Rhodium a gwarancja

  • 23 Odpowiedzi
  • 1907 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rhodium a gwarancja
« dnia: Sierpień 04, 2011, 12:21:42 »
Witam,


czytając FAQ i punkt 10.
mamy wgrywanie oryginalnego ROM'u - zrobione.
no i teraz czeka mnie zadanie wgrania spl'a z RhodiumSPLRelocker.exe

Tylko tutaj mam 'mały' problem.... ponieważ przestał mi w ogóle odpowiadać dotykowy ekran jakieś 6mc temu (htc rzuciłem na półkę i właśnie zbieram się za wysłanie na gwarancje i oddanie go komuś w rodzinie bo i tak go już nie używam...).
W sumie to tak: na ekranie wszystko się wyświetla, można pisać smsy itd, wszystko widzimy.
Obracanie ekranu również działa... tylko właśnie sam 'dotyk' nie działa, a przy wgrywaniu spl'u mamy na ekranie:
"enterbotloader.exe" i muszę zaakceptować uruchomienie owego programu na HTC poprzez wciśniecie na ekranie "yes" - no i tutaj się zaczyna.... jak to zrobić skoro nie działa mi ekran dotykowy? :D
Próbowałem enterem, czy też klawiszem odbierania/wykonywania połączeń... to niestety nic nie działa.
Zna ktoś inny sposób może, albo potrafi mi ktoś coś doradzić ? :)

Dzięki z góry za porady.
Pozdr.

*

tomwil

Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 04, 2011, 12:25:13 »
ściągnij to
http://www.mymobiler.com/
zainstaluj i z poziomu PC wciśniesz ten guzik

Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 04, 2011, 12:34:27 »
Witaj,


niestety nie pomogło bo tutaj też muszę zezwolić na htc na program 'remote.exe'.
Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ?

*

tomwil

Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 04, 2011, 12:49:15 »
a strzałkami i enterem ze sprzętowej nie uruchomisz???

*

Offline Skrobel

  • Ekspert HTC Rhodium
  • *****
  • 1996
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 04, 2011, 12:52:46 »
Nie, akurat w naszych to nie działa.
Ale spróbuj uruchomić bootloader ręcznie (reset z wciśniętym przyciskiem ściszania), wtedy podłącz go do kompa (na dole ekranu TP2 powinien pojawić się napis USB) i dopiero wtedy uruchom exe z SPLem.

Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 04, 2011, 13:05:01 »
Tym sposobem poszło, dzięki!

Dobra teraz zacząć pakować TP2 do wysyłki ;)

*

Offline dantemg

  • ****
  • 935
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia E65 -> HTC Touch Pro 2 -> HTC Sensation XE
Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 04, 2011, 13:07:14 »
Kolego nie RhodiumSPLRelocker.exe tylko w zależności od tego jak nowy StockROM wgrałeś instalujesz Stock_SPL_Restore_084.zip albo Stock_SPL_Restore_087.zip.

No jak poszło to ok, tylko sprawdz czy aby napewno. No i z czystej ciekawości to co wkońcu wgrałeś?
ROM:  Jackos EVO ManilaRUSH 1.4.0 PLK / Rhodium
ROM:  Oficjalny / Sensation

Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 04, 2011, 13:12:52 »
ściągłem wg. waszego faq: http://pdaclub.pl/forum/rhodium/htc-touch-pro-2-rhodium-faq-dla-poczatkujacych/, 10 punkt:

Cytuj
- pobierz plik "RhodiumSPLRelocker_079SPL.zip" z TEGO wątku i rozpakuj go do osobnego katalogu
- następnie uruchom RhodiumSPLRelocker.exe na kompie i postępuj tak jak przy wgrywaniu nowego ROMu
- po restarcie możesz zweryfikować poprawność SPLa

1. Wyłączacie PDA przyciskiem Power przytrzymując go i potwierdzając, że chcecie je wyłączyć.
2. Wciskacie przycisk głośności [-] i trzymając go włączacie PDA przyciskiem Power.

Jeśli znajdziecie tam w drugiej linii: SPL-0.79-wszystko jest O.K. i można oddać telefon do serwisu


i mam: SPL-0.79.0000 o ile dobrze pamiętam....

