POMOCY-UWALONY Touch PRO 2

  • 11 Odpowiedzi
  • 2017 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline tomaug

  • **
  • 133
POMOCY-UWALONY Touch PRO 2
« dnia: Wrzesień 28, 2009, 07:22:59 »
Witam

Proszę o pilną pomoc bo nie wiem co robić.

Wczoraj kupiłem toch pro 2 z polskiej dystrybucji a dokładnie w jednym z polskich znanych sklepów komputerowych w Warszawie. Urządzenie skonfigurowałem odpowiednio, zainstalowałem na karcie którą również tam kupiłem 8 GB San Disk Automapę, StatusBar i SBP Mobile Shell2, wszystkie programy już instalowałem na Diamondzie i wszystko śmigało pięknie. Wykończyłem baterie bo dziasiaj jade w trase i potrzebowałem naładować baterie na full. Podłączyłem telefon do zasilacza i po 20 minutach chaiłem coś w nim sprawdzić. Co się okazało przy ładowaniu świeci się ciagła lampka pomarańczowa ładowania. Jak chciałem włączyć urządzenie przyciskiem POWER, okazało się że telefon się zresetował i po wpisaniu pinu znów wyłączył i tak kilka razy. Po odłączeniu od ładoawrki to samo. Teraz wygląda to tak że lampka ciągle się świeci a tel w ogóle nie reaguje na nic, czy podłączony do ładowarki czy nie nic to nie daje. świci się tylko ta pomarańczowa dioda. Próbowałem hard reset i nic, wyciąganie baterii też nic nie daje bo jak ją tylko włoże to tylko lampka się świeci. Pomóżcie proszę co mam zrobić, czy zostal mi tylko serwis ? NIe wygrywałem HardSpl, ani żadnych ROM-ów

Czekam na odpowiedź. Z góry wszystkim dziękuję za pomoc. :(


*

Offline michallus

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HD2, SGN
Odp: POMOCY-UWALONY Touch PRO 2
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 28, 2009, 08:34:29 »
Ładujesz tą ładowarką która była w zestawie ?

*

Offline tomaug

  • **
  • 133
Odp: POMOCY-UWALONY Touch PRO 2
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 28, 2009, 08:52:48 »
Tak oczywiście

Na początku ładowałem tą z zestawu a później zminiłem n ataką z Orbita bo sprawdzałem czy to może wina ładowarki, ale nic nie pomogło dalej nie reagował..

*

Offline sciobel

  • ****
  • 574
  • Płeć: Mężczyzna
  • ____________________
  • Sprzęt: HTC Tytn II --> HTC Touch Pro 2 --> HTC Desire HD
Odp: POMOCY-UWALONY Touch PRO 2
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 28, 2009, 09:04:18 »
Sprobuj kilka razy HR (start+end+volume down). Piszesz, ze juz tego probowales - czy cala procedura hard resetu przebiegala prawidlowo? Zrob HR z podlaczonym zasilaniem.
Jesli kilkukrotny HR nic nie da, to albo zwalona bateria (zwarcie), albo procesor. Masz gwarancje, wiec wymienia bez problemu.
_________________________________________________________________________

*

Offline tomaug

  • **
  • 133
Odp: POMOCY-UWALONY Touch PRO 2
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 28, 2009, 10:25:54 »
A który to klawisz start. Może źle robiłem hard reset ? Wciskałem zieloną słuchawkę , czerwoną i klawisz głośności w dół i na zmianę w górę.

*

Offline michallus

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HD2, SGN
Odp: POMOCY-UWALONY Touch PRO 2
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 28, 2009, 12:45:11 »
Start to drugi klawisz od lewej.

*

Offline sciobel

  • ****
  • 574
  • Płeć: Mężczyzna
  • ____________________
  • Sprzęt: HTC Tytn II --> HTC Touch Pro 2 --> HTC Desire HD
Odp: POMOCY-UWALONY Touch PRO 2
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 28, 2009, 12:54:22 »
A który to klawisz start. Może źle robiłem hard reset ? Wciskałem zieloną słuchawkę , czerwoną i klawisz głośności w dół i na zmianę w górę.

