PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Android OS => HTC Android => Sensation => Wątek zaczęty przez: Ibanezq w Maj 01, 2012, 16:32:10

Tytuł: Zmiana CID a gwarancja.
Wiadomość wysłana przez: Ibanezq w Maj 01, 2012, 16:32:10
Czy oddając tel. do naprawy gwarancyjnej należy przywrócić oryginalny CID?
Tytuł: Odp: Zmiana CID a gwarancja.
Wiadomość wysłana przez: aqq w Maj 06, 2012, 19:55:18
Oczywiście że tak. Chyba ze jestes w stanie udokumentowac np kupiles tel w USA masz CID na USA. W przypadku zmiany na super CID i inne nalezy wrocic do orginalnego.
Tytuł: Odp: Zmiana CID a gwarancja.
Wiadomość wysłana przez: pies77@gmail.com w Maj 28, 2012, 19:59:05
potwierdzam
Tytuł: Odp: Zmiana CID a gwarancja.
Wiadomość wysłana przez: jackolus w Czerwiec 08, 2012, 09:52:42
Mój sensation właśnie wrócił z serwisu ( kurz pod wyświetlaczem ) , pomijając fakt że Regenersis wymienił cały telefon to miałem wgrany jedynie oryginalny ROM ale S-OFF i superCID pozostały - nic nie powiedzieli.
Tytuł: Odp: Zmiana CID a gwarancja.
Wiadomość wysłana przez: korno w Czerwiec 26, 2012, 11:29:19
widać soft nie ma wpływu na to, że telefon się kurzy dlatego się nie czepiali
Tytuł: Odp: Zmiana CID a gwarancja.
Wiadomość wysłana przez: jackolus w Lipiec 17, 2012, 13:51:05
Nie dodałem w poprzednim poście że telefon odesłany jedynie na kurz pod wyświetlaczem został niemal cały odrestaurowany łącznie z wgraniem ostatniego oryginalnego softa więc nie ma sposobu żeby nie zauważyli superCIDa

Warto wysłać i zaryzykować, od przekreślenia gwarancji można się odwołać i dopiero wtedy kombinować z przywróceniem S-ON i zwykłego CIDa. W 99% przypadków nie powinno być żadnych problemów.