PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Raphael => Wątek zaczęty przez: JackLupino w Wrzesień 11, 2010, 22:51:22

Tytuł: Problemy z instalacją plików .exe
Wiadomość wysłana przez: JackLupino w Wrzesień 11, 2010, 22:51:22
Witam Wszystkich.
Otóż chciałem zainstalować na swoim Touch PRO "Eset Mobile Antivirus" oraz "Microsoft  NET Framework 3.5" niestety podczas instalacji wyskakuje mi takie okno:
http://img408.imageshack.us/i/htcpc.jpg/ (http://img408.imageshack.us/i/htcpc.jpg/)
klikając OK instalacja się kończy...

Prosiłbym o pomoc !

Pozdrawiam Bardzo Serdecznie
 :ok:
Tytuł: Odp: Problemy z instalacją plików .exe
Wiadomość wysłana przez: revanmj w Wrzesień 12, 2010, 08:24:10
Takie okno sugeruje, że urządzenie w chwili instalacji nie jest podłączone i instalacja nastąpi, gdy je podłączysz. Ewentualnie, że podłączone jest urządzenie nie obsługiwane przez dany program (np. bez ekranu dotykowego) i aplikacja się wgra, gdy podłączy się to właściwe. WMDC widzi Touch'a Pro?

A tak poza tym, .NET Framework 3.5 jest dla Windows'a pecetowego, nie mobilnego. Dla WM jest .NET Compact Framework.
Tytuł: Odp: Problemy z instalacją plików .exe
Wiadomość wysłana przez: JackLupino w Wrzesień 12, 2010, 17:06:11
Gdy łącze telefon z kamputerem jako "napęd dyskowy" komputer widzi telefon ale gdy zaznaczam "ActiveSync" - Centrum obsługi urządzeń z systemem Windows Mobile pokazuje cały czas "BRAK POŁĄCZENIA" nie wiem czego to wina... mam Eset Smart Security 4 i może blokuje on połączenie ? Tylko jak w takim razie je odblokować ?
Przy okazji dodam iż mam WINDOWS 7

Tytuł: Odp: Problemy z instalacją plików .exe
Wiadomość wysłana przez: wujtruj w Wrzesień 12, 2010, 19:24:53
Spróbuj wyłączyć ESETa. (jak i również w menadżerze zadań ubić wszystkie jego procesy)
Spróbuj zmienić kabel USB.
Spróbuj połączyć się nie kablem, a bluetoothem.
Tytuł: Odp: Problemy z instalacją plików .exe
Wiadomość wysłana przez: JackLupino w Wrzesień 12, 2010, 22:43:27
Centrum obsługi urządzeń z systemem Windows Mobile - zauważyło telefon dopiero gdy połączyłem Touch Pro jako modem.

DZIAŁA !!! :)