PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Raphael => Wątek zaczęty przez: Longbow w Październik 08, 2008, 19:43:45
-
Pierwszy post na forum, więc witam wszystkich!
Mam pytanie dot. wyciągnięcia rysika w momencie, gdy TP jest w uśpieniu (+ zablokowana klawiatura) - czy powinien wtedy automatycznie się wybudzić? I druga sytuacja - czy w trakcie rozmowy po wyciągnięciu rysika powinien otworzyć się Notes? U mnie żadna z wymienionych sytuacji nie ma miejsca - nic się nie dzieje. Pytam, ponieważ słyszałem, że coś podobnego powinno się dziać.
Dzięki z góry za odp.!
-
Powinno działać. Jaki masz system? Dogrywałeś może jakis soft do obsługi slotu na rysik?
-
Nic nie dogrywałem, sprzęt ma dopiero parę dni. System to WM 6.1 Professional. (wersja 19965.1.2.3).
-
Hard reset nie zaszkodzi, a jak nie to serwis chyba. U mnie w obydwu wymienionych sytuacjach TP zachowuje się tak jak powinien.
-
Ok, spróbuję. Tylko jeszcze noobowskie pytanie - czy HR spowoduje również usunięcie kontaktów z książki adresowej - dobrze zrozumiałem?
-
czy HR spowoduje również usunięcie kontaktów z książki adresowej - dobrze zrozumiałem?
Tak, całkowita czystka i powrót do ustawień fabrycznych.
-
Jestem już po hard resecie - nic nie pomogło. Kontaktowałem się ze sklepem, mają do mnie oddzwonić z informacją, czy to nie kwestia włączenia gdzieś w opcjach (chociaż nie podejrzewam - co o tym myślicie?). Jeśli się okaże, że w opcjach tego nie ma, wymienią mi na nowy.
-
Co do otwierania notatnika podczas rozmowy, to opcja jest w ustawienia->telefon->zaawansowane. Druga natomiast, jak mi się zdaje nie jest do regulacji, poprostu jest zaimplementowana, może się mylę, ale nie pamiętam teraz. Jednak nawet jeśli, nie sądzę, żebyś nawet po hr miał te opcje wyłączone, bo fabrycznie one są w ustawieniach pozaznaczane. W sumie nie ma tego złego jakby nie było, dostaniesz nówke TP :grin:(oby bez wad :wink:)
-
O tej pierwszej wiem, ale pomimo że jest włączona, nie działa - czyli już coś jest nie tak. Ogólnie zgadzam się z Tobą, ale jakbyś (albo ktokolwiek) na 100% wiedział, że tego nie ma w ustawieniach, to byłbym wdzięczny za info.
-
Nie ma tego w ustawieniach standardowych. Na pewno siedzi w rejestrach, ale jeśli robiłeś HR, to powinno wszystko wrócić do normy.
Jeśli nadal nie działa, to reklamuj.
-
Tak jak pisałem - HR nie pomógł. Dzisiaj wysłałem do reklamacji, zobaczymy, co z tego będzie.
-
Sry za jeden pod drugim, ale żeby było widać...
Ktoś już serwisował sprzęt w CRC pod Warszawą? Ile zajmuje im to czasu?
-
Ktoś już serwisował sprzęt w CRC pod Warszawą? Ile zajmuje im to czasu?
W moim przypadku to około 2 tygodni było.
-
O ile w ogóle zgodzą się na naprawę. Nie uznaje się w CRC gwarancji europejskich, mimo oficjalnego potwierdzenia gościa z HTC Polska na stronie pda.pl.
-
Hm, kupiłem w Polsce. Rozmawiałem z nimi, nie będzie problemów.
-
O ile w ogóle zgodzą się na naprawę. Nie uznaje się w CRC gwarancji europejskich, mimo oficjalnego potwierdzenia gościa z HTC Polska na stronie pda.pl.
Ale oni nie mogą odmówić przyjęcia takiego sprzętu, taki mają obowiązek i łaski nam nie robią.
Zawsze można zwrócić się do lokalnego rzecznika praw konsumenta o pomoc gdyby jednak obstawiali przy swoim.
-
Gdy się wcześniej dowiadywałem to na forum też straszono, że mogą nie przyjąć. Zadzwoniłem do CRC i miła pani odpowiedziała, że jeśli zakupiony na terenie Unii Europejskiej to bez problemu przyjmują. Naprawili bez żadnego problemu.
-
Właśnie się dowiedziałem, że palmtop już jest naprawiony (minęły 2 dni od przyjęcia do serwisu). Wg informacji ze strony CRC: "Użyto części zgodnie z listą części zamiennych. Test zgodnie ze specyfikacją fabryczną. Telefon sprawny.". Na dniach pewnie będzie u mnie.
---
aktualizacja 20.10.
Dzisiaj palmtop wrócił do mnie, działa jak trzeba. Wymienili część odpowiedzialną za sprawdzanie, czy rysik jest włożony (mechaniczny czujnik).