PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HP/Compaq => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => rz1710 => Wątek zaczęty przez: b1ogusz w Grudzień 25, 2004, 10:34:28
-
Witam
Mam od 2 dni ipaqa rz1710. Ostatnim razem odłączyłem kabel od kompa podczas synchronizacji i ipaq się wyłączył:( Nie reaguje ani na miękki reset, ani na twardy, nie miga nawet diodka po podłączeniu do zasilacza, kompletnie zero reakcji!!! To jest moje pierwsze urządzenie tego typu i nie mam pojęcia co zrobić! Może ktoś miał podobny problem z innym palmem, będę wdzięczny za każdą radę.
A przy okazji, może ktoś zna jakieś ciekawe stronki o PPC, albo z softem na nie.
-
Jeśli jest nowy i na gwarancji, a na to wygląda, to trzeba by go zareklamować. Możesz przed tym spróbować wyjąć baterię i rozładować go do zera. Jeśli to nie pomoże to reklamacja.
Co do stronek ... poczytaj newsy na tej stronie a bedziesz miał szukanych przez Ciebie sytronek całą masę
Jak by to Jakub napisał ... "Czytałeś Dział dla poczatkujących i FAQ?, nie widzisz że jest opcja Szukaj?" ;)
-
Baterii niestety nie mogę wyjąć, bo trza by go rozkręcić, a wtedy pewnie poleci mi gwarancja:/ Przeraża mnie tylko to, że jeszcze się nie zdążyłem nacieszyć, a już będzie 2 tyg przerwy:[
thx
-
Jeśli nie mineło 5 dni od chwili zakupu to powinni Ci go w sklepie wymienić na nowy bez gadania a w szczególnosci, jaśli nie masz jeszcze podbitej gwarancji. Jesli masz juz podbita gwarancję to sklep może się Ciebie wyprzeć i odeśle Cię do serwisu HP.
-
Spoko, spróbuję po świętach:]
dzięki za info, spoko forum