PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HP/Compaq => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => rz1710 => Wątek zaczęty przez: grynko w Marzec 24, 2006, 23:59:27
-
Witam,
kupiłem używanego iPAQa rz1710. Dotychczas nie miałem z nim problemów jednak dzisiaj zauważyłem, że ni stąd ni z owąd nagle przestały działać klawisze sprzętowe... działa tylko wyłącznik chociaż jego dłuższe przytrzymanie nie powoduje wyświetlenia menu profili więc podejrzewam, że to wina software'u.
Czy ktoś z Was zetknął się z czymś takim? Co powinienem zrobić?
Pozdrawiam,
t
-
jak nie masz nic waznego to zrob hard reset - bedziesz mial system jak nowy i wtedy sprawdzisz
nie masz jakiegos programu do blokady klawiszy?
-
Programu do blokady klawiszy żadnego nie mam, w ustawieniach systemu ta opcja też jest wyłączona... Wolałbym się obejść bez hard resetu, chociaż chyba będzie to konieczne :(
-
no w ten sposob najszybciej i najpewniej sprawdzisz czy nie jest to uszkodzenie sprzetowe
zrob sobie backup wczesniej i po problemie jesli sie boisz o dane - pamietaj tylko, ze jesli po hard resecie bedzie wszystko OK to w momencie, w ktorym odzyskasz backup znowu moze byc zle - wtedy pozostaje ci tylko odzyskanie danych osobistych, a programy musisz zainstalowac na nowo
-
Zrobiłem ten reset i rzeczywiście, zaraz po nim klawisze normalnie funkcjonowały ale już po przywróceniu backupowanych danych znowu przestały :/ Czyli to wina softwaru... Chyba będę po kolei odinstalowywał ostatnio instalowane programy... Chociaż wydaje mi się, że nic nie instalowałem od czasu kiedy jeszcze wszystko było ok :|
-
No to i tak problem rozszedł się po kościach :) Dobrze, że to nie fizyczne uszkodzenie