AM przy aktualnym podejściu do użytkowników czeka podobny los, bo raczej nikt nie będzie przedłużał subskrypcji, widząc że producent mało że się nie wywiązuje z deklarowanych 6 wydań map/rok, to nawet nie poczuwa się do zamieszczenia na stronie stosownego wytłumaczenia
Przyczyna/skutek równie dobrze mogą być odwrócone. Fachowcy kosztują, zwłaszcza w dzisiejszych czasach wartość kapitału ludzkiego rośnie.
Nie zatrudnisz dobrych programistów, testerów, twórców map, itd. jeśli cię na nich nie stać, jeśli nie dostaną oni dobrych zarobków i szans rozwoju.
Nie znajdziesz też inwestorów, pożyczkodawców, jeśli walą ci się przychody.
Nie siedzę co prawda tam w środku, ale ogólne zasady działania biznesu są wszędzie takie same.
Producenci nawigacji nie funkcjonują na księżycu i podlegają tej samej ekonomii co wszyscy.
A widzisz co się dzieje na rynku i chyba każdy.
MM przynajmniej na razie wywiązuje się ze swoich zobowiązań w stosunku do klientów którzy wcześniej zakupili licencje i dostają nadal aktualizacje.
Będę bardzo, ale to bardzo zdziwiony jeśli się będą wywiązywali z licencji lifetime.
Licencje czasowe to jeszcze, żeby nie było jakichś sporów, że ktoś kupił na 2 dni przed, a potem nic nie dostał.
Jednak stawiam na to, że spółka zostanie ostatecznie rozwiązana, a razem z nią wszelkie dotychczasowe umowy dożywotnie.
Nie wierzę w ekonomiczne cuda.