PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Rhodium => Wątek zaczęty przez: olbart w Kwiecień 02, 2010, 09:09:15
-
Witam,
Mam problem z telefonem. Po 4 a czasem 10 minutach rozmowy rozmówcy skarżą się , że nie mogą mnie zrozumieć. Takie są zniekształcenia. Ja słyszę drugą stronę normalnie. Czasami ponowne oddzwonienie pomaga czasami nie.
Telefon z polskiej dystrybucji ze standardowym softem.
Jakieś pomysły co z tym zrobić?
-
Witam,
Mam problem z telefonem. Po 4 a czasem 10 minutach rozmowy rozmówcy skarżą się , że nie mogą mnie zrozumieć. Takie są zniekształcenia. Ja słyszę drugą stronę normalnie. Czasami ponowne oddzwonienie pomaga czasami nie.
Telefon z polskiej dystrybucji ze standardowym softem.
Jakieś pomysły co z tym zrobić?
Masz WM6.1 czy 6.5? Jak ten pierwszy to spróbuj zainstalować wersje 6.5, jest w niej nowsze radio.
-
Mam 6.5
-
A jaki rom, radio?
-
A jaki rom, radio?
Telefon z polskiej dystrybucji ze standardowym softem.
-
A no tak, nio to na gwarancję albo wgrywać produkt qsqa.
-
Przed gwarancją to bym spróbował Hard Reset, jeżeli chodzi o problemy softwarowe to przeważnie pomaga :P
-
Po drodze napisz jeszcze jedno:
Czy pogorszenie jakości rozmów masz już w pierwszej rozmowie po SR? Czy używasz telefonu np. kilka dni i dopiero się to dzieje.
Na stock ROMie zauważyłem znaczny wzrost zużycia pamięci w trakcie rozmowy (zresztą na S2 też jest sporo) dochodzący nawet do 90% (kiedy np. włączona jest AutoMapa i próbowałem do kogoś zadzwonić). Może u Ciebie jakaś aplikacja pamięciożerna powoduje jeszcze większe zużycie pamięci i stąd pogorszenie dopiero po pewnym czasie.
Nie masz przypadkiem uruchomionego oprogramowania do nagrywania rozmów? Albo jakiegoś PhoneLog'a czy coś w tym rodzaju?
Tak, HR jest podstawową metodą jeśli odpowiedź na powyższe pytania brzmi "nie".
-
Jakość rozmowy pogarsza się najczęściej po kilku minutach rozmowy. Telefonu używam codziennie, tak do godziny rozwmowy. Nie mam włączonego programu do nagrywania itp. Muszę sprawdzić zajętość pamięci oraz procesora w czasie rozmowy i jeszcze ewentualnie HR.