Manila 2.5 VGA

• 38 Odpowiedzi
  • 4283 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Manila 2.5 VGA
« dnia: Styczeń 07, 2010, 19:47:59 »
Wiec od początku jeżeli umieściłęm wątek z złym dziale to prosze o poprawne przeniesienie  .

Wiec tak mam Touch Pro i po oglądaniu filmików w necie z możliwościami Manili w wyniku bardzo  sie na nia napliłęm wiem ze orginalnie jest ona przeznaczona na WVGA co by na starcie dyskwalifikowało mój telefon lecz po głębszym wtopieniu w temat odnalałem specjalną wersje dla wyświetlaczów VGA  , w wyniku poszukiwan  doprowadeziło mnie to do

http://www.mobilitydigest.com/forums/showthread.php?t=2002

gdzie jest rom  , wymagało to by zmiany romu z mojej strony lecz nie jestem doświadczonym userem i chciałbym poszukać jakies alternatywy . zmiana romu ostatecznie

Drugi etap poszukiwań skonczył sie na

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=4956649&postcount=2

Gdzie znajduja sie jakies paczki , z racji że jestem całkowicie zielony nie zabardzo wiem co z tym zrobić  , licze na to że mi pomożecie bo bardzo zalezy mi na zmianie wyglądu mojego nudnego Touch Pro   :E bo Touch Flo1.0 juz mi sie przejad.

linki  które umiesciłęm nie sa reklamą  , umiesciłęm aby wiadomo było oco chodzi . Jak łamią regulamin prosze o skasowanie  :proud:

*

Offline Hornet15re1

• 421
  • Sprzęt: HTC Touch Pro
Odp: Manila 2.5 VGA
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 07, 2010, 20:24:06 »
Jesli chcesz manile 2.5 musisz zmienic rom np.na taki http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=580293

Ale powiem od siebie że nie warto bo Manila 2.5 na VGA ma mase błedów i nie da sie jej normalnie używać,a jesli chodzi Ci tylko o pogode na ekramie chome to polecam romy z Manila Sense 2.1

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=536751

Oczywiescie w tych romach Manile można bez problemu spolszczyć.