CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie

  • 17 Odpowiedzi
  • 13091 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« dnia: Marzec 05, 2010, 21:19:18 »
Witam,
Opisze swoja historie z serwisem, poniewaz mysle ze warto dzielic sie takimi doswiadczeniami ku przestrodze.
Moja Omnia 2 zakupiona z Orange pod koniec stycznia (od razu zalozona folia brando uc) na poczatku miala problem z lapaniem fixa. Po wgraniu romu lub hard resecie wszystko ladnie cacy, a na drugi juz dzien brak fixa w nieskonczonosc. Przerabialem wszystkie rady z forum niestety nic nie pomagalo. W momencie gdy do tego doszla odchodzaca ramka przy klawiszu sluchawki i kurz miedzy wyswietlaczem a szybka ekranu w tych samych okolicach, postanowilem oddac telefon do serwisu. Zeby bylo szybciej osobiscie bezposrednio do serwisu CCS w Szczecinie na ul. Krolowej Jadwigi. Telefon zostal przyjety do naprawy gdzie zglosilem w uwagach brak fixa i odchodzaca ramke wyswietlacza, oraz kurz pod nia. Zero ogledzin i opisu stanu fizycznego przy przyjeciu przez serwis. Na moja sugestie aby Pan wpisal, do karty ze telefon bez uszkodzen mechanicznych, rys itp. z oburzeniem odpowiada, ze to jest przeciez serwis, tu sie telefony naprawia nie psuje. Po tygodniu otrzymalem info ze telefon naprawiony. Przy odbiorze pierwsze wrazenie brak foli na wyswietlaczu, zostala sciagnieta i dolaczona osobno do telefonu. Jednak stan foli jaka mi zwrocono z telefonem to po prostu brak slow, cala porysowana i w dodatku klejaca sie po jednej stronie, a przeciez moja folia byla z Brando elektrostatyczna. W opisie naprawy napisane tylko zmiana oprogramowania, gps sprawny. Patrze na wyswietlacz a tam bez zmian kurz i odchodzaca ramka jak wczesniej. Po zwroceniu uwagi, odpowiedz, ze technik musial nie zauwazyc - widocznie tez nie umie czytac tego co mu napisano w uwagach. Rezultat - telefon laduje spowrotem drugi raz w serwisie. Mija 1,5 tygodnia dzwonie i telefon jest do odbioru. Przy odbiorze pierwsze co slysze to ze technik sie napracowal czyszczac wyswietlacz i ze mialem tam ekran porysowany. Na moja odpowiedz ze niemozliwe bo telefon od nowosci z folia na ekranie, wezwany technik tlumaczy sie ze to nie jego sprawa. Efekt - ramka na swoim miejscu, kurz usuniety a na ekranie dwie male ryski. Telefon odebralem. W samochodzie cos mnie tknelo i sprawdzam telefon dokladniej. W telefonie nie dziala dzwiek. Wracam do serwisu. Pan technik mowi zebym poczekal chwile. Po ponad 30 minutach oddaje telefon mowiac, ze juz dzwiek jest. Winowajca byl podobno przewod ktory sam sie przepiął. Wieczorem siedze godzine z telefonem w samochodzie i wlaczona Automapa na zmiane z VisualGps, a fixa jak nie bylo tak nie ma.
Wnioski:
Odradzam wszystkim oddawanie telefonu osobiscie do punktow CCS, nic nie powiedza na zmieniony rom, ale tez nie opisza stanu telefonu przy przyjeciu. Jak cos uszkodza, albo zniszcza czy porysuja jak wyswietlacz itp. to nie ma jak udowodnic ze nie bylo tego wczesniej. Moze lepiej reklamowac u sprzedawcy jako niezgodnosc z umowa?
Pytanie:
Gps w telefonie dalej nie dziala, co robic? Oddac telefon znow do tego samego serwisu, czy poszukac innego? Moze ten bedzie rzetelny.
Ps.
Na marginesie dodam, ze jestem bardzo rozczarowany jakoscia telefonu. Jest to moj pierwszy i zapewne ostatni telefon Samsunga. Sadzac z postow na tym i innych forach awaryjnosc tego modelu po prostu jest przerazajaca, a jakosc serwisu zenujaca. Nigdy wiecej tefefonu marki Samsung. Zeby nie bylo ze nie wiem co pisze, to jest to moj 3 pda z wm. Najpierw byl SPV potem HTC a teraz jest Szajsung niestety.

