PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Android OS => Samsung Android => Wątek zaczęty przez: phillips w Maj 11, 2013, 11:19:38

Tytuł: Gwarancja Samsunga - problem
Wiadomość wysłana przez: phillips w Maj 11, 2013, 11:19:38
Witam. Kupiłem na allegro Galaxy S3. Jest on z niemieckiej dystrybucji. Do niego otrzymałem tylko paragon z komisu oraz niewypełnioną kartę gwarancyjną, gdyż telefon był nowy i zaplombowany. Okazało się, że do naprawy gwarancyjnej potrzebuję dowód zakupu z Niemiec, gdyż ten z komisu nie jest brany pod uwagę. Dogadałem się ze sprzedającym, że ten dowód zakupu mi przyśle. I tu mam pytanie.

Do naprawy gwarancyjnej potrzebne są Karta Gwarancyjna oraz dowód zakupu. I jeśli dowód zakupu pochodzi z Niemiec, to czy Karta Gwarancyjna również musi być wypełniona przez niemieckiego sprzedawcę, czy komis może to zrobić?

Proszę o szybką odpowiedź pozdrawiam.