*

Offline dantemg

  • ****
  • 935
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia E65 -> HTC Touch Pro 2 -> HTC Sensation XE
Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 04, 2011, 13:18:11 »
No tak, tylko że nowsze StockROMy miały nowsze SPL. Wejdź w bootloadera i sprawdź na wszelki wypadek czy aby na pewno masz zainstalowanego SPLa.
ROM:  Jackos EVO ManilaRUSH 1.4.0 PLK / Rhodium
ROM:  Oficjalny / Sensation

Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 04, 2011, 13:38:02 »
W bootloaderze mam:
RHOD100 32M SS-BC
SPL-0.79.0000

MicroP-Rhodium (LED) vA
MicroP-Rhodium (KEY) v4
TURBO HW/TURBO SW
TP MFG DATA

itd, czyli raczej wszystko okey - o ile dobrze kojarzę?
Chyba, że muszę wgrać nowszego z pliku: Stock_SPL_Restore_087.zip ?

*

Offline dantemg

  • ****
  • 935
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia E65 -> HTC Touch Pro 2 -> HTC Sensation XE
Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 04, 2011, 13:56:43 »
Z tego co pamiętam to pierwszy Stock z WM6.1 miał SPLa 079, więc jak masz zainstalowany WM6.1 to wszystko gra. Potem wyszedł ROM z WM6.5 i miał już zmieniony SPL na 084 następnie HTC wypuściło ROM z nowym Sense i SPL 086. Tak więc aby wszystko było cacy to powinieneś mieć odpowiedni ROM z odpowiednim SPL. Z drugiej strony nie mam pojęcia jak serwis by zareagował na te rozbieżności i czy są one możliwe.
ROM:  Jackos EVO ManilaRUSH 1.4.0 PLK / Rhodium
ROM:  Oficjalny / Sensation

Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 04, 2011, 14:04:09 »
W sumie to wgrałem oryginalny system WM 6.5 ze strony: http://firma.sunnysoft.cz/htc/ + wykonałem hard reset
i tyle + ten SPL, ewentualnie mogę wgrać 084 lub ten nowszy 086.

*

Offline dantemg

  • ****
  • 935
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia E65 -> HTC Touch Pro 2 -> HTC Sensation XE
Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 04, 2011, 14:30:21 »
Nie będę już mieszał, wujek google mówi że ten ROM ma spl 088 a u OliNex można pobrać maks 087. Jak już wcześniej pisałem nie wiem jak serwis zareaguje na tą rozbieżność. Jak chcesz mieć pewność to spytaj na XDA w wątku z HSPL. Jak chcesz zaryzykować to wysyłaj, w końcu nie masz zainstalowanego nieoficjalnego SPLa :)
ROM:  Jackos EVO ManilaRUSH 1.4.0 PLK / Rhodium
ROM:  Oficjalny / Sensation

*

Offline Skrobel

  • Ekspert HTC Rhodium
  • *****
  • 1996
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 04, 2011, 15:20:54 »
Tak naprawdę to nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie. Regenersis zdaje się olewać już Rhodium.
Ostatnio był tu user, który przed wysłaniem telefonu do reklamacji nie przywrócił wcale SPLa. Co więcej serwis odsyłając telefon (z wymienionym ROMem) również nie wgrał blokady. Także wydaje mi się, że nie ma reguły. A ważne, że jest SPL i stockROM.
W każdym wypadku wysyłka do serwisu to loteria, bo ZAWSZE mogą napisać, że znaleźli ślady wilgoci na siateczce głośnika albo coś podobnego i reklamację odrzucić... :(

Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 04, 2011, 15:30:44 »
W każdym wypadku wysyłka do serwisu to loteria, bo ZAWSZE mogą napisać, że znaleźli ślady wilgoci na siateczce głośnika albo coś podobnego i reklamację odrzucić... :(

heh... wyślemy dzisiaj / jutro i się przekonamy ; )
Tylko tak ogólnie to co ma wilgoć na siateczce głośnika z niedziałającym ekranem dotykowym? : P

