a przeczytaj dokładnie podpisy pod linijkami na karcie...

i warunki gwarancji.
na pierwszej stronie, po prawej na dole: DEALER'S STAMP & SIGNATURE
Pierwsza pozioma linia pod "warranty card" - model name
druga pozioma linia - Serial No.
trzecia - date of purchase
Wszystko opisane

Warunki gwarancji, punkt 4 ustęp 2:
- dołączenie prawidłowo (czytelnie i bez skreśleń) wypełnionej karty gwarancyjnej, podpisanej przez klienta
według teorii powinny być wszystkie pola wypisane na karcie, jednak wystarczy data sprzedaży, IMEI, podpis i pieczątka sprzedawcy.
Pieka to że operatorzy robią olewkę z podbijania kart gwarancyjnych to ich broszka, nie gwaranta. Jest to zrozumiałe, gdyż na procedurze przedsprzedaży nie może być wypełnionej karty gwarancyjnej (zasada jest taka że jeden telefon = jedna karta, bez wydawania duplikatów). W przedsprzedaży wymagana jest pusta karta, więc najczęściej sprzedawca jej nie podbija dla własnej wygody. Potem wynikają takie kwiatki że klient nie ma podbitej karty, operator z punktu kieruje na przedsprzedaż zamiast na naprawę gwarancyjną lub gdy klient poprosi na niezgodność towaru z umową.
Uwierz, dużo rzeczy widziałem, dużo rzeczy załatwiałem z CCS i Regenersis (na szczęście Tele RR Office upadł!) i wychodziły takie cuda wianki że ciężko to pojąć

dlatego dla wygody warto mieć wypełnioną kartę gwarancyjną.