Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?

  • 48 Odpowiedzi
  • 20362 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline Xanth

  • **
  • 159
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S, Samsung Galaxy Tab
Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 12, 2010, 11:29:30 »
Punkt f dotyczy sytuacji, gdy do poprawnej pracy urzadzenia z siecia komorkowa musisz wgrac dodatkowe oprogramowanie i z tego powodu urzadzenie ulegnie uszkodzeniu. Wtedy HTC nie ponosi za to odpowiedzialnosci.

X.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 12, 2010, 11:32:50 wysłana przez Xanth »

Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 13, 2010, 14:45:13 »
Dziś kontaktowałem się ze znajomym z Vobisu, tam kupowałem TP2. Niedawno jeden z jego klientów przyszedł z takim samym problemem. Teraz chce abym mu dostarczył Rhodiuma i wyśle to jedną paczką do serwisu. Ten drugi przypadek miał wszystko oryginalne. Zobaczymy co z tego wyjdzie, w piątek ma być wysłane. Jak będę wiedział coś więcej to się pochwalę.

*

Offline dlugilong

  • *
  • 65
    • DAOB
  • Sprzęt: HTC Raphael, HTC Leo
Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 22, 2010, 07:25:47 »
Witajcie.
Jakiś tydzień temu otrzymałem kosztorys, ale nie wyraziłem zgody na "wymianę płyty głównej" za 900 zł netto bo ją chcieli wymienić(?) i zażądałem wymiany wyświetlacza, tak jak przed wysyłką i przedstawiłem argumenty, że wyświetlacz nie ma nic wspólnego z płytą główną. Miałem sporo oporów, telefon ciągle trafiał w inne miejsca, ale  w końcu wymienili wyświetlacz. Wczoraj odebrałem od Kuriera wyglądający jak nowiutki,z folią na wyświetlaczu i z wgranym najnowszym softem HTC po polsku! :)
ROM   : Black Side

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 22, 2010, 07:38:24 »
plama, która powstała na panelu dotykowym to tzw. pierścienie Newtona  http://pl.wikipedia.org/wiki/Pier%C5%9Bcienie_Newtona Sytuacja będzie się stale pogarszała aż do momentu braku reakcji na dotyk.
Regenersis usuwa tą usterkę gwarancyjnie.

To ja juz wiem co sie stalo z moim diamondem I dlaczego przestal dzialac dotyk :| :|

Te same objawy - najpierw pojawily sie krazki a potem zdechl dotyk...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline BelHeI

  • **
  • 171
Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 22, 2010, 16:27:22 »
Po jakim czasie "zdechł" dotyk?

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 22, 2010, 17:58:38 »
Kupiłem już z krążkami interferencyjnymi. 1,5 cm x 0,5 cm.

Najpierw następowała dekalibracja ekranu, a potem już całkowicie zaniemógł.
 :(


iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 07, 2010, 09:46:09 »
Serwis usterkę naprawił. Wymiana wyświetlacza naprawiła problem. Zaznaczyłem również usterkę którą tu opisywałem przy oryginalnym romie 6.5 i IW do niego. Nie mogłem zainstalować IW i po resecie Rhodium się wieszał na amen. Wymienili płytę główną, wszystko w ramach gwarancji. Teraz mam nowy system z IW i działa cacy.

Natomiast sam serwis...
Telefon był wysłany razem z innym TP2, ten drugi wrócił do Vobisu w SCC, a mojego nie było. Jakież było moje zdziwienia gdy po małym śledztwie, kolega z Vobisu dowiedział się że mój TP2 jest w Bielsku zamiast Katowic. Z bielska odesłali go z powrotem do serwisu. Na szczęście wszystko się skończyło dobrze.

*

Offline kubusik

  • *****
  • 340
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pan inż. EiT ;)
  • Sprzęt: Leo, Kaiser, 2xNiki, Hermes, Magician
Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 09, 2010, 08:39:14 »
Mam to samo w moim tp2, na samym środku ekranu mała "łezka" 2mm x 5mm.  :-|

Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 14, 2010, 17:40:20 »
u mnie chyba jest coś podobnego:

- wszystko mam oryginalne, zero modyfikacji
- folii brak
- nigdy nie spadł, nie był mokry

aż tu nagle "tęczowy" prostokąt rozchodzący się od centrum ekranu. Obecnie zajmuje ok 80%.

