PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => HTC Android => Sensation => Wątek zaczęty przez: domann w Maj 17, 2012, 13:23:54
-
Wpadłem na taki pomysł, ażeby wpisywać w tym wątku wyniki wszelakich benchmarków naszych Sensacji oraz na jakim romie pracują. Być może ułatwi to wybór nowym użytkownikom.
Ja może zacznę:
NeoCore - 61,6 FPS
NenaMark1 - 61.8 FPS
AnTuTu Benchmark v2.7.3 :
Łączny wynik: 6612
Ram: 1357
CPU Całość: 2185
CPU(pływająca): 908
Grafika 2D: 304
Grafika 3D: 1288
Baza Danych IO: 325
Zapis na SD: 5.6mb/s - 56
Odczyt z SD: 20.8mb/s - 189
Częstotliwość CPU: 1512 MHz
Quadrant Standard Edition: 3567
Rom: Android Revolution HD 6.6.4 XE by mike1986
Kernel: 3.0.30-MSM8660-Sense-Faux123-v006+
-
A Faux pisał, że te benchmarki w buty można wsadzić...
-
Jakiś punkt odniesienia trzeba mieć..
-
Jako mogę mieć punkt odniesienia jeśli robiąc benchmark Antutu 3x z rzędu mam 3 różne wyniki?
M
-
U mnie w Antutu miałem kolejno: 6612, 6608, 6631. Więc chyba powtarzalnie?
-
(https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/181817_2151611127292_1756823866_979275_458004582_n.jpg)
taka tylko malutka prowokacja :wink:
Benchmarki z faktyczną wydajnością działania niewiele mają wspólnego
-
może głupie pytanie, ale na zdjęciu powyżej widać, że na górnym pasku, oprócz ikony baterii i jej wypełnienia w kolorze zielonym jest też procentowa ilośc pozostałej baterii... chciałbym miec coś takiego u siebie, jednak wszystko co znalazłem tego typu to były kolejne, dodatkowe ikony na górnym pasku. Wiecie jak ustawić lub co zainstalować, że procentowa zawartość baterii była widoczna na jej ikonie? i czy to w ogóle da się zrobić
-
Jaki masz rom?
-
ARHD 6.6.4
-
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=23188608#post23188608 (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=23188608#post23188608)
-
wielkie dzięki za pomoc :D
-
Nie ma sprawy;)
Mam małe pytanko. Po odpaleniu funkcji "Wymuś renderowanie GPU" znacznie przyśpieszył mi interfejs. Doczytałem że funkcja ta przesuwa zadania operacyjne renderowania grafiki z CPU na GPU. Czy ktoś się orientuje, czy funkcja ta drenuje baterię?
-
Nie zużywa więcej energii, w benchmarkach po włączeniu renderowania GPU wartość grafiki 2D rośnie dwukrotnie. Mówimy oczywiście o custom romach gdzie rendering GPU włączony jest również w build.prop
-
Która linijka pliku build.prop mówi o tym? Domyślam się, że ARHD ma to włączone na starcie, ale z ciekawości pytam;)