Nie, robiles OK - start to 'zacznij nowa rozmowe'. Jesli robiles taka kombinacje jak piszesz, to jest OK.
_________________________________________________________________________

*

Offline tomaug

  • **
  • 133
Odp: POMOCY-UWALONY Touch PRO 2
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 28, 2009, 13:31:17 »
Czyli jak widze nie pozostaje mi nic innego jak oddać na gwarancję ? No trudno

A czy w ramach tego że był sprzęt kupowany wczoraj, mogę go całkowicie zwrócić, jeśli nie dadzą mi nowy, lecz będą chcieli go naprawiać ?

*

lipalipski

Odp: POMOCY-UWALONY Touch PRO 2
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 28, 2009, 13:46:19 »
Zwróć na podstawie "niezgodności z umową" a nie na gwarancji.

Może to głupie, ale próbowałeś wyjąć i ponownie włożyć baterię?

*

Offline tomaug

  • **
  • 133
Odp: POMOCY-UWALONY Touch PRO 2
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 28, 2009, 15:21:23 »
Oczywiście że  wyjmowałem baterię, lecę oddać jednak lub wymienić

*

Offline Budniu

  • Ekspert HTC HD2
  • *****
  • 1702
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Titan
Odp: POMOCY-UWALONY Touch PRO 2
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 28, 2009, 21:36:08 »
Dopiero teraz przeczytałem ten wątek i jak to zwykle bywa, na najprostsze rozwiązania zawsze najtrudniej wpaść.
IMO
1. Nikt nie wpadł na pomysł SR, przynajmniej nie doczytałem, żeby był robiony (czerwony przycisk pod obudową).
2. Metoda na HR, który polecacie
Sprobuj kilka razy HR (start+end+volume down).

Z tego co wiem (może mało wiem :S), ale HR najlepiej zrobić tak:
Na wyłączonym urządzeniu nacisnąć klawisze z zieloną i czerwoną słuchawką i trzymając je nacisnąć przycisk "Power", PDA uruchomi się z komunikatem informującym, że w celu wykonania HR należy nacisnąć przycisk Głośności w górę, jeżeli natomiast chcemy anulować, naciskamy którykolwiek inny przycisk)

Zaczerpnięte stąd.

Cytuj
HTC Touch Pro 2 Rhodium hard reset
Performing a hard reset

If a normal reset does not solve a system problem, you can perform a hard (full) reset. After a hard reset, the device is restored to its default settings—the way it was when you first purchased it and turned it on. You will lose any programs you installed, data you entered, and settings you customized on your device, and only Windows Mobile® software and other pre-installed programs will remain.

Warning! Your device will be set back to factory default settings. Make sure that any additional installed programs and/or user data have been backed up before you perform a hard reset.

Important If Encrypt files when placed on a storage card is enabled, backup all files from the storage card before using Clear Storage, hard reset, or updating the operating system. Otherwise you will no longer be able to access the encrypted files on the storage card. Use ActiveSync or Windows Mobile Device Center to transfer files between your storage card and computer. After the procedure, copy your files back to the storage card.

To perform a Touch Pro 2 hard reset
1. With the device turned off, press and hold the TALK/SEND, END and POWER buttons until you see this message on the screen.



2. Release the TALK/SEND, END and POWER buttons.
3. Press the VOLUME UP button to perform the hard reset, or press any other button to cancel the reset.
Using Clear Storage

If you can access the device settings, you can use Clear Storage to reset your device back to factory default settings.
1. Tap Start > Settings, and then tap All Settings.
2. On the System tab, tap Clear Storage.
3. Enter “1234” and then tap Yes.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2009, 21:57:12 wysłana przez Budniu »

*

Offline tomaug

  • **
  • 133
Odp: POMOCY-UWALONY Touch PRO 2
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 29, 2009, 20:39:36 »
Witam

Oddałem do serwisu . z prośbą o zwrot gotówki, zobaczymy.