Odtwarzanie filmow na tp2

• 18 Odpowiedzi
  • 2955 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odtwarzanie filmow na tp2
« dnia: Luty 24, 2010, 21:16:16 »
Witam
Czy ktoś z forumowiczów (totalnie nie znam się na kodekach) jest w stanie podac mi konfigurację, która bez zacinania odtworzy każdy film?
- Probowałem TCPMP 72RC1 oraz CorePlayer
- Napisy moge w ostatecznosci wtopic w PocketDivxExplorer

Do tej pory wyświetlałem sobie filmy na swoim wysłużonym MIO A201 i powiem szczerze, że dość zadowolony byłem, żę TP2 ma WVGA, ale niestety wiekszosc filmow sie tnie, a i tak rozdzielczosci sa w granicach 3XX x 5XX :/

Pozdrawiam

*

Offline jurasa4

• 302
  • Sprzęt: TP2, HD2
Odp: Odtwarzanie filmow na tp2
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2010, 08:56:50 »
I co Ci tu powiedzieć?
TP2 po prostu daje ciała przez procesor. Mam prócz TP2 staruśkiego  FS T830 i na nim odtwarzam filmy bez kompresji i nie tnie.
Ogólnie jest tak że jak chcesz na pockecie odtworzyć film, musisz go wcześniej skompresować do rozdzielczości telefonu i czasami poobniżać inne parametry (bitrate itp) coby procesor dał radę.

Porzuć jednak myśl o oglądaniu filmów i pomyśl o innym przeznaczeniu tego sprzętu.

*

Offline WujekK

• 29
  • Sprzęt: HTC Touch PRO 2
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 25, 2010, 13:23:21 »
Ja sobie radzę odtwarzając na CorePlayer filmy bez przerabiania. Wyłączam tylko HTC Sense w ustawieniach zarządzania ekranem Today i CorePlayer chodzi bez zacięć. Nie modyfikuję wcześniej filmów, jedyne ograniczenie jakie wymusiło mi do tej pory konieczność modyfikacji to brak wsparcia dla divxów z przeplotem.
PocketDivxEncoder, o którym wspomina jurasa4 sobie z tym poradził.
Być może są jakieś ROMy, które mniej zajmują zasobów systemowych nie mając wodotrysków ale powyższy sposób działa a mi się nie chce już eksperymentować z dziesiątkami różnych kucharzonych ROMów, które w efekcie zawsze mają jakiegoś knota.
Nic tak dobrze nie rozjaśnia w głowie jak porządny kop w d.