Brak mozliwosci wysylania email (service book)

  • 4 Odpowiedzi
  • 2536 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline maxi77

  • *
  • 86
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HpIpaq214, Aximx51v, BB9900, Lumia920, Galaxy S3
Brak mozliwosci wysylania email (service book)
« dnia: Grudzień 26, 2009, 03:35:06 »
Witam,
mam BB 9000 jak i 9700 ostatnio chcialem zrobic upgrade telefonu 9000 o najnowszy soft wiec zrobilem kopie, a pozniej chcialem miec czysty system wiec zrobilem programem bbsak wipe urzadzenia, a pozniej load os i wgralem ladnie osik na bb.
Wszystko ustawilem i bylem happy, ale jak mialem zarejestrowane BB i dostalem smsa od BB, ale nie mialem swoich skrzynek pocztowych :( dopiero wgranie service bookow z kopi dalo mi usluge wysylania emaili, tak to mialem jedynie odbior mozliwy.

Czy moze wiecie gdzie wlanczac ta usluge w service book?
Czy cos takiego istnieje?

*

notosiup

Odp: Brak mozliwosci wysylania email (service book)
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 26, 2009, 11:36:04 »
service booki ściągnij ze strony operatora, nie z kopii zapasowej starego systemu.

*

Offline maxi77

  • *
  • 86
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HpIpaq214, Aximx51v, BB9900, Lumia920, Galaxy S3
Odp: Brak mozliwosci wysylania email (service book)
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 26, 2009, 18:04:22 »
Probowalem ale to nie dziala.
Wyslal mi smsa z ustawieniami i nic to samo ... nie mam emaili ikonek a jak dam z backupa to mam ...
Moze dlatego, ze mam telefon brandowany na siec o2, a uzywam t-mobile ale to nie ma moze znaczenia?
Na koncie t-mobile masz mozliwosc ustawienia jaki telefon i mam wlasnie ustawiony bb 9000.

Jakies inne sugestie?

*

Offline fizol

  • Ekspert Blackberry
  • ***
  • 499
  • Płeć: Mężczyzna
  • BlackBerry Addict
    • BBNews.pl
  • Sprzęt: Blackberry 9700/9520/9000/9530/ 8300/8310/ 7100/88
Odp: Brak mozliwosci wysylania email (service book)
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 26, 2009, 23:09:41 »
SMSy z ustawieniami na BB to sobie można...nie wiem, coś w każdym razie bezużytecznego.

Jeśli masz aktywny BIS na tej karcie, to musisz albo

1) Zalogować się na stronie BIS swojego operatora, wejść w zakładkę 'Pomoc' i wysłac rejestry usług
2) Wejść w opcje -> Zaawansowane -> tablica routingu hosta -> klawisz menu -> zarejesetruj (chociaż za to akurat głowy nie dam)

Nie da się przywrocić wszystkich Service Booków z backupu, jeśli wcześniej nie wszedłeś do listy SB na telefonie i nie wpisałeś SBEB, trzymając jednocześnie klawisz ALT.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2009, 23:11:33 wysłana przez fizol »
"Dotknij ciemności – jakiż sens,
gdy palec wskaże tę czy inną.
Nie w tym cel życia, co w nim jest,
lecz w wierze w to, co być powinno."

*

Offline maxi77

  • *
  • 86
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HpIpaq214, Aximx51v, BB9900, Lumia920, Galaxy S3
Odp: Brak mozliwosci wysylania email (service book)
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 26, 2009, 23:51:13 »
Zadzialalo :) wejscie do operatora i pomoc i wyslanie service bookow :D dzieki.

Ja zrobilem to inaczej wczesniej i mi dzialalo.
Zalogowalem sie na konto bis wykasowalem wszystkie konta, a pozniej zapisalem ustawienia wyszedlem.
Zalogowalem sie znowu wpisalem konta zapisalem opcje i tyle.

Po paru sekundach pojawilo sie na moim bb email konto rejestracja :)

Z opcjami wchodzenia do tablic rutingu i rejestracji to nic nie dziala ... sprawdzalem tak czy siak wszystko ok
dzieki, problem zakonczony mozna zamknac :D