z PDA-FIRM-SERWIS
(pda-serwis.pl) PROSZĘ NIE MYLIĆ Z PDA SERWIS (pdaserwis.pl).Nazwy łudząco podobne. Na
przyszłość raczej odradzam korzystania z ich usług, a telefon sam widziałem i potwierdzam

Pozdros