Pusta gwarancja?

  • 5 Odpowiedzi
  • 944 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pusta gwarancja?
« dnia: Luty 27, 2010, 23:43:18 »
Mam problem. Nie oszukując nikogo, nie użyłem szukajki, ale szczerze pisząc wątpię, żebym znalazł podobny problem do mojego :(
Co do samego problemu: kupiłem kiedyś telefon na allegro(z "gwarancją" i simlocki'em w orange). Ostatnio telefon mi się zepsuł i chciałem wysłać go do autoryzowanego serwisu HTC. Niestety, gdy patrzę na kartę gwarancyjną widzę pustą kartę... nie ma nic uzupełnionego na niej. Czy to znaczy, że moja gwarancja jest nieważna? czy jak pójdę do salonu orange to mi to załatwią? W ostateczności, można wysłać telefon do serwisu, żeby zreperowali mi go, za moje pieniądze?

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Pusta gwarancja?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 28, 2010, 00:08:43 »
Masz dowód zakupu do urządzenia?
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

Odp: Pusta gwarancja?
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 01, 2010, 19:43:48 »
Tak myślę, ale wątpię, żeby komentarz na allegro był jakimś dowodem zakupu :(
Rozumiem, że to raczej odpada?
A jeśli np. chciałbym zapłacić za naprawienie mojego HTC Touch Pro to ile by to kosztowało, biorąc pod uwagę, że chodzi o mechaniczną usterkę?

*

Offline waclaw

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC One Max
Odp: Pusta gwarancja?
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 01, 2010, 22:22:59 »
Twój telefon został zakupiony drogą wysyłkową u operatora i karta jest wtedy niepodbita. Warunkiem uznania takiej gwarancji jest dołączona przy zakupie faktura oraz ta niepodbita karta gwarancyjna. A co do naprawy za hajs to zależy co, jak coś z wyświetlaczem to ostatnio ktoś wrzucał linka z allegro, koszt wymiany bodajże 200 zł. A co się spsuło ?
M600i>P535>Diamond>TouchPro>N900>Desire Z>HTC One S>Galaxy Note 2>HTC One Max

Odp: Pusta gwarancja?
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 02, 2010, 08:33:38 »
wystarczy sama faktura, bez pustej karty gwarancyjnej. Mi tak naprawili.

Odp: Pusta gwarancja?
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 02, 2010, 21:06:53 »
Od tego zacznijmy, że nie bardzo wiem co się z tym telefonem stało, bo zostałem go w ręku kilkuletniego dziecka. A co do usterki to mogę powiedzieć co się zepsuło, bo nie mam zielonego pojęcia. Ale mogę napisać co się zmieniło :)

Pierwszą rzeczą jaką zauważyłem - rysik nie chciał wejść w swoje miejsce(z użyciem dużej siły wchodził, ale trzeba było wtedy użyć WIĘKSZEJ siły żeby go stamtąd wyciągnąć). Pierwsze skojarzenie - plastik troszkę zmienił swoje miejsce. Na to akurat znalazłem, dość prymitywny, ale działający sposób - przecierając szmatką prawy bok mojego HTC(zwiększając temperaturę).

Dwie nowe rysy na ekranie.

No i 3, największy problem. Widoczny w sumie tylko pod odpowiednim kątem(najlepiej pod światło). Nie wiem jak to fachowo się nazywa, ale jak na mój rozum, to jest za duża szczelina między częścią z ekranem(przednia) a częścią z klawiaturą i resztą(tylnia). Prawdopodobnie to jest powodem tego, że lewa strona przedniej części się trochę rusza(przy zamkniętej klawiaturze) i przy otwartej to już cały ekran się rusza. W porównaniu do stanu, w jakim go kupiłem to wtedy stało to nieruchome, teraz różnica położenia jest tak około 1-2mm.

Co do oprogramowania to nie zauważyłem żadnej różnicy, chociaż po ostatnim formacie nie zainstalowałem jeszcze dużo programów.

Jak myślicie: wysyłać do naprawy czy się nie opłaca? Szczerze mówiąc ostatnio trochę się boję, że podczas odsuwania klawiatury mogę zobaczyć klawę w lewej, a ekran w prawej ręce :(