Problem z rysikiem

• 7 Odpowiedzi
  • 741 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline aleka

• 10
  • Sprzęt: HTC Touch Pro
Problem z rysikiem
« dnia: Grudzień 27, 2008, 11:18:16 »
Witam, mam problem.
Jestem nowicjuszem, to moje pierwsze urządzenie z ekranem dotykowym, a więc i rysikiem. Problem polega na tym, że raz wchodzi on do otworu TP, a raz nie  :|. Tak jakby coś go blokowało. Dla mnie to dość dziwne, bo czasem coś się nagle odblokowuje i mogę go spokojnie wsadzić. Czy jest tam jakiś mechanizm? Bardzo proszę o pomoc.

*

Offline kocureq

• 1216
    • Yet Another Tech Blog
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note, Galaxy S4
Odp: Problem z rysikiem
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 27, 2008, 12:22:31 »
Jak nie wchodzi, to obróć trochę i wejdzie :) Końcówka haczy.
Palm m505 -> Treo 650 -> Eten M700 -> HTC Touch Pro -> HTC HD2 -> Samsung Galaxy Note -> Samsung Galaxy S4

*

Offline aleka

• 10
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 27, 2008, 13:00:47 »
Problem jest trochę innego rodzaju. Rysik teraz wchodzi do środka, ale bardzo ciężko. Trzeba użyć większej siły.

*

Offline fender80s

• 1317
  • Sprzęt: Blackberry z10, Nec MobilePro 900c, Intermec 6651
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 27, 2008, 13:29:51 »
Problem jest trochę innego rodzaju. Rysik teraz wchodzi do środka, ale bardzo ciężko. Trzeba użyć większej siły.

To może spróbuj sprawdzić, czy nic nie dostało Ci się do środka. Jak poświecisz latarką bezpośrednio w otworek i zajrzysz to widać ładnie wszystko i jeżeli coś tam jest to na pewno będzie widoczne.

*

Offline barthek

• 265
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 27, 2008, 14:49:13 »
w silosie są takie zaciski które unieruchamiają rysik, pewnie wywierają większy nacisk i rysik ciężej wchodzi

*

Offline aleka

• 10
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 27, 2008, 14:51:45 »
Sprawdzałem. Nic mi się tam nie dostało. A z tymi zaciskami to bardzo możliwe. Poza tym, jak wyciągam rysik, to ekran się nie włącza.

« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 27, 2008, 14:56:25 »