*

Offline koart

  • ****
  • 764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i8000, i9100
Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 05, 2010, 22:02:25 »
zle to rozegrales z serwisem i tyle, trzeba bylo zazadac opisu przy oddaniu i tyle, a jesli nie spisali tzn ze stan byl idealny i w takim stanie powinni Ci go byli oddac, bo to oni powinni miec papier na to ze oddany sprzet byl porysowany przed oddaniem, wiec taki oddaja.. oddawales kiedys samochod do serwisu, zawsze ogladaja przed odebraniem od klienta i pieczolowicie spisuja wszelkie zarysowania, zeby klient nie zarzucil im ze mu samochod porysowali..
a co jakosci tego telefonu to ja swoj mam od wrzesnia i wciaz wyglada jak nowy :)
z tym kurzem to wyszla jakas niedorobiona seria tego sprzetu, ja swoj sprowadzilem z zagranicy i nie mam zadnych problemow z niczym i jest to moj drugi pda z wm, pierwszym byl i900, z ktorego tez bylem calkowicie zadowolony :)
i8000 - WM 6.1
i9100 - Exynos 3.4 na KG2

*

Offline mortiser

  • **
  • 110
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i8000
Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 05, 2010, 22:13:44 »
Ja tam nie chcę zapeszyć ale u mnie też niema żadnych problemów z awaryjnością.

Co do serwisu to ja opiszę moją sytuację:
Uszkodziłem w sumie sam wyświetlacz i900. Po oględzinach przyjęli. Co prawda sam ściągnąłem folię bo wiedziałem że może się z nią coś stać. Tydzień później telefon do odbioru. Wyświetlacz jak i warstwa dotykowa wymieniona - cacy. Gdy zacząłem się bawić telefonem w domu zauważyłem że pod wyświetlaczem są jakieś paprochy. W tym czasie już miałem plany na O2 więc już nie chciałem znowu  reklamować. 
Wnioski: tak trzeba przyznać że niezbyt rzetelnie naprawiają ale za to przyjmują prawie każdą usterkę i z tego co słyszałem to nie patrzą na to co jest wgrane - wgrywają własny soft.   

*

Offline muminisko

  • ***
  • 464
  • HTC Desire Z + graty na WM...
Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 05, 2010, 22:15:28 »
Niestety to nie pierwsza tego typu opowieść o rodzimych "serwisach". Dlatego Panowie nie bójcie się tak bardzo zakupów za granicą! Nabywałem już sprzęt w expansysie i przez ebay w Singapurze. Czas oczekiwania na naprawę - pomimo wysyłania na drugą półkulę - zbliżony do naszych serwisów a zazwyczaj dostawałem nowy sprzęt pachnący jeszcze fabryką. 

*

Offline Konował

  • ****
  • 512
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS2
Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 05, 2010, 22:31:03 »
Ja mialem juz 4 tel samsunga, omnie 1 i2 , sgh z400 i jeszcze jakis starszy, i nigdy nic sie nie popsulo, omnie 1 oddalem do wymiany dotyku, trwalo to troche fakt. A mojemu znajomemu juz 2 nokie sie posypaly wiec regoly nie ma. Gdzie  slyszales ze omnie 2 sie psuja wszystkie????
były: MOTOROLA A925->ACER N35-> ASUS 620-> ACER N311-> MIOA701->  HTC TYTN II   -> SAMSUNG OMNIA -> Toshiba TG01-> OMNIA II -> SAMSUNG WAVE->  HD2 =>galaxy s=>galaxy S2

*

Offline muminisko

  • ***
  • 464
  • HTC Desire Z + graty na WM...
Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 06, 2010, 03:00:36 »
Na marginesie dodam, ze jestem bardzo rozczarowany jakoscia telefonu. Jest to moj pierwszy i zapewne ostatni telefon Samsunga. Sadzac z postow na tym i innych forach awaryjnosc tego modelu po prostu jest przerazajaca, a jakosc serwisu zenujaca.

