Jak wyłączyć blokadę w HTC Touch Pro

  • 2 Odpowiedzi
  • 1697 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jak wyłączyć blokadę w HTC Touch Pro
« dnia: Listopad 05, 2010, 16:38:56 »
Tak jak w temacie: nie wiem jak wyłączyć blokadę urządzenia.

Chodzi o tę blokadę z Start -> Ustawienia -> Blokada.
Po kliknięciu jestem proszony o PIN; po podaniu (PIN znam) wchodzę w ustawienia i niestety checkbox 'Monituj, jeśli urządzenie było nieuzywane przez' jest szare (zmiany niemożliwe).

Jak do tego doszło:
Postanowiłem się synchronizować bezpośrednio z Exchangem (v 2007 na SBS).
Po połączeniu zostałem poinformowany, że muszę zwiększyć zabezpieczenia i włączyć blokadę. Chętnie na to przystałem (o naiwny :( ), myśląc, że co zostało włączone to da się wyłączyć.

Teraz nie wiem jak się pozbyć blokady, a jest to sprawa wybitnie uprzykrzająca życie. Wpisywanie PINa w trakcie jazdy samochodem nie jest fajne...

Pomocy....

(i już teraz za przyszłą pomoc dziękuję).

*

Offline revanmj

  • *****
  • 3203
  • Płeć: Mężczyzna
  • PW to nie support.
    • revanmj's home place
  • Sprzęt: Galaxy Nexus, Desire Z, iPad, iPod touch
Odp: Jak wyłączyć blokadę w HTC Touch Pro
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 05, 2010, 17:43:30 »
A rozłączyłeś się z Exchangem? Skoro wymagał większych zabezpieczeń, to może blokować ich wyłączenie dopóki jesteś połączony.
Galaxy Nexus: Shiny ROM 4.4.4
iPad Air: iOS 7.1 | iPod touch 4: iOS 6.1 JB
Lumia 520: Windows Phone 8.1 Update 1
Google+

Odp: Jak wyłączyć blokadę w HTC Touch Pro
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 05, 2010, 22:37:31 »
Raczej się odłączyłem (piszę "raczej", bo to nigdy nic nie wiadomo).

Zrobiłem tak:
 - wszystkie źródła do synchronizacji przełączyłem na komputer lokalny
 - usunąłem serwer Exchange z listy serwerów
 - zrestartowałem HTC
Niestety nie pomogło.

Wygląda na to, że został jakiś wpis w rejestrze, blokujący checkbox 'Monituj, jeśli...'

Chętnie służę dalszymi informacjami.

Połączone: Listopad 06, 2010, 22:13:24
W końcu znalazłem.
Odpowiedź daje Microsoft, ale nie tak wprost.

Za 'blokadę blokady' odpowiada security policy 4131.
Trzeba odnaleźć klucz HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Policies\Policies:00001023 i zmienić wartość z 0 na 1.

Oczywiście podłączenie do serwera Exchange spowoduje przywrócenie reguł grup.

Do poczytania: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa919751.aspx.

Temat chyba można uznać za rozwiązany i zamknięty.
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2010, 22:13:24 wysłana przez JanApla »