No akurat w przypadku Pro większość (jak nie wszystkie do tej pory) egzemplarzy pochodzi z Wielkiej Brytanii, bo tam pojawił się w pierwszej kolejności. Przy zakupie wystarczy spojrzeć na pudełko czy jest na nim zaznaczone, że sprzęt jest przeznaczony do sprzedaży w Polsce i nie będzie żadnego problemu.
Stawialbym na slowo "wszystkie"

W kazdym sklepie internetowym telefon pochodzi z oficjalnych zrodel dostawcow UE wiec NIE bedzie problemu z zadna gwarancja. W zeszlym roku Kaisera kupilem jakos na miesiac przed jego premiera w polsce, wersja angielska, ale gwarancja zostala uwzgledniona w CRC bez najmniejszego problemu. Wystarczy przedstawic dowod zakupu i nie ma najmniejszego problemu.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz... Jak zarejestrowalem Kaisera w HTC e-Club to bylo napisane ze "jezeli nie przedstawie dowodu zakupu to gwarancja jest wazna do xx-11-2008r." (xx dlatego, ze nie pamietam dokladnie do ktorego). A w CRC powiedzieli, ze MUSZE przedstawic dowod zakupu, bo inaczej nie przyjma egzemplarza do naprawy... Szkoda, bo juz myslalem ze maja taki fajny system, ktory rejestruje kiedy co wychodzi z fabryki i nie trzeba sie bawic w papierkowa robote
