BOK Orange ma plusy i minusy, minusy są takie że oczywiście sugerowali wyłączenie 3G, tylko że nie potrafili odpowiedzieć w takim razie za co będę płacił w ramach wykupionego Orange World (ryczałt na net).
Plusem okazał się dzisiejszy telefon: zadzwonił do mnie ktoś z działu technicznego (nie wierzyłem że mają taki). Bardzo konkretna rozmowa z inteligentnym i znającym się na rzeczy człowiekiem. Przekazał mi swój adres e-mail i ustaliliśmy sposób w jaki być może uda się odkryć źródło problemu. Normalnie szok. Wg tego pana jest kilka możliwości:
1. Problem z siecią gsm, to sprawdzi w logach jak tylko dostarczę mu mejlem informację o wystąpieniu problemu (numery, czas)
2. Problem z kartą SIM, polecił mi sprawdzenie karty w jednym z większych salonów (moja karta ma ponad 10 lat)
3. Problem z telefonem, chociaż ten uznał za mało prawdopodobny.
Jak się uda rozwiązać mój kłopot, dam znać co pomogło. Z 3G nie zrezygnuję, bo po to kupiłem ten telefon.
Pozdrawiam
Mariusz