TYTN II 2.5 miesiąca w serwisie:/

  • 3 Odpowiedzi
  • 454 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

TYTN II 2.5 miesiąca w serwisie:/
« dnia: Wrzesień 01, 2008, 17:00:33 »
Witajcie mam problem otoz 2.5 miesiaca temu zakupilem na allegro Tytn po otrzymaniu telefonu okazalo sie ze nie dziala glosniczek jak i rowniez mikrofon.skontaktowalem sie ze sprzedawca i facet stwierdzil,ze moge mu go odeslac,a on wysle go do serwisu ,lub moge go oddac sam.wybralem druga opcje i telefon zanioslem do jednego z salonow orange(wowczas nie bylem zorientowany,ze telefon byl objety rekojmia i moglem oczekiwac wymiany towaru na nowy tel)Problem pojawil sie po oddaniu tel otoz HTC wymyslilo sobie,ze telefon powinien zostac wyslany na koszt salonu orange lub na moj prywatny koszt. po dlugich pertraktacjach w koncu postanowili przyjac telefon.Po jakims miesiacu czasu skontaktowali sie z salonem orange i zazadali dostarczenia calego kompletu czyli pudelka itp.Od tamtej pory telefon dalej widnieje w serwisie HTC pod znakiem naprawa w toku. Moze ktos poradzi mi co moge w takiej sytuacji zrobic.Jak to sie ma do gwarancji? telefonu nie mam juz prawie 3 miesiace,czyli mam rozumiec ze okres gwarancyjny wynosi teraz 21 miesiecy??Prosze o pomoc

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: TYTN II 2.5 miesiąca w serwisie:/
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 01, 2008, 17:29:48 »
ja się na prawie nie znam, ale na pewno poszedłbym do rzecznika praw konsumenta. Ale najpierw dla poprawy humoru zadzwoniłbym do tego serwisu i kogoś opie******.
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

Odp: TYTN II 2.5 miesiąca w serwisie:/
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 01, 2008, 22:00:35 »
do rzecznika wyslalem juz emaila z wyjasnieniem sprawy.czekam na jego odpowiedz

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: TYTN II 2.5 miesiąca w serwisie:/
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 01, 2008, 22:11:05 »
i tak późno się za to zabrałeś.
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...