PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Raphael => Wątek zaczęty przez: alekp w Wrzesień 03, 2008, 14:46:42
-
Witam,
Czy ktoś ma problem z kalibracją ekranu?
U mnie głupieje już po kilku minutach używania, generalnie są duże problemy z prawym bokiem ekranu (trafienie w przycisk OK na pasku czy też skrolowanie jest często praktycznie niemożliwe). Po pewnym czasie telefon reaguje na kliknięcie przyciskając kontrolkę/przycisk klawiatury wirtualnej znajdującą się dobre 1-1,5 cm od punktu kliknięcia rysikiem. Wtedy odpalam settings -> Screen z klawiatury, bo rysikiem już nie da rady.
W zasadzie rekalibruję ekran kilka razy dziennie. Czy może być to problem sprzętowy?
Alek
-
z tego co opisujesz to chyba raczej problem ze sprzętem; reklamuj....
-
Dzięki za odpowiedź, w tym momencie jestem już tego na 100% pewien. Przy wpisywaniu kontaktów Outlookowych po wpisaniu imienia nazwiska za każdym razem musiałem rekalibrować ekran! Klikadziesiąt razy, bo kontaktów trochę mam.... Reklamacja więc niestety będzie...
Alek
-
a gdzie kupowałeś pro? w mPunkt? jeśli tak to opisz potem koniecznie procedurę reklamacji
-
Tak, było to w mpunkcie. Po telefonie do nich, przekazali mi numer do CRC Polska (http://www.crc-polska.com/pl/) - to ogólnopolski serwis HTC, z siedzibą w Jankach.
Puszczam właśnie telefon z kartą gwarancyjną (zachowałem sobie oczywiście ksero strony z IMEI), na koszt CRC DHL-em. Na ich koszt, ponieważ telefon jest na gwarancji. Sprawa ma być załatwiona w ciągu 2 tygodni. Zobaczymy...
Próbowałem zwiększać czułość ekranu, itp. Nic nie pomaga, ciągle konieczna jest rekalibracja co kilka minut. Trochę mi oklapł entuzjazm do Touch Pro, szczerze mówiąc. Ciekawe, jaki będzie efekt reklamacji. Dam znać.
-
Jeżeli chodzi o CRC to wiele już było na ten temat na forum. Musisz być cierpliwy, bo różnie to z nimi bywa. Mnie odesłali Artemisa bo nie znaleźli kartki z opisem usterki, która była przyczepiona do pudełka (swoją drogą pudełko, niestety oryginalne, zostało brutalnie potraktowane jakimś narzędziem tnącym, więc nie dziwię się, że nie znaleźli tej kartki skoro tak się obnoszą ze sprzętem). Dobrze chociaż, że kurier na ich koszt, ale z DHLem też miałem przejścia;/
Nie mniej jednak czekam na rozwiązanie sprawy, bo sam noszę się z zakupem tego HTC. Czy ktoś jeszcze ma takie problemy z ekranem?
-
Trochę mi oklapł entuzjazm do Touch Pro, szczerze mówiąc. Ciekawe, jaki będzie efekt reklamacji. Dam znać.
Oklapł ci entuzjazm do TP czy do twojego egzemplarza TP??!!??
Poza tym popatrz, użytkowników TP jest już (mam nadzieję) kilkuset w Polsce, z tego kilkudziesięciu na tym forum i żaden nie zgłaszał takiego problemu.
Przemyśl więc sobie swoje podejście bo ... może ci "oklapnąć entuzjazm" do np. jakiejś super dziewczyny gdy dostanie kataru, lub zatrzaśnie się w samochodzie ;) :mrgreen: ;)
-
Entuzjazm mi oklapł bo zawodowo zajmuję się m.in. programowaniem urządzeń mobilnych i miałem do czynienia już z kilkudziesięcioma egzemplarzami różnych modeli (HTC, iPaq, Asus, Dell Axim, itp) PPC2003/WM5/WM6 i żaden z nich do tej pory mnie nie zawiódł, a Touch Pro miał dosyć kiepski start... Żałuję, że nie poczekałem na SE Xperia. Co do dziewczyny - jestem żonaty :P
A teraz kwestia CRC. Już przy pierwszym telefonie są dosyć obcesowi. Informacje o tym co i jak im przesłać dostałem, ale rozmowa była jak z ekspedientką z mięsnego za PRL-u. Puściłem im telefon wraz z kartą gwarancyjną (z pieczątką mPunktu) i pudełkiem. Po 2-3 dniach czekania status się zmienił na "brak dowodu zakupu, telefon będzie odesłany bez naprawy". Oczywiście o konieczności wysłania dowodu zakupu nie zostałem wcześniej poinformowany. Puściłem im fakturę zakupu faksem i zadziałało, bo za kolejne 2 czy 3 dni status się zmienił na "części wymieniono, telefon sprawny". Całość zabawy trwała ok. 10 dni (od wysłania telefonu do otrzymania go po naprawie).
Pudełka mi nie zniszczyli, telefon działa (przynajmniej na pierwszy rzut oka, więcej potestuję wieczorem). Ale został źle skręcony - u góry ekran jest przesunięty i wystaje ok. 1mm w stosunku do dolnej części telefonu :mad: Chyba pozostaje mi się do tego przyzwyczaić...
Gdybym był mniej zajęty i miał pewność, że to odniesie jakiś skutek, to zgłosiłbym oficjalną skargę do HTC na jakość obsługi i naprawy w CRC Polska. Póki co, kupiłem telefon za ok. 1900 bez VAT, a zostałem potraktowany jak śmieć. Jakość naprawy też na odwal się.
-
Ot cała prawda o CRC (obecnie chyba Regenesis), nie pierwszy to taki przypadek - niestety. Kupujemy urządzenia za parę tysięcy złotych, a jesteśmy traktowani jak byśmy brali junk z koszy w supermarkecie. Nie rozumiem tego i też już raz byłem bliki napisania skargi do HTC Polska ale po jakimś czasie wiadomo złość mija.
Dobrze, że chodziarz znamy oficjalne stanowisko HTC Polska w sprawie serwisu urządzeń zakupionych poza terytorium RP, a na terenie UE.
-
mam identyczny problem z kalibracja tp kupilem na raty z mpunkt za jasna cholere nie bede reklamowal (kupilem nowe mam miec sprawne) juz czwarty dzien tocze boj o wymiane na inny egzemplarz nie chcieli mi absolutnie wymienic wiec rozwiazuje umowe z bankiem mam takie prawo (do 10 dni) bank nie robi zadnego problemu mam tylko oddac sprzet do mpunkt i zadac dowodu oddania reszta mnie nie obchodzi
a nasz kochany mpunkt straszy mnie ze jesli uszkodzenie jest z mojej winy to pokrywam koszt naprawy :mad:
juz nie wspomne o kompletnym braku wiedzy w sprawie procedur zrezygnowania z powodu niezgodnosci towaru z umowa czy nawet reklamacji
wszedzie musialem sam dzwonic i pouczac pana co ma zrobic zreszta z telefonu mpunkt
-
dlatego lepiej kupować urządzenia w sprawdzonych sklepach, może czasem trochę drożej, ale przynajmniej na wypadek takich sytuacji łatwiej cokolwiek wskórać.
-
to juz drugi telefon ktory mialbym oddac zaraz po zakupie do serwisu dlatego nie popuszcze
a co do sprawdzonych sklepow to przeciez mpunkt dla plusa to jak germanos dla ery wiec chyba sprawdzone sklepy
ale masz racje moglem kupic w expansys i mialbym spkoj