Jaki rom dla Rhod400 z UK Sprint?

• 7 Odpowiedzi
  • 1413 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jaki rom dla Rhod400 z UK Sprint?
« dnia: Sierpień 09, 2011, 02:31:15 »
Kupiłem od kolegi z angli telefon Rhodium 400. Jestem laikiem jeżeli chodzi o sprawę romów, radio itd. Poczytałem troszkę na forum ale wciąż nie jestem pewien jaki rom mogę wgrać do swojego TP2? Rhod400 to cdma, więc jaki mogę wgrać rom, jakie radio żeby działało mi to w polskiej sieci play?

*

Offline Skrobel

• Ekspert HTC Rhodium
  • 1996
Odp: Jaki rom dla Rhod400 z UK Sprint?
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 09, 2011, 09:22:38 »
Witaj na forum,

Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy koniecznie chcesz zmienić ROM.
Na telefony CDMA nie ma ROMów bardziej dedykowanych dla Europy niż USA, więc Twój obecny ROM i radio powinny działać bez problemu już teraz. Można wprawdzie popytać użytkowników które radio/rom lepiej się spisują w Play.

Napisz jaki ROM masz teraz i czy masz z nim jakieś problemy, to zapewne ktoś z towarzystwa posiadającego telefony CDMA się odezwie.

PS. Czy w UK w ogóle jest Sprint? i CDMA? szukam jakichś informacji na ten temat, ale nie mogę znaleźć jednoznacznej informacji, że w UK jest sieć Sprint i że używa CDMA. To tak tylko z ciekawości... ;)

« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 09, 2011, 09:46:36 »
Chciałbym wgrać jakiś rom i radio ponieważ obecnie telefon troszkę "muli". Jak zobaczyłem jak tnie filmy, czasami sam zmienia mi sieć na inna, trudno się do mnie dodzwonić. Dlatego pomyślałem ze może odświeżenie softa da jakieś efekty pozytywne.
ROM: 1.21.651.3
Radio: 1.96.00WF

*

Offline Skrobel

• Ekspert HTC Rhodium
  • 1996
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 09, 2011, 11:35:16 »
Cóż... z tymi filmami to obawiam się, że dużo lepiej nie będzie. Ja niestety konwertuję swoje filmy żeby nadawały się do odtwarzania na TP2... Też myślałem, że nie będzie problemu, ale jednak...