PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Pozostałe platformy => Perły z lamusa => RIM BlackBerry => Wątek zaczęty przez: biblo w Grudzień 15, 2010, 20:21:27

Tytuł: Problem z BB-9700 i BB Desktop Software ver. 6.0.1.18
Wiadomość wysłana przez: biblo w Grudzień 15, 2010, 20:21:27
Pojawiła się dzisiaj aktualizacja BB Desktop Software ver. 6.0.1.18 no i ją zainstalowałem. Po instalacji, przy pierwszym podłączeniu Bolda zainstalowane zostały pomyślnie sterowniki USB i telefon jest wykrywany, ale przy próbie synchronizacji organizera (kontakty, kalendarz, itd.) wywala błąd:

Intellisync: Unknown error reported

Macie może pomysł co z tym zrobić?

Dodam, że komputer i telefon były resetowane, a synchronizacja z dotychczasową wersją 5.x BB Desktop Software przebiegała bez jakichkolwiek problemów... zrobiłem ją tuż przed instalacją update do ver. 6. Mam komputer z Windows 7 Pro oraz Outlooka 2010.

Połączone: Grudzień 15, 2010, 21:59:47
UPDATE:

Całkowicie odinstalowałem program z komputera, zainstalowałem go ponownie i wszystko wróciło do normy  :ok:

Co ciekawe, update zrobiło się po angielsku (mimo, iż miałem polską wersję 5.x). Nowa instalacja z pełnego pliku instalacyjnego zapytała o język i znów wszystko mam PL.
Tytuł: Odp: Problem z BB-9700 i BB Desktop Software ver. 6.0.1.18
Wiadomość wysłana przez: okmadziar w Grudzień 17, 2010, 22:54:27
Potwierdzam identyczną sytuację, myślałem, że albo soft jest niedopracowany i chciałem wrócić do wcześniejszej wersji, ale powtórka udała się (dell  m1330/win7 i BB9700)

No, no....