Telefon z ERY - ROM z PLUSA

• 37 Odpowiedzi
  • 10251 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline torabamba

• 20
  • Sprzęt: HTC HD2
Telefon z ERY - ROM z PLUSA
« dnia: Październik 17, 2010, 14:33:31 »
Dzień dobry

Jestem nowicjuszem i już oczy wychodzą mi z orbit, tyle naczytałem się  o ROMach.
Naszukałem sie okropnie, ale nie znalazłem odpowiedzniego ROMu, czy też innego rozwiązania mojego problemu.
Kupilem HD2 z ERY, a korzystam z sieci PLUS. Kupując myslałem, że zadowoli mnie to, że w Erze nie zakładają simlocków, ale pomyliłem się. Okazuję się, że aby telefon miał pełną funkcjonalność w PLUSIE, powinien mieć ROM z PLUSA. A może wystarczyłby ROM firmowy HTC (niebrandowany) - tego nie wiem.
Proszę kolegów o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Nie mogę znaleźć odpowiedniego ROMu, ponieważ gdy sprawdzam podawane linki, to okazuje się, że zawsze jakiś szczegół nie pasuje.

Na steronie HTC jest Wersja WWE ROM:1.48.479.1, ale wogóle nie przyjmuje mojego numeru seryjnego. Mój ROM: 1.66.118(76641) PLK datowany na 02.02.10.

Na stonie sunnysoft.cz jest  ROM Leo_HTC_WWE_EastEurope_1.66, ale jest PN: 99HJY005-00. Ja mam PN inny: 99HJY083-00 i też nie mogę skorzystać.

Nigdzie nie znalazłem ROMu z PLUSA odpowiedniego dla mojego PN czy też SN. Po przeczytaniu w kilku miejscach informacji, że gdy coś sie w LEO skopie podczas reinstalacji ROM to można miec ładny acz drogi przycisk do papieru, dreszcze mi przechodzą po plecach, a przed oczyma przewija się poprzedni rok wyrzeczeń, gdy oszczędzałem na mój wymarzony HD2. Nie potrafię potraktować tej sprawy byle jak i chciałbym mnieć pewność, że ROM będzie na pewno odpowiedni.

Proszę o pomoc
Tomek
Pozdrawiam
Tomek Rabanek

*

tomwil

Odp: Telefon z ERY - ROM z PLUSA
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 17, 2010, 14:48:54 »