Wysłanie Touch Pro na gwarancję.

  • 4 Odpowiedzi
  • 675 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wysłanie Touch Pro na gwarancję.
« dnia: Maj 17, 2010, 00:30:33 »
Witam! Mam pytanie odnośnie wysłania telefonu na gwarancję. Raphael był kupiony w salonie Orange w Szczecinie. Czy aby zareklamować telefon muszę to zrobić właśnie w tym salonie, w którym był kupiony, czy mogę to zrobić w dowolnym salonie Orange?Dziękuję za pomoc :)

*

Offline daras28-82

  • *****
  • 2158
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wysłanie Touch Pro na gwarancję.
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 17, 2010, 03:47:58 »
Mozesz w kazdym salonie.
Xiaomi Redmi 9T 4/128+200GB, ThinkPad T480 , Romet ZXT125, Author Kinetic + Mystic... Fiesta!

Odp: Wysłanie Touch Pro na gwarancję.
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 17, 2010, 09:03:02 »
Aha, dzięki serdeczne za pomoc  :wink:

*

Offline daras28-82

  • *****
  • 2158
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wysłanie Touch Pro na gwarancję.
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 17, 2010, 10:46:34 »
Pamiętaj tylko że musisz mieć dowód zakupu (fakturę,umowę,itp.)
Xiaomi Redmi 9T 4/128+200GB, ThinkPad T480 , Romet ZXT125, Author Kinetic + Mystic... Fiesta!

Odp: Wysłanie Touch Pro na gwarancję.
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 28, 2010, 10:13:49 »
heh dobrze wiedziec, ja musialem w gdansku jechac do salonu firmowego w centrum bo w zwykłym takim malym mi nie chcieli telefonu przyjać ;/ tez telefon z Orange