Serwis pda w PL to w ogóle porażka, jest na to jakieś 10000 dowodów na tym forum :) Dlatego radzę właśnie olać zakupy u operatorów i nabyć pda w dużych, renomowanych sieciach zachodnich. Z awaryjnością OII zdecydowanie przesadzasz. Mam i miałem od groma telefonów/smartphonów/pda (nałóg jakiś czy co?) i akurat samsungi - to moje osobiste doświadczenia - wypadają pod względem awaryjności świetnie. Zdecydowanie lepiej niż SE/ Nokia/ HTC (szczególnie ich popisy pod marką SPV/ Qtek będę wspominał ze zgrozą...), nie wspominając już o takich asach jak Mio czy Eten...

Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 06, 2010, 13:38:22 »
koart jak napisalem przy oddawaniu sprzetu serwis nie robi ogledzin fizycznych telefonu, nie ma nawet na to rubryki w karcie przyjecia, w uwagach wpisuja tylko co jest z telefonem np. bateria, gwarancja dokument zakupu. Jak tez napisalem sugerowalem opisanie stanu telefonu i nic to nie dalo. Mam jezdzic po Polsce i szukac serwisu ktory mi sie zgodzi to opisac? To nie samochod, wiec mysle ze porownanie nie na miejscu. A przy odbiorze pozostalo tylko klocenie sie, bo nawet druku skarg nie maja. Odeslali mnie do Samsunga zebym sie poskarzyl, jak sie nie zgadzam z nimi.
konowal nie napisalem, ze omnie 2 psuja sie wszystkie -przeczytaj jeszcze raz. Napisalem jedynie, ze awaryjnosc tego modelu jest przerazajaca, a wnioskuje to z opini uzytkownikow tego telefonu - czytam nie tylko to forum. Zgadzam sie, ze reguly nie ma, ale chyba jednak cos jest w tym ze brandowane pod operatorow modele "cos" w sobie maja, niekoniecznie dobrego.
Mysle, ze w interesie producenta jest swiadczenie uslug serwisowych swoich produktow na wysokim poziomie zarowno technicznym jak i  obslugi klienta. Nie ma w koncu tych punktow tak duzo, wiec standard uslug powinien byc jakos kontrolowany i wszelkie uchybienia eliminowane. A tak chyba niestety nie jest.
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2010, 13:40:25 wysłana przez marten »

*

Offline muminisko

  • ***
  • 464
  • HTC Desire Z + graty na WM...
Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 06, 2010, 15:40:25 »
Nie ma w koncu tych punktow tak duzo, wiec standard uslug powinien byc jakos kontrolowany i wszelkie uchybienia eliminowane. A tak chyba niestety nie jest.
:grin: :mrgreen: :D :ok: zapraszam do zapoznania się choćby z tymi wątkami:
http://pdaclub.pl/forum/serwisowanie/chcesz-zniszczyc-swojego-pda-wyslij-go-do-serwisu-andnet/
http://pdaclub.pl/forum/serwisowanie/serwis-htc-crc-regenersis-warsaw-musze-sie-wyzalic/
Może przejdzie Ci donkiszotyzm :D

*

Offline koart

  • ****
  • 764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i8000, i9100
Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 06, 2010, 16:23:26 »
wlasnie dlatego ze jest ich malo powoduje kiepska jakosc..brak konkurencji :)
Mimo wszystko uwazam ze dales sie "spuscic" ja bym nie odebral porysowanego telefonu..kiedys sie bujalem z serwisem nokii przez 2 miesiace bo czekalem na nowa obudowe bo mi w serwisie porysowali..teraz unikam nokii :)
i8000 - WM 6.1
i9100 - Exynos 3.4 na KG2

*

Offline muminisko

  • ***
  • 464
  • HTC Desire Z + graty na WM...
Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 06, 2010, 18:58:36 »
bo mi w serwisie porysowali..teraz unikam nokii :)
Koart nie chcę Cię martwić, ale "fspaniały" crc regeneris serwisuje też np. HTC w Polsce :/ Kilka innych marek również...

