PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HP/Compaq => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => rz1710 => Wątek zaczęty przez: b1ogusz w Grudzień 25, 2004, 19:19:33
-
Witam
Po przerwanej synchronizacji danych palm wogóle się nie uruchamiał. Otworzyłem go, odłączyłem i podłączyłem baterię spowrotem (jak był otwarty, to wyświetlił się ekran początkowy - z logo hp)i..... teraz też nie działa, i już nawet początkowy ekran się nie uruchamia:[
Czy ktoś wie, co może być nie tak? Nie świeci się nawet kontrolka ładowania po podłączeniu do zasilacza.
-
to z rz1710 da się wyciągnąć baterię ?!?
-
otworzyles go ???? a co z plomba? chyba ze nie jest na gwarancji :))
-
A próbowałeś przed otwarciem resetować go (soft i/lub hard reset)?
-
plomby nie widziałem:D jest jakaś? gdzie?
resetować próbowałem i na miękko i na twardo - bez skutku:/
może jakiś pomysł na wskrzeszenie palma?
-
b1ogusz: Gratuluje pomysłu :)) grzebanie w tak delikatnym sprzęcie bez wczesniejszego przygotowania tak wlasnie sie moze skonczyc.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to że prawdopodobnie otwierając uszkodziłeś połączenie płyty głównej z baterią. Nie ma prądu i ładowania. Wtedy bedzie klops, bo gwarancja tego Ci nie uzna. Możliwe jest tez ze cos zle połączyłes baterie.
-
Ale jak podłączę ładowarkę, to coś tam słychać w tym palmie, czyli bateria pewnie jest połączona z płytą, a po drugie, to baterię podłączyłem dokładnie tak, jak wyglądało to przed odłączeniem - tam trudno to zrobić inaczej! Ostatnio nawet po hard resecie i późniejszym zresetowaniu na soft mignęła mi lampka ładowania, niestety tylko na chwilę:[
Czy w tym palmie jest gdzieś plomba gwarancyjna? Gdzie się takie rzeczy w palmach nakleja?
-
Nie na wszystkich da się nalepić - to fakt...
Natomiast powiedz mi co Cię podkusiło do rozebrania tego modelu - toż to nówka i jeszcze na gwarancji....
Pozdrowienia Marcin
-
myślałem, że to tylko bateria i tyle, a po drugie nie chciało mi się czekać:]