Regenersis...

  • 4 Odpowiedzi
  • 913 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline newo

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro 2/Cyfon p168i
Regenersis...
« dnia: Styczeń 14, 2011, 21:53:20 »
Siemka.
10 Stycznia wysłałem mojego TP2 do serwisu w Jankach bo musiałem gdyż rozwarstwił się ekran ;/
No ale telefon już w środę został zrobiony i wysłany, dziś go odebrałem i pierwsze wrażenie o robocie serwisu zdumiewające. Oddałem sam telefon a dostałem pudełeczko HTC oryginalną ściereczkę do ekranu i cudowny długopisik :) (http://www.gsmspot.pl/galerie/u/universalny-rysik-dlugop_342.jpg
I naprawdę zaskoczyli mnie że w 4 dni zrobili wszystko bez problemu... No i wiedziałem że to musi być zbyt piękne żeby było prawdziwe :] Telefon podczas szybkiego rozsunięcia się rozłączał to rozsunąłem go i na wysokości taśmy łączącej z piąchy dostał i wszystko doskoczyło. Ale pozostało jeszcze jedno do wyjaśnienia a mianowicie nie dostałem mojej baterii(aczkolwiek co z tego wyniknie poczekam jak ta trzyma) No ale nie tylko baterie sobie zabrali bo i tylnia klapka nie jest moja ;/ Moja była igiełka a tam jest porysowania na metalu z napisem HTC itd. i w kancie przy rysiku a na dokładkę prawy róg na dole w panelu dolnym jest obtarty tak jak by śrubokrętem podważali... No i co ja z tym wszystkim mam teraz zrobić?? Jakieś stosowne pisemko napisać czy co radzicie? Czy może lepiej z tym żyć i nie ryzykować na narażenie sprzętu u tych partaczy?? Czekam na odpowiedzi :)

*

Offline jurasa4

  • ***
  • 302
  • Sprzęt: TP2, HD2
Odp: Regenersis...
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 29, 2011, 21:51:17 »
Nie wiem jak wyglądał u Ciebie odbiór sprzętu, ale swój odbierając sprawdzałem wszystko na miejscu.
Moją gwarancję dawało AGD RTV EURO. Przy zabraniu sprzętu tak samo dokladniutko obfotografowali i opisali, coby nie było zgrzytów. Spodobało mi się takie załatwienie sprawy.

Jeśli Ty zabrałeś sprzęt bez oglądania, mogą się wypierać. Jeśli kurier Ci dostarczył, mogłeś w obecności kuriera zobaczyć czy sprzęt jest cały. Ewentualnie niezwłocznie w godzinie odbioru sprzetu dzwonić do serwisu. (wcześniej na liście przewozowym piszesz obok daty równiez godzinę odbioru, z resztą zawsze się tak robi na wypadek gdyby kurier migał się od sprawdzania sprzętu.)

Próbuj dzwonić i gadaj z nimi. Zawsze to na pocieszenie zostanie Ci ten kołek i szmatka jak blaszka dla murzyna

*

Offline dawidggg

  • ***
  • 467
  • Sprzęt: SX1,Nokia N73,n95 8GB ,HTC TP ,HTC TP2
Odp: Regenersis...
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 08, 2011, 14:04:10 »
 jurasa4 ile czekałeś mam ten sam problem co kolega z wyświetlaczem i tel odałem 18 stycznia troche juz czasu mineło ,moge sie  go spodziewać w tym tygodniu
Jackos EVO ShowLite 1.3.0 +WimoSpeed 729.6 MHz
RADIO 4.49.25.91

*

Offline newo

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro 2/Cyfon p168i
Odp: Regenersis...
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 08, 2011, 21:35:05 »
Siemka.
Ja ci odpowiem :)
Pierwszy raz telefon wrócił w 3 dni. Wysłany we wtorek zarejetrowany w środe naprawiony w środe i wysłany w czwartek odbiór.
Gdy wysłałem drugi raz trawało to 5 dni bo reklamacje składałem.
Jutro wysyłam bo odstaje mi szkoło na ekranie jakoś śmokowo skleili ;/
Załamcia. Tylko fajne pudelko dostałem z kukardką i napisem I'm come back :)
Może szybko regenersis naprawia ale bardzo niedokładnie ;/

*

Offline pasza_sadyka

  • ***
  • 366
  • Sprzęt: Xperia Neo
Odp: Regenersis...
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 09, 2011, 00:27:50 »
To jednak jakiś progres. Bo dawniej było wolno i niedokładnie a teraz jest tylko niedokładnie ;)