*

Offline dantemg

  • ****
  • 935
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia E65 -> HTC Touch Pro 2 -> HTC Sensation XE
Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 04, 2011, 15:46:32 »
Powiedzą że zalany i gwarancji brak :P
ROM:  Jackos EVO ManilaRUSH 1.4.0 PLK / Rhodium
ROM:  Oficjalny / Sensation

Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 04, 2011, 15:53:15 »
Powiedzą że zalany i gwarancji brak :P

nic nie był zalany... wstałem rano i ekran dotykowy już nie działał ;)

*

Offline dantemg

  • ****
  • 935
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia E65 -> HTC Touch Pro 2 -> HTC Sensation XE
Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 04, 2011, 15:59:43 »
Regenesis to taki serwis w którym nigdy nic nie wiadomo.
ROM:  Jackos EVO ManilaRUSH 1.4.0 PLK / Rhodium
ROM:  Oficjalny / Sensation

*

Offline ryniooo

  • *
  • 66
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro 2
Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 10, 2011, 21:49:18 »
Niedawno napisałem do Regenersis maila tej treści : ..." Zakupiłem w salonie ERA telefon HTC TOUCH PRO 2. Czy utracę gwarancję jeśli wgram sobie nowszą wersje WINDOWS MOBILE oraz inna wersję ROM?

Otrzymałem odpowiedź: ..." Witam serdecznie, prawa gwarancyjne zostaną utracone w przypadku gdy wgrane oprogramowanie spowoduje złe działanie telefonu lub uszkodzi telefon  . 

Odpisałem: ..." Pani Ewo, taka odpowiedź to nie jest odpowiedź…bo zawsze możecie powiedzieć (czy stwierdzić), ze nie Wasze (obce) oprogramowanie uszkodziło telefon…

Pani Ewa odpisała: ..."Panie Ryszardzie, jeżeli telefon uszkodzi się w trakcie wgrywania oprogramowania  nie zostanie naprawiony w ramach gwarancji. Jeżeli oprogramowanie nie uszkodzi telefonu to podczas naprawy w naszym Centrum zostanie przywrócony soft zgodny z kodem produktu dla danego operatora.

I na koniec napisała: ..."Pozdrawiam... :) Wow !!!

I to prawda... Wysłałem do nich fon z ROMEM PROven... naprawili, ale wgrali soft Ery...

ROM: Jackos EVO SkrobPRO 1.4.0 PLK
Radio: 4.49.25.91

*

adtech

Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 10, 2011, 21:59:50 »
Ciekawe...  :ohreally:

Ja bym bardziej podkreślił treść pytania używając sformułowania "pirackiego firmware'u". Bo tak to nie wiem czy Pani Ewa zrozumiała, że wgrywasz custom rom (+HSPL, co ważniejsze). Choć grzyb ich tam wie. Z Regeneris zawsze była loteria. Ja bym nie ryzykował i wgrałbym cichcem oryginalny ROM i HSPL.

*

Offline ryniooo

  • *
  • 66
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro 2
Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 10, 2011, 22:18:42 »
Heh... nie bardzo interesowało mnie to, czy Pani Ewa zrozumiała... ważne, że fon w ramach gwarancji naprawili  :grin:
ROM: Jackos EVO SkrobPRO 1.4.0 PLK
Radio: 4.49.25.91

*

Offline Skrobel

  • Ekspert HTC Rhodium
  • *****
  • 1996
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 12, 2011, 22:51:17 »
I - co najważniejsze - HardSPL zostawili w spokoju i po odebraniu telefonu można było od razu z powrotem wgrać custom ROM...

*

adtech

Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 12, 2011, 23:39:30 »
Jako ciekawostkę dodam tylko, że HSPL został już dawno zcukierkowany. Nie ma najmniejswzego problemu aby wgrać go ponownie bez wiedzy cmonex i dostępu do neta.

*

Offline Baross

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Rhodium a gwarancja
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 29, 2011, 22:29:24 »
Czyli przed wysyłka nie trzeba zmieniać jeśli uszkodzeniu uległ wyświetlacz ??

@adtech jakieś linki ??