Na dotyk reaguje wciąż dobrze, zero zmian. Jednakże kalibracja jest problemem. Trzymam tel pionowo i biorę w poziom nie rozsuwając go - nie reaguje. Dopiero po rozsunięciu schodzi do widoku poziomego.

Np. na obecną chwilę (wieczór, lampa świeci) nie widać tego. Jednakże na powietrzu to widać, bądź przy mocnym sztucznym świetle.

Najchętniej bym go wysłał na gwarancję, bo widzę, że jednak się da, lecz ile konkretnie to może im zająć?

Ustawowo mają miesiąc jak rozumiem, a w praktyce?

Szczerze to ryzykowalibyście z tą firmą?

Widzę, że ten problem ma wiele użytkowników HTC i chyba to po prostu ostra wada fabryczna...

*

Offline dantemg

  • ****
  • 935
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia E65 -> HTC Touch Pro 2 -> HTC Sensation XE
Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 14, 2010, 19:34:28 »
u mnie chyba jest coś podobnego:

- wszystko mam oryginalne, zero modyfikacji
- folii brak
- nigdy nie spadł, nie był mokry

aż tu nagle "tęczowy" prostokąt rozchodzący się od centrum ekranu. Obecnie zajmuje ok 80%.

Na dotyk reaguje wciąż dobrze, zero zmian. Jednakże kalibracja jest problemem. Trzymam tel pionowo i biorę w poziom nie rozsuwając go - nie reaguje. Dopiero po rozsunięciu schodzi do widoku poziomego.

Np. na obecną chwilę (wieczór, lampa świeci) nie widać tego. Jednakże na powietrzu to widać, bądź przy mocnym sztucznym świetle.

Najchętniej bym go wysłał na gwarancję, bo widzę, że jednak się da, lecz ile konkretnie to może im zająć?

Ustawowo mają miesiąc jak rozumiem, a w praktyce?

Szczerze to ryzykowalibyście z tą firmą?

Widzę, że ten problem ma wiele użytkowników HTC i chyba to po prostu ostra wada fabryczna...
Ja bym wysyłał bez zastanowienia, w końcu 80% ekranu to nie jest mała łezka. Na naprawę mają ustawowo 14 dni ale to się może przedłużyć jak nie będą mieli części. Co do regenesis to wszyscy wiemy jacy oni są, mimo wszystko po coś ta gwarancja musi być.
ROM:  Jackos EVO ManilaRUSH 1.4.0 PLK / Rhodium
ROM:  Oficjalny / Sensation

*

Offline BelHeI

  • **
  • 171
Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 14, 2010, 23:07:34 »
A mam takie pytanie, jak mamy tą plombę gwarancyjną[oznaczoną nazwą VOID] po zdjęciu obudowy i zostanie naruszona, to gwarancja jest ważna?
Chciałbym się upewnić, bo nie mam zamiaru zaliczyć zonka, gdy regenesis by odrzuciło gwarę z tak błachego powodu ;p

*

Offline WujekK

  • 29
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch PRO 2
Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 15, 2010, 08:42:47 »
Miałem z Regenersis przepychanki w tym roku już z dwoma telefonami i za każdym razem sami usuwali naklejkę 'Void' i nie naklejali nowej. Teoretycznie jest to plomba fabryczna ale może się uda bez niej i uznają Ci gwarancję. Tak czy siak wszelkie manipulacje zawsze są widoczne bo śrubokręt zostawia ślady, plastik obudowy lekko deformuje podczas rozbierania, itp.
Nic tak dobrze nie rozjaśnia w głowie jak porządny kop w d.