*

Offline koart

  • ****
  • 764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i8000, i9100
Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 06, 2010, 21:19:06 »
bo mi w serwisie porysowali..teraz unikam nokii :)
Koart nie chcę Cię martwić, ale "fspaniały" crc regeneris serwisuje też np. HTC w Polsce :/ Kilka innych marek również...

tyle ze ja ucieklem od nokii nie dlatego zeby telefon gdzie indziej serwisowac (bo zeby to siagnac to kupilem telefon za granica i serwis w polskich punktach omijam), ucieklem zeby telefonu nie serwisowac.. z kazda nokia ktora mialem cos bylo nie tak i kazdy model po prostu musial trzeszczec i skrzypiec
i8000 - WM 6.1
i9100 - Exynos 3.4 na KG2

*

Offline muminisko

  • ***
  • 464
  • HTC Desire Z + graty na WM...
Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 06, 2010, 22:27:04 »
z kazda nokia ktora mialem cos bylo nie tak i kazdy model po prostu musial trzeszczec i skrzypiec
A tutaj się zgadzam niestety...

*

Offline Konował

  • ****
  • 512
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS2
Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 06, 2010, 22:37:28 »

konowal nie napisalem, ze omnie 2 psuja sie wszystkie -przeczytaj jeszcze raz. Napisalem jedynie, ze awaryjnosc tego modelu jest przerazajaca, a wnioskuje to z opini uzytkownikow tego telefonu - czytam nie tylko to forum.


A morzesz jakies linki podac??
Ja tez nie tylko to forum czytam i jakos nie trafilem na slady tej strasznej prawdy o omniach, nawet na naszym forum jest niezle, smiem napisac ze to jeden z mniej awaryjnych fonow. A co ma brandowanie softem do awaryjnosci. ( no moze przez znaczek na klapce cos sie psuje ale to juz teoria spiskowa  :E   )

Wiec konkrety prosze.

Wiec prosze konkrety.
były: MOTOROLA A925->ACER N35-> ASUS 620-> ACER N311-> MIOA701->  HTC TYTN II   -> SAMSUNG OMNIA -> Toshiba TG01-> OMNIA II -> SAMSUNG WAVE->  HD2 =>galaxy s=>galaxy S2

*

Offline Sith

  • 21
Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 08, 2010, 09:42:05 »
Ja z serwisem CCS nie miałem problemów. W omni I900 wymienili mi cały wyświetlacz, a w szajsungu avila obudowę i obyło się bez żadnych problemów. Możliwe że akurat tak trafiłem, kiedyś miałem przejścia z CRC przy naprawach HTC i w porównaniu do CRC to CCS to istne niebo :)

Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 21, 2010, 19:26:20 »
Z gps juz doszedlem co jest przyczyna tego ze po hr dziala a potem nie. Po prostu mam taka fajna kaburke do omni na pasek. No i klapka kaburki jest na magnes i tu jest pies pogrzebany. Gdy nosze telefon bez tej kabury, ewentualnie w orginalnym etui samsunga to telefon lapie fixa zawsze do 30 sekund. Gdy tylko ponosze aparat w tej kaburze to o fixie moge zapomniec. Ciekawe co?

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 22, 2010, 20:43:59 »
wejdz sobie w dział Toshiby g900 a dowiesz sie co nieco o ccs (ja tylko raz miałem z nimi do czynienia i było very good ) trochee sie posmiejesz z złej sytuacji innych ;]
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 04, 2010, 22:09:21 »
No właśnie...
CCS ogólnie robił całkiem dobrą robotę. W formularzu wysyłkowym dla kuriera (link w poście wyżej u @virusotrona jest miejsce na opis stanu technicznego.
Kiedy ja oddawałem sprzęt do CCS przez punkt wyraźnie zażyczyłem sobie wysyłki do CCS bez mieszania w nim przez lokalnego mechanika, a opis stanu przyjmujący zrobił bez przypominania.

Zobaczcie co się dzieje ze sprzętem Toshiby - a niby "made in Japan" napisali na fonie  :evil:
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

Odp: CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Opinie
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 16, 2010, 12:09:16 »
Oddajac telefon do jednego z ich punktow serwisowych powinien pojawic sie na ccsonline stan naprawy? Minal tydzien od oddania i ciagle nie znajduje takiego zlecenia w ich wyszukiwarce na stronie.