PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Pozostałe platformy => Perły z lamusa => RIM BlackBerry => Wątek zaczęty przez: Windykat w Lipiec 08, 2011, 14:56:54
-
Witam,
Mam pytanie dotyczące BB 9700 Bold. Wgrałem najnowsze oprogramowanie do telefonu i pojawił mi sie problem z synchronizajca kalendarza z Outlookiem.
Mam w Outlooku i tak samo w BB 4 konta pocztowe. Klandarz jest przypisany do głownego i tak mi synchronizowało do tej pory. Po wgraniu nowego oprogramowania nie wiem czemu ale synchronizuje mi inne konto razy 2, tzn ze wpisy są podwójne a właściwe konto pojawia się jako trzeci wpis w innym kolorze. Za nic nie moge sobie z tym poradzić, a probowałem już wszystkego co mi przychodziło do głowy.
Jeżeli ktoś ma pomysł jak zrobić by synchronizował tylko z jednego konta proszę o pomoc. Dodam, iż w opcjcach kalendarza nie pozwala mi wyrzucić innych kont, zawsze wraca do ustawienia "zaznacz wszystkie".
-
Może trochę łopatologicznie :), ale ja wybieram interesujący mnie kalendarz w sposób następujący:
po uruchomieniu Blackberry Desktop Software i podłączeniu kablem telefonu do komputera wybieram zakładkę Organizator i dalej "Skonfiguruj ustawienia" - zaznaczam pozycję Kalendarz i wybieram opcję "Zaawansowane" - dalej "Mapuj folder" - pojawia się lista kont w Outlooku - rozwijam to, w którym jest interesujący mnie kalendarz i go zaznaczam, po czym naciskam "Dodaj". Następnie wychodzę z ustawień zatwierdzając w kolejnych oknach przyciskiem OK.
Czy u Ciebie przebiega to tak samo? W którym miejscu masz tę pozycję "zaznacz wszystko"???
-
W BlackBerry Desktop Software mam wybrany w mapowaniu tylko interesujący mnie kalendarz. Natomiast w ustawieniach kalendarza w samym BB mam wszystkie dostepne.
Wygląda to tak: wchodzę w kalendarz -> menu -> wybierz kalendarz i tu mam wszystkie 4 do wyboru. Zaznaczam ten konkretny, który mnie interesuje, autoamtycznie wraca mi do przeglądania kalendarza ale nic się nie zmieina. Gdy ponownie wejdę w menu -> wybierz kalendarz zaznaczone mam "zaznacz wszystko". Nie zapisuje mojego wyboru.
-
W telefonie mam to samo co Ty (tylko u mnie są dwa konta i dwa kalendarze), ale synchronizacja z Outlookiem przebiega bezproblemowo...
-
U mnie są 4 konta i synchronizacja przebiegała również prawidłowo do czasu, jak przez BBDS nie zaktualizowałem oprogramowania w urządzeniu do najnowszej wersji. Tu zaczęły się problemy. Jak to cofnąć nie mam pojęcia. Próbowałem już chyba każdego znanego mi rozwiązania i każdego, które przyszło mi na myśl.