*

Offline BelHeI

  • **
  • 171
Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 15, 2010, 13:11:15 »
Tylko chodzi o to, że ktoś patykiem naruszył tą plombę. Jest lekko przebita, nikt tej śróbki nie odkręcał[poza fabryką ;p] ;)
« Ostatnia zmiana: Luty 15, 2010, 20:18:42 wysłana przez BelHeI »

*

Offline solidnieeu

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
    • AZ Parkiety - podłogi drewniane cyklinowanie.
  • Sprzęt: HTC Kaiser, Rhodium
Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 25, 2010, 00:18:09 »
U mnie podobna historia najpierw prążki na 1/2 ekranu na środku prostokąt - mniej czuły ekran. Wczoraj sypną się całkiem i brak reakcji na dotyk.
Kupiłem digitalizer http://www.allegro.pl/item906895766_ekran_dotykowy_digitizer_htc_pro_2_ii_t7373_rhod.html dam znać jak wymiana jak dotrze szybka.
Gwarancja w angielskiej Voodafone a bez telefonu i outlooka ciężko się obyć wiec stawiam na szybką płatną naprawę.
PS: telefon u mnie niema lekko więc możliwa usterka mechaniczna (noszony bez kabury, lekko porysowany).
Mimo wszystko jakoś łatwo poszło :) (się popsuło)
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2010, 01:08:28 wysłana przez solidnieeu »

Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 16, 2010, 09:11:52 »
Już wcześniej opisywałem moją historię. Niestety jeszcze się nie zakończyła.
15.01 telefon został wysłany do serwisu z uszkodzonym wyświetlaczem. Jako że nie mogłem zainstalować nowego oprogramowania tez o tym wspomniałem. Po około trzech tygodniach telefon wrócił do salonu Vobis i przyjechałem go odebrać. Nowe oprogramowanie zainstalowane, wymieniona płyta główna. Ale o dziwo ekran dalej taki sam, wielka plama. Więc jeszcze raz został odesłany do szacownego serwisu, tffu, rzekomo na zgłoszeniu nie było wpisane o awarii wyświetlacza. Ręce mi opadły. Kolega z Vobisu już mnie unikał i stwierdził że mi już nic nie sprzeda. I teraz cios w serce, 28.02 po półtora miesiąca odebrałem w końcu telefon. Wm 6.5 śmigał, wyświetlacz ładny nowiutki. Juz sie ucieszyłem, ale co za niespodzianka mnie spotkała gdy po odebraniu pierwszego telefonu nic nie słyszałem. Zglasnialem wszystko co mogłem, pytałem, czytałem i nic. Nie słyszałem rozmówcy, a na głośniku wszystko ok. Szlak mnie trafił i telefon wrócił do serwisu. Juz nie wytrzymałem, napisałem do Vobisi pismo w tej sprawie, do czwartku maja mi dać znać. Prawdopodobnie wymienia mi telefon na nowy egzemplarz.
Pozdrawiam Regenersis i niech was wszystkich szlak trafi po dwakroć.

*

Offline solidnieeu

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
    • AZ Parkiety - podłogi drewniane cyklinowanie.
  • Sprzęt: HTC Kaiser, Rhodium
Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 17, 2010, 09:12:43 »
Nie wiem czy gdzieś o tym pisałem ale przy wyjmowaniu taśmy od wyświetlacza trzeba wyjąć głośnik (jest na taśmie) zapewne zapomnieli i ci go oderwali.
Można naprawić ale jak telefon na gwarancji to szkoda samemu (zajęło by może z 1h) . Właśnie zostałem uświadomiony że dobrze zrobiłem nie naprawiając telefonu w serwisie na gwarancji a płacąc lokalnie za naprawę.
Dla znudzonych serwisem polecam wątek http://pdaclub.pl/forum/rhodium/budowa-rhodium-rozbieranie-na-czesci/

Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 21, 2010, 11:52:26 »
Dalej nie mam telefonu. Juz ponad dwa miesiące. Vobis stwierdził że w pierwszej kolejności zostanie naprawiona usterka. Już nie mam słów.

Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 20, 2010, 18:59:18 »
Odgrzeję kotleta ;)
Słynna plamka pojawila sie i w moim Leo. Zadbany, noszony tylko w kieszeni marynarki. Obchodzięłm sie z nim jak z jajkiem. Jednak olamka pojawiła się. Wysłałem 06.09 do Regeneris. W piątek 17.09 już był. Wymieniony wyświetlacz hasis i wgrany najnowszy soft. Jest super.

*

Offline Shack

  • 26
Odp: Usterka wyświetlacza - podlega gwarancji?
« Odpowiedź #48 dnia: Październik 13, 2010, 13:07:29 »
u mnie także szybka i sprawna wymiana wyświetlacza. Zareklamowałem również starta srebrną farbę z rogów obudowy klawiatury (od rozsuwania slidera) - również wymienione !!